Ze hebben vast plastic ondergoed aan zodat je geen cameltoe zietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Toch knap dat ze geen cameltoe hebben...
Hoe..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
het ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Die ene heeft in elk geval wel een onderbroek aan zodat ze niet vacuÃŧm kan zuigen
Hoe vies zal dat wel niet voelen.quote:
Had dat eerder gezegd.... ik was nét op tijd bij een Kruidvat voor sluitingstijd, hebben die klerelijers ze helemaal niet, sniffff.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik hobbel even naar de kruidvat, moet ik nog kijken voor iemand voor paletjes ofzo?
De moeder of de vriendin?quote:
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe vies zal dat wel niet voelen.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De moeder of de vriendin?
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn mķeder, however..![]()
Dus toen lag ze ineens bij Stef op schoot
"Oh hoi schat, duw jij m'n baarmoeder weer even op z'n plek?"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik krijg vooral beeld bij het losmaken ervan (gevolgd door het terugduwen van de ingewanden)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De moeder of de vriendin?
En mjah, de rugleuning van die stoel was al een beetje wiebelig toen we de auto kochten. Maar het kon nog prima.. Bij het gewicht van mijn liefje. Het gewicht van mijn mķeder, however..![]()
Dus toen lag ze ineens bij Stef op schoot
Ik wist niet eens dat dat konquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Incantrix het volgende:
In other news: mijn moeder is door de passagiersstoel van onze auto gezakt![]()
Ben benieuwd of ik morgen 2 autostoeltjs (met inhoud) en 1 vriendin op de achterbank gepropt krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |