graspop, dranouter ... tsja.
In belgie is het ook veel makkelijker om een leuk festival te organiseren. Als je bedenkt wat er allemaal bijkomt, qua campings e.d. en de overlast die dat voor de omgeving veroorzaakt is het bijna niet te doen om meerdaagse festivals te organiseren. De terreinen in NL zijn bij lange na niet groot genoeg om dit te kunnen doen. In Belgie heb je nu eenmaal veel meer ruimte en minder regels. NL is zo druk bevolkt. Zie Pinkpop. megaland is leuk, maar half Landgraaf verhuist voor een week omdat de hele wijk op slot gaat. Belastingen hier, overlast compensatie daar .. nee Nederlanders zijn niet half zo meegaand als je wil dat ze zijn. Festivals zijn leuk, maar niet in me achtertuin cultuur.
(overigens >>> zwarte cross, paaspop, pinkpop, lowlands, amsterdam dance event, eurosonic noorderslag, state x, crossing border, motel mozaique, strp,north sea jazz, nirwana tuinfeest ... kijk eens op festival info hoevel meerdaagse events er in NL wel niet zijn ... vierdaagsefeesten, five days off -- om over rotterdam festivals nog maar niet te beginnen. elke week de hele zomer door wel een activiteit) .
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/