Iedere keer als ik dit nummer hoor krijg ik zin om een gek Iers dansje te doen!quote:
199,99.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
Marketingtechnisch zal de prijs net onder de psychologische grens van ¤ 200 komen te liggen denk ik.
Klopt, Green Day wil vaak 400 gillende pubers op het podium en da gaat nie werke he op LL.quote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sowieso is de stage van Green Day te groot voor de Alpha.
Ok, nou ja vind het wel een leuk bandje (maar ook niet meer dan dat).quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Klopt, Green Day wil vaak 400 gillende pubers op het podium en da gaat nie werke he op LL.
Plaatje stuk?quote:Op maandag 21 november 2011 10:16 schreef Da hopman het volgende:
In de serie van ll11 liet iemand een ontwerp zien van een tattoo. Nu zag ik dit ontwerp terug op de site van vodafone. Toeval of toevallig dezelfde persoon
[ afbeelding ]
Garbage zou wel nice zijn ja, Zitten al weer een poosje in de studio en ik hou wel van hun oude werkquote:
quote:Garbage
the album is done! My first day off in months. Not sure what to do. Weird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |