quote:Ajax moet in de derde ronde van de KNVB-beker op bezoek bij Roda JC. Dat heeft de loting in Alkmaar donderdag uitgewezen.
Trainer John van den Brom ontvangt met Vitesse zijn oude club ADO Den Haag.
FC Twente en PSV spelen thuis tegen de amateurs van SC Genemuiden en FC Lisse. AZ, dat donderdag FC Groningen uitschakelde, wacht een uitwedstrijd tegen FC Dordrecht.
Feyenoord moet op bezoek bij Go Ahead Eagles.
Alle wedstrijden op een rijtje:quote:Beschermde status
Bij de loting werden de clubs die Europees voetbal spelen beschermd. Dat zijn Ajax, FC Twente, PSV, AZ en ADO Den Haag dat al is uitgevoetbald in Europa. Die ploegen konden niet tegen elkaar spelen.
De duels worden op 25, 26 en 27 oktober afgewerkt. Ajax moet het weekend daarna ook naar Kerkrade voor de competitiewedstrijd tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Tuulkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
De Twentenaren zitten weer in hun eigen topic hoor.
Jawel, De Graafschap stunt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:40 schreef Tchock het volgende:
Dus geen stunter vandaag. Wat een kutcompetitie is het ook eigenlijk.
Dat vind ik kut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Spannender dan de wedstrijden iigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wow. Ego's, topicnummers. Spannend allemaal...
Gewoon op TV lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Komen de samenvatting vanavond nog op tv of online?
Haha omdat ie zwart is net als zwarte piet natuurlijk! hahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Twente morgen lekker een ochtendje pepernoten zoeken in het bos.
Fer doet ze wel rondstrooien.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker minister-president spelen als jij denkt dat je alles beter weet dan iedereen. Kleuter in een notendop ben jij
FOILE RASSIES !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Caland het volgende:
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Er zitten trouwens 150 man in het uitvak bij Roda.
Successupporters
[/crosspost]
Maar, Heerenveen wint met 4-1 bij Utrecht. Wat is de logica?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Paul het volgende:
Ik zie het al weer, Utrecht heeft een makkie volgende week tegen @j@x
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw trollniveau en kleutergedrag.
Moeten ze hun shirtje ook eens aan latenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Successupporters
[/crosspost]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ STAAN ZESDE
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
Hoe kun je nou trots zijn op limburg?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Paul het volgende:
Is Roda nou de trots van het Zuiden hee?
Alles Heej is VVV..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoe kun je nou trots zijn op limburg?
Ajaxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie je een keer als volwassenen gedragen i.p.v. als een stel kleuters van zes? Danke.
Je moet wel een behoorlijke tik van de molen gehad hebben als je op je vrije avond helemaal naar Kerkrade gaat voor een nietszeggende kut pot voor de 3e ronde vergulde denneappel van de KNVB.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Successupporters
[/crosspost]
Krijgen ze stijve tepeltjes van, hihi.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een helden die Ajacieden! Was denk ik iets te koud vanavond voor de stoere bois.
Dat zal inderdaad wel de insteek zijn van al die thuisblijvers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet wel een behoorlijke tik van de molen gehad hebben als je op je vrije avond helemaal naar Kerkrade gaat voor een nietszeggende kut pot voor de 3e ronde vergulde denneappel van de KNVB.
Happel, onze reddende engel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie je een keer als volwassenen gedragen i.p.v. als een stel kleuters van zes? Danke.
Is toch allang zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef De_kromme het volgende:
Spreek die collegemod van je eens aan, GGMM ofzo, zit constant mensen uit te maken voor debiel etc.
Jij bent morgen in Deventer te vinden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel de insteek zijn van al die thuisblijvers.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Krijgen ze stijve tepeltjes van, hihi.
Of zouden ze BANG ZIJN VOOR DE MOFFEN SNAPPEN JULLIE UM HAHHAJAHAJAJAJAHHA
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent morgen in Deventer te vinden?
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent morgen in Deventer te vinden?
Is gewoon uitverkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.
Maar jij gaat ook dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit had je niet moeten zeggen, natuurlijk zit dat uitvak vol bij Feijenoord. Maar volgens mij zijn er oproepen geweest om de wedstrijd te boycotten door een combiregeling die nergens op slaat.
Tuurlijk niet. Ik ben niet eens voor Feijenoord jongen, maar heb wel bizar veel respect voor Feijenoord fans die als enige altijd het uitvak vol krijgen.quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Gaat ie serieus daar echt heen om te rellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat gaan we nou beleven, een ajax supporter die iets zegt als het tegen zit.quote:
Minder rukken op je toetsenbord en muis dan blijven die dingen minder plakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wtf, ik klik ergens op en kom opeens op piratendating.nl
Lolwut
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
wat gaan we nou beleven, een ajax supporter die iets zegt als het tegen zit.
wat??!?
Heb geen muis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Minder rukken op je toetsenbord en muis dan blijven die dingen minder plakken
Fuck, is het voor muziek piraten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Wtf, ik klik ergens op en kom opeens op piratendating.nl
Lolwut
Komt mij bekend voorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb hem bij de 2-2 maar afgezet, ik ben bij deze supporter af
?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
wat??!?
Haha, waren ze 7 jaar stil dan!?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef xCore het volgende:
[..]
wat??!?
Meende hij het nou echt? Volgens mij wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb er wel weer 1 bij in me sig, Dudeweiser. [ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb er wel weer 1 bij in me sig, Dudeweiser. [ afbeelding ]
http://www.tvgids.nl/programma/11809835/De_Wedstrijden/quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meende hij het nou echt? Volgens mij wel.
Ik geef hem wel gelijk, is wel relaxt dat er mannetjes zoals jou zijn die het snel opzoeken en dan hier posten. Handig toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programma/11809835/De_Wedstrijden/
was dat nou zo moeilijk op te zoeken op google, EPG, papieren tv gids ?
Walla en als je nou geen EL hebt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kijk via Sopcastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Walla en als je nou geen EL hebt?
Zijn Ajax avatar heeft ie ook snel weg gedaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij altijd FUT als Ajax speelt, hij kijkt nooit.
Geen idee, niet geprobeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan ben je een arme pauperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Walla en als je nou geen EL hebt?
Dat is de saquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
Is Lukoki nou dat o zo grote talent? Wat een falert.
Tja, student zonder digitale TV hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan ben je een arme pauper
Ga ergens anders arm zijn *spuit anti-bug spray*
Sowieso overrated.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef De_kromme het volgende:
Is Lukoki nou dat o zo grote talent? Wat een falert.
link naar filmpje van je avaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel baas zijn als dalijk de 3-3 valt.
Drink je 1 biertje minder per week. Ik ben ook student.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, student zonder digitale TV hier
Je had liever Mr. Pizza als 2e keeper?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Self-Catering het volgende:
Cilissen. Hoeveel heeftie ook alweer gekost?
Faalhaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Paul het volgende:
Maak die 3-3 please![]()
Anders kan ik niet slapen en leven enzo
Digitenne.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Drink je 1 biertje minder per week. Ik ben ook student.
Digitenne is 9 euro per maand en EL abbo 12,50 per maand. Krijg je 3 smartcards, dus je kan het nog met 2 medestudenten delen ook.
21,50/3 = 7,17
Oftewel 4 biertjes van 1,80.
Minder bierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Drink je 1 biertje minder per week. Ik ben ook student.
Digitenne is 9 euro per maand en EL abbo 12,50 per maand. Krijg je 3 smartcards, dus je kan het nog met 2 medestudenten delen ook.
21,50/3 = 7,17
Oftewel 4 biertjes van 1,80.
Wat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
4 euro per maand betalen voor UPC met S1 en EL.
Like a boss.
Dit.quote:
Ja maar jij had toch nog een kastje op het abbo van je ouders of zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
4 euro per maand betalen voor UPC met S1 en EL.
Like a boss.
2-3 bedoel je?quote:
Extra kastje op abonnement van je ouders en op je kamer ook een UPC aansluiting hebbenquote:
of eredivisie via internet kijken, is ongeveer de helft dan wat UPC ervoor vraagtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Extra kastje op abonnement van je ouders en op je kamer ook een UPC aansluiting hebben
foor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappige mensen hier. Alleen maar haten op Ajax. Ze haten Ajax nog meer dan hun liefde foor hun echte club.
Als het fluitsignaal komt of de 2-4 valt.
Je komt nu pas en die hartoperatie op ned 1 duurde tot 22 uur dus dacht dat je misschien gekeken had.quote:
Caland en Jordiii geven het antwoordquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
foor.Hoe oud ben jij eigenlijk?
hij snapt niet dat Ajax nog verder naar de klote gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
14.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen wedstrijd, weet alleen dat Roda speelt maar of het daar 2-2 is weet ik nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kijkt een herhaling van Twente genemuiden
Bingo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef Caland het volgende:
14 jaar. Maar meer waarschijnlijk is 13.
doomdenken ole olequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij snapt niet dat Ajax nog verder naar de klote gaat.
laat hem
Nee, maar hoeveel heeft hij nou gekost?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je had liever Mr. Pizza als 2e keeper?
Neequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Je komt nu pas en die hartoperatie op ned 1 duurde tot 22 uur dus dacht dat je misschien gekeken had.
Cillessen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Nee, maar hoeveel heeft hij nou gekost?
topvoetbal maar wel een schuld hebben van 300 miljoenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
club van niks, kijk eens over de landsgrens naar topvoetbal ipv ons amateurniveau.
Maar dat heb je zo terug als je spelers verkooptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
topvoetbal maar wel een schuld hebben van 300 miljoen
Jij geniet daar wel van he op je brakke sopcasts streampjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Nober het volgende:
[..]
club van niks, kijk eens over de landsgrens naar topvoetbal ipv ons amateurniveau.
Kan jij een ban krijgen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Paul het volgende:
Ik straal de TV in, Roda gaat nu de 3-3 maken en winnen met penals
en dan heb je weer een B team. Goed bedacht, bravo!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat heb je zo terug als je spelers verkoopt
Oh. Voetbal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke sport jij doet.
Ik geniet niet altijd, afgelopen weekend bijvoorbeeld bij 0-3 afgezet, kut Cityquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij geniet daar wel van he op je brakke sopcasts streampjes.
Waar is FC utrecht eigelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Paul het volgende:
Ik straal de TV in, Roda gaat nu de 3-3 maken en winnen met penals
1-6quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geniet niet altijd, afgelopen weekend bijvoorbeeld bij 0-3 afgezet, kut City
Dat moet wel pijn doen als je geboren en getogen bent in Old Trafford jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geniet niet altijd, afgelopen weekend bijvoorbeeld bij 0-3 afgezet, kut City
je scheit gewoon in je broekje dat je ajax tegenkomtquote:
beter dan cilissen ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
Wtf is die keeper aan het doen man, stompt alles naar vorenLijkt Henk Timmer wel.
jammerquote:
Omdat lessen overzicht niet in de Ajaxschool zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef Ferdii het volgende:
Waarom gaan dat soort ballen er niet in?
Bedtijd voor paulquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef Paul het volgende:
NoooooooooNooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Nooooooooo
Koppers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De enige koppers in ons team zijn dan ook Vertonghen en Aldewereild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |