Dat is ook het enige boeiende.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gedoe bij de familie Sanders vind ik nu best spannend
Als je ergens tijdelijk logeert doe je toch de deur op slot. En anders tenminste dichtquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ron neemt die voel je thuis wel heel letterlijk.
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijmanquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:25 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
als hij bij mij te gast is, dan mag hij dat best doen, hoor
Die mag gewoon gezellig mee doen, dan. Met mij ertussen. hahaquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijman
Helemaal mee eens. Edwin is nog erger dan prinses pruillipje Nina.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef masja2010 het volgende:
Wat is Edwin een vreselijk personage zeg. Het enige wat hij kan doen boos kijken, alles op zichzelf betrekke en een nors gezicht trekken.
Maar dan een leukere spontane versie i.p.v. de gladjakker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ew nee, hij lijkt op Jan Kooijman
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuisquote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef ejiraM het volgende:
Oh my god! Ik vind het zó'n onverwachte wending dat Edwin opeens Ron leuk vindt! Dat zag ik echt niet aankomen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuis.
Ron staat vervolgens te douchen met de deur openen ook nog
.
Edwin vind Ron leuk, no shit!.
Superspion Charlie probeert Nick's uitspraken (stiekem) op te nemen met haar telefoon.
Rik wil Nick direct uit z'n huis hebben, dus gooit hij hem op de bank.
Tja, wat zal ik zeggen... was weer een intrigerende & superspannende GTST aflevering vandaag.
Is dat sarcastisch bedoeld? Ik zag het namelijk van mijlenver aankomen...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:43 schreef ejiraM het volgende:
Oh my god! Ik vind het zó'n onverwachte wending dat Edwin opeens Ron leuk vindt! Dat zag ik echt niet aankomen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 01:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Er is brand geweest in de flat van Ron, nu moet hij logeren bij Edwin thuis.
Ron staat vervolgens te douchen met de deur openen ook nog
.
Edwin vind Ron leuk, no shit!.
Superspion Charlie probeert Nick's uitspraken (stiekem) op te nemen met haar telefoon.
Rik wil Nick direct uit z'n huis hebben, dus gooit hij hem op de bank.
Tja, wat zal ik zeggen... was weer een intrigerende & superspannende GTST aflevering vandaag.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:52 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch bedoeld? Ik zag het namelijk van mijlenver aankomen...
Nou heeft hij een beter salaris denk ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wist serieus niet dat hij met Idols heeft meegedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
oke nu mag Nick van mij weer gaan, zijn rol is op het moment alleen nog maar irritant en kan die gelijk vertekken met Charlie en Valentijn naar een onbewoond eiland..![]()
Rik moet eens wakker worden met dat eeuwige gezeik van hem, die vent is nu al een half jaar alleen maar achterdochtig, klagen en aan het zeiken ..weg met al die negatieve mensen
Riki en Sjoerd moeten gewoon lekker hun eigen kindje op gaan voeden met dat gezeur, make up your mind !!Nick gaat binnenkort. Helaas, want hij is een van de weinige personages die ik graag zie in GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Hij denkt ook echt dat alles om hem draait.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:37 schreef masja2010 het volgende:
Wat is Edwin een vreselijk personage zeg. Het enige wat hij kan doen boos kijken, alles op zichzelf betrekke en een nors gezicht trekken.
Nick mag van mij betreft blijven voor een vaste rol, dan moet Edwin maar meegaan met Charlie & Valentijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef sherezade het volgende:
oke nu mag Nick van mij weer gaan, zijn rol is op het moment alleen nog maar irritant en kan die gelijk vertekken met Charlie en Valentijn naar een onbewoond eiland..![]()
Rik moet eens wakker worden met dat eeuwige gezeik van hem, die vent is nu al een half jaar alleen maar achterdochtig, klagen en aan het zeiken ..weg met al die negatieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |