SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Zo te horen vecht de rest van het gezin elkaar ook die kiet uit zonder dat TS zich daarvoor hoeft in te spannen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef ayumu het volgende:
Ga maar gewoon, Lijkt me beter voor het rest van het gezin.
Dikke kans dat wanneer TS thuis blijft de laatste 10 dagen van zijn verblijf thuis het alleen maar meer uit de hand loopt, Dan kan je beter even een time out inzetten alles even laten bekoelen en er op een later moment op terug komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo te horen vecht de rest van het gezin elkaar ook die kiet uit zonder dat TS zich daarvoor hoeft in te spannen.
Ik zou eerst nog rustig proberen te praten en lukt dat niet, ga dan terug naar je kamer ofzo.
En zorg dat je niet meer in de friendzone komt! Maar dat was een ander topique
ik heb ze al verteld dat er een veel groter probleem hangt hier en dat dat niet alleen door mij komt. Resultaat: Moeder gaat huilen --> back to stage 0quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef Gijsch het volgende:
Je woont al op jezelf. Probeer volwassen te zijn en wat je hier zegt tegen je ouders te vertellen. Ipv gewoon te vertrekken. Als ze dan niet goed reageren kun je altijd nog gaan.
Tsja je moet ook om jezelf denken natuurlijk. Dus als jij het niet trekt dan ga je weer terug naar je kamer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb ze al verteld dat er een veel groter probleem hangt hier en dat dat niet alleen door mij komt. Resultaat: Moeder gaat huilen --> back to stage 0
vervolgens zitten ze te zeiken dat ik geen band met ze heb. Deze situatie is al ongeveer 2 jaar zo. Zelfs een van de sterkere familliebanden zal daardoor kapot gaan. Zinds ik op mezelf woon heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Maar door 4 dagen thuis voel ik me weer zoals vanouds
hoe bedoel je nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:12 schreef HenkXL het volgende:
Hoezo ga je niet weer terug na je eigen huis/kamer? ......
Ja ik bedoel nu, dan lijken alle problemen opgelost toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe bedoel je nu?
Sowieso ga ik volgende week zaterdag weer terug. Maar in de huidige situatie lijkt me dat veel te lang. (nadeel is wel dat de ticket voor die reis al geboekt is en niet herboekbaar is)
eerste trein gaat morgen pas. En ik ben bang dat ik een nog groter hok met herrie ga krijgen als ik hem nu peer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:26 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ja ik bedoel nu, dan lijken alle problemen opgelost toch?
Mijn broertje is 12. En vind het allemaal nog niet zo erg (lijkt het) Aventoe verlinkt hij mij naar mijn ouders toe met resultaat dat ik weer shit krijg, ookal is het maar iets kleins als sokken in de douche vergeten of dergelijke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Het is wel done maar ik zou eens met je broertje praten hoe hij dit ervaart. Want jij bent dan wel pleite maar hij zit er dan in z'n eentje in.
Als je ouders zich zo afreageren op hun kinderen lijkt me dat niet echt chill voor je broertje.
En dat geld moet je sws betalen toch, je moet toch een keer terug
Die band met mijn broetje is beter dan met mijn ouders maar valt alsnog tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef NoralyZ het volgende:
Heb je hier met je broertje over gepraat? Heb je een goede band met hem? Misschien kunnen jullie samen bedenken hoe dit verder moet, want dit klinkt niet oké. Niet dat je samen het hele gezin er weer bovenop kan helpen of zo, maar samen sta je wel sterker dan alleen.
Verder lijkt het me super kut. Sterkte.
(ik heb trouwens wel eens een last-minute vliegticket geboekt omdat ik mijn mede-vakantiegangers echt niet meer trok. heeft verder geen consequenties gehad voor de verdere relatie en was op dat moment wel de beste keuze. daarna hebben ze zich wel wat normaler gedragen)
Graag gedaan knul.quote:bedankt voor het lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het aankijken, contact met je ouders moet je gewoon blijven houden op zo'n leeftijd.(als je niet in de goot wil belanden)
Probeer iets meer te buigen voor hun. Confronteren en het proberen op te lossen gaat het niet worden."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
En dan je eigen pis drinken. Vriendelijk bedanktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Aneurism het volgende:
Zweden met die natuur en omgeving, ik zou het wel weten: Hele dag buiten hangen als mother fucking Bear Grills.
Dat dus,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:03 schreef Aneurism het volgende:
Zweden met die natuur en omgeving, ik zou het wel weten: Hele dag buiten hangen als mother fucking Bear Grills.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |