Hoe kun jij een bericht van 14.27 uur al copy/pasten om 14.19 uur?quote:
Omdat ik ook voor nu.nl schrijf en ik het perongeluk hier eerder schreef?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe kun jij een bericht van 14.27 uur al copy/pasten om 14.19 uur?
Een aardappel pocherenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Een winter kan mij niet streng genoeg zijn. De te strenger de winter des te gezelliger het onder de dekens is. Een gepocheerde aardappel in de ene hand en kruik snert in de andere.
Mooi man.²
En muggen, die muggenplaag die voorspelt was was echt verschrikkelijk ik zit nu nog te krabben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
het was dit jaar ook een vrezelijk wespen jaar..!
Ik mis het woord 'hongerwinter' nog..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
"Horrorwinter", "Winter des Doods", ik mis alleen de "Toendra der Verdoemenis" nog.
Sjongejonge, over stemmingmakerij gesproken
Ah, voordeel dat ik dan al mijn vlees gewoon op het balkon kan gooien, raakt de vriezer tenminste niet te vol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik mis het woord 'hongerwinter' nog..
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Ook nu weer zit ik bij een klant en ben naar het keukentje gelopen voor lekker warme thee. Smaak? Rooibos. Doet het erg goed met deze kou moet ik zeggen.²
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat je ook kunt proberen zijn van die heerlijk warme kastanjes. Ik eet ze nooit. Maar ik kan me goed voorstellen dat het menig één goed doet. Zeker gedurende barre winters.²
Wat een tekort aan aandacht heb jij toch, heel verschrikkelijk. Hier heb je een brokje, druiloor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ook vaak helpt is warme melk met anijs. Kan écht geen winter tegenop!²
Krijg er niet echt zin in door die smiliesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ook vaak helpt is warme melk met anijs. Kan écht geen winter tegenop!²
Het grote probleem is dat ik absoluut niets moet hebben met zaken waar spijs of gelatine in zit. Anders kun je daar makkelijk je lijstje mee aanvullen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef HyperViper het volgende:
Wat een tekort aan aandacht heb jij toch, heel verschrikkelijk. Hier heb je een brokje, druiloor.
Waarom hebben ze jou eigenlijk ooit weer terug laten komen op fok? Het was een stuk vrolijker zonder je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat ik absoluut niets moet hebben met zaken waar spijs of gelatine in zit. Anders kun je daar makkelijk je lijstje mee aanvullen.²
Oh ok. Ik moet zelf ook nog winterbanden regelen. Zitten helaas niet bij mijn auto van de zaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou eigenlijk ooit weer terug laten komen op fok? Het was een stuk vrolijker zonder je.
Op welke planeet zit je vandaag? Gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok. Ik moet zelf ook nog winterbanden regelen. Zitten helaas niet bij mijn auto van de zaak.²
En lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een aardappel pocherenDat is knap!
wat extra kind subsidie creëren!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Een winter kan mij niet streng genoeg zijn. De te strenger de winter des te gezelliger het onder de dekens is. Een gepocheerde aardappel in de ene hand en kruik snert in de andere.
Mooi man.²
Corbyn trok zich terug (lees: je moet nu betalen voor zijn eerder nog gratis langetermijnverwachtingen) toen hij ongelooflijk de mist in ging met de winter van 2 of 3 jaar geleden, waarbij hij aangaf dat er 90% kans op een Elfstedentocht was, met middagtemperaturen van -20, terwijl het een normale winter bleek. Zelfs na 2 correcties waarmee hij maar 1 week vooruit keek, bleek hij er nog 18 graden naast te zitten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef Ferdo het volgende:
Hebben we die van de superstorm voor dit jaar trouwens al gehad?
Of heeft die Corbyn zich inmiddels uit schaame teruggetrokken in een tentje in Irkutsk?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een tekort aan aandacht heb jij toch, heel verschrikkelijk. Hier heb je een brokje, druiloor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |