Jonge, doe gewoon beidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn gametime is al een aantal dagen op, en vanavond ga ik Battlefield 3 spelen!
Vandaar dat ik hem niet verlengd heb
Gisteren ging het ook wel aardig hè, dit weekend even wat rossenquote:
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik op level 70 zit met goede gear die arms spec echt gruwelijk is!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!
Alle talents krijg je nu gelijk met je spec mee maar die unlock je pas op een hoger level, automatisch. Daarnaast kan je elke 15 levels utility abilities unlocken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wil Blizzard eigenlijk veranderen aan die talent trees ?
Ja, dat staat deze change juist toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Veel basisdingen die je nodig had krijg je sowieso, nu krijg je de keuze uit 3 talents die ongeveer hetzelfde doen waarmee jij kan beslissen welke het beste voor jou is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Heb je die tier 1 talent wel gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Over die nieuwe talents trouwens, gaan ze Prep en Shadowstep op dezelfde tier doen.
Als dat niet verandert ga ik mooi een andere class spelen. Rogues zijn gewoon useless zonder beide abilities.
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Burst of Speed is trouwens ook best wel ziek. Mogelijke vervanger voor Shadowstep. Gewoon een sprint zonder CD.
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitPermanent 70% sneller
Ohja die bedoel ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.
Staat toch bij de description? Ik speel zelf geen rogue dus weet niet alles 100% zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Als het stealth niet breekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |