quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]_!
TS moet gewoon vaker scheren nog een poosje wachten.
Kunnen anderen lachen, bedoel je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Want van vaker scheren krijg je meer haargroei.
Moet je voorhoofd gaan scheren, kun je lachen.
Dat niet, maar het haar wat TS al heeft wordt dan wel wat steviger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Want van vaker scheren krijg je meer haargroei.
wijze woordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tja jongen. Bakkebaarden groeien pas met de leeftijd. Heb je wel al haar op je scrotum?
Ik hoop volgend jaar een keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Wanneer kregen jullie je bakkebaardgroei?
Bedoel je bakkebaarden of flufkussentjes op de wangetjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Op mijn 16e.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Is dat het geheim achter de sierlijke bakkebaarden van Opa.Bakkebaard?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef Mantel het volgende:
Zwart met Suiker heeft gelijk! Dankzij de zaden in de sperma worden haarzakjes gevoed om te groeien. Dat is bewezen!
Bukakke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Is dat het geheim achter de sierlijke bakkebaarden van Opa.Bakkebaard?
Dus hoeren krijgen na een paar jaar allemaal een baard?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef Mantel het volgende:
Zwart met Suiker heeft gelijk! Dankzij de zaden in de sperma worden haarzakjes gevoed om te groeien. Dat is bewezen!
Die scheren zich dagelijks. Ook van beneden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus hoeren krijgen na een paar jaar allemaal een baard?
neuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:03 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Gezien mijn linkerwang waarschijnlijk nog lange tijd kaal zal staan ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met bakkebaarden. Is het de moeite waard om een paar mooie love handles te onderhouden?
Jaar of vijftien/zestien. Maar ik zit bij gasten van twintig in de klas die alleen maar een paar lange haartjes hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef JacobvanderSteen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |