Ach Fritzel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft
Wel een mooie mohawk (reclameBlok).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu, spuit in je hoofd en in de bankschroef.
En daar is ie gewoon nog wakker
Dat moest wel, want alleen het openen van de schedel duurt al meer dan een uur zei hij netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een mooie mohawk (reclameBlok).
Ah, ze waren al eerder begonnen! Valsspelers!
Ik kan het ook amper aanzienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Note to self: "Blijf voorlopig bij ned 1 weg!"
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Bizar idee he, dat die meneer dus daar in de voorbereiding lag net in dat filmpje en dan dus gewoon weet dat hij zo wakker gemaakt wordt terwijl zijn schedel open ligt
Dappere man, ook dat ie het durft te laten filmen.
Dan snap ik niet dat je Het Blok verkiest boven deze uitzending, als je daardoor lichtelijk geobsedeerd bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.![]()
Maja, ik ben dan ook lichtelijk geobsedeerd door medisch technische handelingen.
Ik vermoedde al zoiets, het prepareren is niet echt interessant. En ik hoorde dat de afronding na de uitzending gebeurt. Zelfde liedje, weefsel hechten is geen boeiende tievie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moest wel, want alleen het openen van de schedel duurt al meer dan een uur zei hij net
Omdat ik er al veel over gelezen heb en soortgelijke programma's heb gezien. Seen one, seen'em all. Teh dwama in het Blok is boeiender. Maar ik ga wel zappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je Het Blok verkiest boven deze uitzending, als je daardoor lichtelijk geobsedeerd bent
Ik vind al die medische dingen altijd erg interessant om te lezen, maar daar moet het wel bij blijven. Hooguit wat verduidelijkende plaatjes bij de teksten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.![]()
Maja, ik ben dan ook lichtelijk geobsedeerd door medisch technische handelingen.
En de 'interessante' stukjes van het prepareren lieten ze een kleine samenvatting van zien net. Aftekenen, verdoven, bankschroef-achtig iets etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, het prepareren is niet echt interessant. En ik hoorde dat de afronding na de uitzending gebeurt. Zelfde liedje, weefsel hechten is geen boeiende tievie.
Het enige waar ik wee van word zijn operaties/ingrepen aan vingers of tenen. Veel te herkenbare lichaamsdelen... huuuu!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind al die medische dingen altijd erg interessant om te lezen, maar daar moet het wel bij blijven. Hooguit wat verduidelijkende plaatjes bij de teksten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap overal en zit op brillen zonder doekjes
Dito!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap overal en zit op brillen zonder doekjes
Of Friesland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Al neem ik als het een beetje kan mijn eigen kussen graag mee bij bv Centerparcs/Landal![]()
aaahw. Ik denk dat het de metacam is. Heeft een goeie pijnstillende werking ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft
O nee dat juist niet, maar wel bij ogen en neus en oordingetjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het enige waar ik wee van word zijn operaties/ingrepen aan vingers of tenen. Veel te herkenbare lichaamsdelen... huuuu!
en je laat hem in friesland liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Al neem ik als het een beetje kan mijn eigen kussen graag mee bij bv Centerparcs/Landal![]()
Oogoperaties.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
O nee dat juist niet, maar wel bij ogen en neus en oordingetjes
Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ik zou echt mee willen kijken als ik hem was. Wilde ik ook met mijn voet maar dat mocht niet
Ik weet wel bijna zeker dat de Metacam hem veel plezier doet. Ik hoop dat de Synulox ondertussen de rest doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
aaahw. Ik denk dat het de metacam is. Heeft een goeie pijnstillende werking ookvoor Fritz
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.
Welke gaatjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Naja, ze beginnen met 6 honden, en gaan dr dan van alles mee doen, en dan stemmen ze ze een voor een weg, ik vind het nogal raar...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?
Had je er echt op gerekend?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerd
waar ze met de zaag in hebben gezetenquote:
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar ze met de zaag in hebben gezeten
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Pulp? Wavoor pulp?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoor
oooh, die pulp. okequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.
Papje van uitgeboord bot en groeimiddel.quote:
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
Nou vanmiddag gepoetst, gestofzuigd en gedweild en wat doet mijn lieve echtgenoot,hij pelt de laatste walnoten van Rewimo en gooit dan de lege helften op de grond want dan kunnen Tommie en Ollie zo fijn spelen ermee
Ja die gaan terug, en ik vind het idd ook echt sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd worden
Waar komen die dan terecht? (Weer) in het asiel ofzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon purr derin en het blijft wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |