Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ik zou echt mee willen kijken als ik hem was. Wilde ik ook met mijn voet maar dat mocht niet
Ik weet wel bijna zeker dat de Metacam hem veel plezier doet. Ik hoop dat de Synulox ondertussen de rest doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
aaahw. Ik denk dat het de metacam is. Heeft een goeie pijnstillende werking ookvoor Fritz
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.
Welke gaatjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Naja, ze beginnen met 6 honden, en gaan dr dan van alles mee doen, en dan stemmen ze ze een voor een weg, ik vind het nogal raar...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?
Had je er echt op gerekend?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerd
waar ze met de zaag in hebben gezetenquote:
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar ze met de zaag in hebben gezeten
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Pulp? Wavoor pulp?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoor
oooh, die pulp. okequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.
Papje van uitgeboord bot en groeimiddel.quote:
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
Nou vanmiddag gepoetst, gestofzuigd en gedweild en wat doet mijn lieve echtgenoot,hij pelt de laatste walnoten van Rewimo en gooit dan de lege helften op de grond want dan kunnen Tommie en Ollie zo fijn spelen ermee
Ja die gaan terug, en ik vind het idd ook echt sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd worden
Waar komen die dan terecht? (Weer) in het asiel ofzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon purr derin en het blijft wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |