Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef Bamba het volgende:
Ik heb Greys Anatomy nog nooit gekekenWel een aanrader zeker?
Zelfs dát weet ik niet meerquote:
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zondequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát weet ik niet meer
Ik ga wel even een site zoeken met korte beschrijvingen van afleveringen per seizoen en kijken tot waar het me bekend voorkomt
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Ze zijn nu 8 aan het uitzenden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen zijn er al van inmiddels?
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks... want alles beweegt voor mijn ogen. Hebben jullie dat wel eens, dat als je gewoon rechtdoor kijkt dat alles onderin je gezichtsveld wiebelt en beweegt? Irritant zegHeb het wel vaker, gaat altijd ook vanzelf weer over.
Oh, dan kan ik er even tegenaanquote:
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wel oppassen dan dat je niet gespoiled wordt, dat is zonde
En rustig aan doenheb je wel goed gegeten? *Herinnert zich de supermarktsituatie*
Nou he? Je moet je enorm concentreren en je hoofd bewegen enzo om iets normaal te kunnen zien, bah!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heel af en toe idd, gloeiend irritant en vermoeiend is dat
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik er even tegenaan. Toen ik Supernatural ontdekte had ik ook iets van 5 hele seizoenen die ik achter elkaar kon kijken
. En daarna viel ik in een zwart gat
.
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
En ik ben nog steeds boos dat Pushing Daisies gecancelled is.
Misschien idd even je ogen dichtdoen, het kan zijn dat je ogen vermoeid zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegeten![]()
Ik ga nog ff een was opruimen en nieuwe aanzetten en dan ff vijf minuten achter elkaar mijn ogen dicht houden ofzo, wie weet gaat het dan wat sneller over! En daarna even kijken waar ik gebleven was met Greys
@Bamba, wat leuk voor je, een pup!
Ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was toch met het aanraken van dode mensen die dan hun verhaal doen?
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh SPN heb ik ook maar 5 seizoenen gekeken geloof ik, want Kripke stopte met schrijven en toen ging de serie heel erg achteruit, vond ik. Het hele verhaal was bedoeld voor 5 seizoenen, maar er kwam zoveel geld binnen dat het network de serie verder wilde melken. Dat gebeurt veel te vaak helaas.
Ik ben te lui om bij te kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het seizoen wat nu bezig is, is weer ouderwets goed. Echt de moeite waard weer!
Preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Die serie ken ik ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I second that, verdomme, wat was dat een briljante serie, die had eindeloos door kunnen gaan
Ik heb weleens een paar afleveringen gezien, die serie was goed ja! Even kijken hoe duur 'ie op amazon is....quote:
Seizoen 6 heb je niet gezien? Heel veel heb je dan niet gemist eigenlijk, maar seizoen 7 is weerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om bij te kijkenik val er wel weer gewoon in dan.
Oh, da's ook lekker lang iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Anderhalf fucking seizoen en toen kwam die staking en kapten ze ermee
Uhu. Zelfde zalfje gekregen en nog meer para codiquote:
Heb je gezien van die schutter in het ziekenhuis met Derek en Yang en Mer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dát weet ik niet meer
Ik ga wel even een site zoeken met korte beschrijvingen van afleveringen per seizoen en kijken tot waar het me bekend voorkomt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Nee echt, ik kan er niet naar kijken, en het leek me ook leuk voor ik het gezien had
Probeer eens een glas cola = veel suiker. Miss dat het helpt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik goed genoeg gegeten![]()
Ik ga nog ff een was opruimen en nieuwe aanzetten en dan ff vijf minuten achter elkaar mijn ogen dicht houden ofzo, wie weet gaat het dan wat sneller over! En daarna even kijken waar ik gebleven was met Greys
@Bamba, wat leuk voor je, een pup!
Egwelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
En ik dat Brothers and Sisters gestopt gecancelled isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja, jij. Hoe zit het met jouw GA?quote:
Geprobeerd, kon me niet boeienquote:
Nou, het begin was wel grappig. Maar het begint steeds meer in te zakken. Het begint me ook echt tegen te staan. Idem dito met Leverage.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Glee vond ik echt een afschuwelijke tegenvaller.
Crap, ik baal nu echt dat ik ze niet gekregen heb, voor hoesten zijn die 's nachts echt geweldig, en ik kan pas morgenmiddag bij de huisarts terecht, want die wijven hebben weer es vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Zelfde zalfje gekregen en nog meer para codi
Echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geprobeerd, kon me niet boeiennetzoals Human Target of Alpha's
![]()
Ik heb er 80 gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Crap, ik baal nu echt dat ik ze niet gekregen heb, voor hoesten zijn die 's nachts echt geweldig, en ik kan pas morgenmiddag bij de huisarts terecht, want die wijven hebben weer es vakantie
Ik kijk ook meer voor de liedjes dan het verhaal eerlijk gezegd. Ik ben wel heel benieuwd naar Glee project winnaar Damianquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het begin was wel grappig. Maar het begint steeds meer in te zakken. Het begint me ook echt tegen te staan. Idem dito met Leverage.
uhu. Vond het echt niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Echt?. Human Target en Alpha's ken ik dan weer niet
Ik erger me zo de graftieten aan Rachel en aan Finn. Fuck me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer voor de liedjes dan het verhaal eerlijk gezegd. Ik ben wel heel benieuwd naar Glee project winnaar Damian. Die komt als het goed is volgende aflevering
.
quote:
Rachel en Finn vind ik ook erg annoyingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik erger me zo de graftieten aan Rachel en aan Finn. Fuck me.
Nee, voor mijn rug. Duh. Mag 3x daags 2 para codiquote:
Santanaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Rachel en Finn vind ik ook erg annoying. Ik vind Artie cute
Hahahaha okquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, voor mijn rug. Duh. Mag 3x daags 2 para codi
Nog weinigquote:
Bwahahaha ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar wederhelft:
"I think my cat is reading my diary"
Stop met die stomme studie en ga gewoon liggend werk doen dan, stinkhoertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog weinig. Ben benieuwd of het gaat helpen. Sinds ik Maandag weer met de studie ben begonnen en fulltime zit is het bagger
Ik wilde juist iets anders gaan doen dan jouw klanten inpikken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stop met die stomme studie en ga gewoon liggend werk doen dan, stinkhoertje
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde juist iets anders gaan doen dan jouw klanten inpikken.
Nee, dat wisten we alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Bamba het volgende:
Elies
Ik ben een poging aan het doen om foto's van Gizmo te maken om naar je ouders op te sturen, maar het is geen fotomodel![]()
het is hopeloos met 'mquote:
Doe wel even je beschermende jasje aan; Gizmo houdt niet zo van stalkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Bamba het volgende:
het is hopeloos met 'm. Hij is al heel moeilijk te fotograferen met z'n pikzwarte vacht, maar als hij vervolgens de camera innig gaat omhelzen en kopjes geven wordt het vrijwel onmoglijk
. Maar ik ga 'm gewoon stalken
Die schutter, dat die ene dokter (weet zijn naam niet meer en vond hem ook niet zo leuk) met dat donkere haar dood gaat op de schoot van Bailey? Dat heb ik gezien iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je gezien van die schutter in het ziekenhuis met Derek en Yang en Mer?
Nou....Het is echt al een hele tijd geleden dat hij me flink te pakken heeft gehad. Ik denk sinds hij terug is dat het 1 keer is voorgekomen. Hij valt me niet meer vanaf de bank aan en is veel liever gewordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe wel even je beschermende jasje aan; Gizmo houdt niet zo van stalken
Kan nooit geen kwaad denk ik? Vooral als ze wat mag aankomen zou ik het gewoon extra geven tussendoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
Beetle heeft gister twee keer gekotst, volgens mij doet ze te druk na het eten
Is het dan ook goed om rijst met kip te geven om een beetje aan te sterken? Er mag wel wat vlees op de botjes namelijk en zo wordt ze nooit wat steviger natuurlijk, als ze het er uit gaat kotsen.
Mooiquote:Hond
Een hond die last heeft van braken en/of diarree en/of slechte eetlust, kun je de eerste 1-2 dagen opvangen door hem rust te gunnen in een warme omgeving. Geef hem tijdelijk wat goed gaar gekookte witte rijst met stukjes ‘kale’ (dus geen olie, kruiden of bot) gaargekookte kip, in plaats van zijn normale voeding. Geef kleine porties en laat de hond voldoende drinken.
Vooral die kleine porties lijken me dan idd het bestequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Gevonden idd op een dierenkliniek site:
[..]
Mooi
Ik wist dat kip met rijst goed was bij diarree van de hond, maar bij overgeven wist ik het niet.
Maar dat kan dus ook prima. Kan nooit kwaad lijkt me, krijgt ze dat zo lekker en La Bink mag meedoen!
Is ' ie dan zo gestressed dat 'ie er van gaat kotsen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kotst ook altijd van gekkigheid![]()
Zaterdag waren we uit logeren, ging ie midden in de nacht lopen stresskotsen omdat ie zn draai niet kon vinden in bed daar. Gelukkig ben ik altijd superalert en kon ik binnen twee seconden de hond graaien en in de douche smijten
Beetle kotst nog voordat ik het door heb, dus het is me nog niet gelukt er op tijd bij te zijn (en uiteraard op de bank, beide keren, en precies op de plek waar géén kleed ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kotst ook altijd van gekkigheid![]()
Zaterdag waren we uit logeren, ging ie midden in de nacht lopen stresskotsen omdat ie zn draai niet kon vinden in bed daar. Gelukkig ben ik altijd superalert en kon ik binnen twee seconden de hond graaien en in de douche smijten
Ja datzegikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is ' ie dan zo gestressed dat 'ie er van gaat kotsen?
Ja da's een goed ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb altijd kip met rijst in zakjes in de vriezer liggen voor als dr eentje ziek wordt, kan ik het zo grijpen en warm water opgieten en voeren
Da's wel sneu dat 'ie puur van de stress kotst danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja datzegik![]()
Nieuwe omgeving, hij wist niet waar ie kon gaan liggen, gaat ie gek doen en druktemaken en hoppakee, kotsen.
Soms schijt ie dan ook gewoon op een stiekem plekje, dus dit viel nog mee
Chico was aangekomen tot 5.6/5.7 dat had ie mss al 2 jaar niet gewogen ( hij moet zeker 6 kilo wegen om niet te mager te zijn ) , maar sinds het weer koud is issie gekelderd naar 5.2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een goed idee
Zal ik ook gaan doen, ook handig voor/met Bink. Haar ruggengraatje ga je ook steeds beter voelen, ook van ouderdom natuurlijk.
Dus ook dat Yang op Derek staat te opereren. Oke, heb je dan ook gezien dat Yang er een tijdje mee kapt? Met opereren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die schutter, dat die ene dokter (weet zijn naam niet meer en vond hem ook niet zo leuk) met dat donkere haar dood gaat op de schoot van Bailey? Dat heb ik gezien idd
Waarom kapt ze er een tijdje mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ook dat Yang op Derek staat te opereren. Oke, heb je dan ook gezien dat Yang er een tijdje mee kapt? Met opereren?
Gisteren had ik visite, en toen kwam er nog visite, toen de bel ging zeek ie zo onder zich uit, van vreugdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's wel sneu dat 'ie puur van de stress kotst dan
Bietje achterhaald (hihi, let op het bietjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Gevonden idd op een dierenkliniek site:
[..]
Mooi
Ik wist dat kip met rijst goed was bij diarree van de hond, maar bij overgeven wist ik het niet.
Maar dat kan dus ook prima. Kan nooit kwaad lijkt me, krijgt ze dat zo lekker en La Bink mag meedoen!
Ja, dan spoiler ik jequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kapt ze er een tijdje mee?
Volgens mij heb ik dát niet gezien... maar als je zegt waarom weet ik het misschien weer
Oh nee, ik bedoel ook niet dat je dan maar nergens meer moet komen, maar dat ik het sneu voor 'm vind dat hij blijkbaar zo gestressed is om relatief kleine dingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren had ik visite, en toen kwam er nog visite, toen de bel ging zeek ie zo onder zich uit, van vreugde![]()
Ik pas me al genoeg aan aan die hond, ik ga echt niet kluizenaren omdat meneertje soms dingen niet helemaal kan handelen.
En hij weet dat ie normaal moet doen, want gisteren zeek ie en kroop ie daarna al gillend onder de bank en kwam ie daarna een half uur lang paaien
Je zou kunnen overwegen, maar ik denk dat dat hier ergens overdreven is voor biet en bink om specific of iets anders aansterkvoer/dikmaak voer te geven. Of gewoon onwijs veel lekkersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een goed idee
Zal ik ook gaan doen, ook handig voor/met Bink. Haar ruggengraatje ga je ook steeds beter voelen, ook van ouderdom natuurlijk.
En patat dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Bouillon is veel te zout joh, zeker voor oude honden, lekker accuut nierfalenmateriaal.
De DA zei juist tegen mij dat dat heel goed was bij (diarree en hevig kotsen) want dat hield vocht vast tegen uitdrogen. En ik bedoel niet die bouillon die wij etenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Bouillon is veel te zout joh, zeker voor oude honden, lekker accuut nierfalenmateriaal.
Tja, andere dingen gaan dan weer echt fantastisch goed met hem. Los luistert ie het beste van ze allemaal, zelfs beter dan Billy op het moment. Hij en Kees zijn de grootste pleasers naar vreemde mensen toe, beuken elkaar aan de kant voor aandacht bij iedereen. Met andere honden gaat ie los ook altijd superdeluxe, aan de riem is een ander verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel ook niet dat je dan maar nergens meer moet komen, maar dat ik het sneu voor 'm vind dat hij blijkbaar zo gestressed is om relatief kleine dingen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zou kunnen overwegen, maar ik denk dat dat hier ergens overdreven is voor biet en bink om specific of iets anders aansterkvoer/dikmaak voer te geven. Of gewoon onwijs veel lekkers
Baloe moet iets minderen wandelen geloof ikdie was 300gr afgevallen terwijl hij op een dag zeker 10 koekjes en een snuit krijgt. En vla schaaltjes leeg mag likken, hapje vlees, druiven, stukje kaas, ect
Baloe wil wandelen in Qduyn met 1 of andere raar wijf wiens naam begint met Si.. Geen idee wie hij bedoelt. Jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Ik deed altijd eerst een dag vasten en daarna weer langzaam beginnen met kleine beetjes rijst en gekookte kip geven. Meestal was dat genoeg. Maar heeft Bink nooit gespuugd dan of zo Greys?
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tja, andere dingen gaan dan weer echt fantastisch goed met hem. Los luistert ie het beste van ze allemaal, zelfs beter dan Billy op het moment. Hij en Kees zijn de grootste pleasers naar vreemde mensen toe, beuken elkaar aan de kant voor aandacht bij iedereen. Met andere honden gaat ie los ook altijd superdeluxe, aan de riem is een ander verhaal![]()
Maar dat ie nog steeds niet helemaal zindelijk is , daar erger ik me wel groen en geel aan.
Vies hondje is het maar hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe wil wandelen in Qduyn met 1 of andere raar wijf wiens naam begint met Si.. Geen idee wie hij bedoelt. Jij?
Maakt me niet uit waarom ie het niet is, ik vind het gewoon supersmerigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?
Sommige honden plassen inderdaad door stress, nervositeit, opwinding of angst.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar het zou kunnen dat hij van de stress niet zindelijk is dan?
Ja oke, maar als je de reden van de stress kan achterhalen zou je het misschien kunnen oplossen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waarom ie het niet is, ik vind het gewoon supersmerig
Ja, dat is het juist, niet zo vaak en langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:24 schreef Bamba het volgende:
[..]. Hoe vaak en hoe lang wandel je met Baloe op een dag?
Nu hoeft ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu niet, ik zit op manlief te wachten en dan moet ik weg maar misschien morgen of vrijdag?
De beer en ik (die zich voorbeeldig gedraagt de laatste tijd. Afgezien van gisteren 1x en eergisteren 1x binnen maar dat was MM's schuldquote:
Dat valt idd wel mee! Misschien 's avonds een iets kortere ronde dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is het juist, niet zo vaak en langToen MM vrij was ging hij 5 keer per dag +- 15 a 20 min uit (ik vond dat erg lang voor hem, maar goed, ik hoorde geen van beide klagen
)
Nu we beide weg zijn krijgt hij om :
+- 06:45 : 15/20 min lopen langs de waterkant.
+- 13:00 : ff plasje doen op het gras +- 7 min
+- 16:00 : Grote ronde (15/20 min)
+- 18:30 : Grote ronde (15/20 min)
+- 22:30 : Grote ronde (15/20 min)
Dat plasje van 13:00 wilde ik gaan vervangen door een grote ronde eigenlijk
Ja, dat zou kunnen, maar hij vindt lopen altijd zo tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat valt idd wel mee! Misschien 's avonds een iets kortere ronde dan?
Poepigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft echt nog een beetje uitpuilende oogjes
Levi is zijn naam.
Maar er zijn toch wel andere manieren om achter te komen of hij van dat in de stress schiet of iets anders zonder je als een kluizenaar af te zonderen? Wie weet is het wel iets anders. Lijkt me voor beide partijen prettiger als je het kunt oplossen. Maar ik zeg ook maar watquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee, want ik ga dus zoals ik al zei niet NIET uit logeren of geen visite meer uitnodigen omdat het hondje daarvan heel soms in de stress schiet.
Hij wil soms ook niet buiten kakken vanwege de kou.
Ja dag
Jawel, maar Bink spuugt meestal gal. Van die gele kleddertjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Ik deed altijd eerst een dag vasten en daarna weer langzaam beginnen met kleine beetjes rijst en gekookte kip geven. Meestal was dat genoeg. Maar heeft Bink nooit gespuugd dan of zo Greys?
Veel plezier en eet smakelijkquote:
Wordt die deken al wat warmer of duurt het nog steeds eeuwen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij houdt dat veel voeren ook gewoon een keer op Qwea.
Chico krijgt nu 's morgens en 's avonds vlees, tussen de middag brokken, en echt de hele dag door hapjes van van alles...
Maar goed, die raakt zn energie nu kwijt met warmblijven.
Zn elektrische deken is wel een hit trouwens
Ik weet precies wanneer ie het kan gaan doen en waarom ie dan denkt het te moeten doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel andere manieren om achter te komen of hij van dat in de stress schiet of iets anders zonder je als een kluizenaar af te zonderen? Wie weet is het wel iets anders. Lijkt me voor beide partijen prettiger als je het kunt oplossen. Maar ik zeg ook maar wat.
Ja is dat wat zo'n elektrische deken? Ik zat er aan te denken omdat Baloe met zijn gewrichten zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij houdt dat veel voeren ook gewoon een keer op Qwea.
Chico krijgt nu 's morgens en 's avonds vlees, tussen de middag brokken, en echt de hele dag door hapjes van van alles...
Maar goed, die raakt zn energie nu kwijt met warmblijven.
Zn elektrische deken is wel een hit trouwens
Chico vindt van wel, zelfs Karel gaat er op liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja is dat wat zo'n elektrische deken? Ik zat er aan te denken omdat Baloe met zijn gewrichten zit.
En dat ding kan natuulk ook op stand 1... en dan heb je die deken waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het duurt wel eeeeeeecht lang met die deken, dus ik knal hem nu gewoon gelijk aan als we binnen komen, niet pas als het koud wordt binnen, dan duurt het echt te lang
Nou ik zet m wel echt op drie, anders is ie koeler dan een lauwe scheetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat ding kan natuulk ook op stand 1... en dan heb je die deken waar?
Action heeft ze ook zag ik. Maar die kan dus gewoon op Baloe's matrasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik zet m wel echt op drie, anders is ie koeler dan een lauwe scheet![]()
14 euro bij de Aldi, maar dat was zo een weekaanbieding
Ja kan , mijnes ligt gewoon aan een kant op de bank, onder een hoeslaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Action heeft ze ook zag ik. Maar die kan dus gewoon op Baloe's matras
Geen tieten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:50 schreef Croli het volgende:
Kokosmilkshake is best lekker! Als t goed is gaan we vanavond pannenkoeken eten bij vrienden.
@ Oognip: Ik zag in de vorige SC staan dat ik wat meer over mezelf moest vertellen.
Mij is 25 jaartjes over 1,5 maand ofzo al weer 26. Woon in Zwolle, samen met mijn hele lieve vriend.
Momenteel bijna werkloosnog tot 25 november. Omdat er de laatste tijd zo weinig te doen is op t werk ben ik tijdverdrijf gaan zoeken. Ik kende fok al wel maar hier op F&F nog niet echt gekeken. Dat nu uitbundig gedaan en nu probeer ik een aantal topics elke dag te volgen!
Ik heb zelf 2 poezels. Misty van 3 aka deurmiauwer (ik ben net wel 10 x opgestaan ofzo, opsluiten in de gang werkt ook niet, gaat ze aan de andere kant miauwen) en Izzy van 6 maandjes aka langstaart (volgens mij is haar staart ongeveer 10 cm langer dan de gemiddelde kattenstaart, vind ze zelf ook erg leuk... ze kan dr leuk mee spelen)
Zo voldoende over moi?
is niet moeilijk om te makenquote:
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:50 schreef Croli het volgende:
Kokosmilkshake is best lekker! Als t goed is gaan we vanavond pannenkoeken eten bij vrienden.
@ Oognip: Ik zag in de vorige SC staan dat ik wat meer over mezelf moest vertellen.
Mij is 25 jaartjes over 1,5 maand ofzo al weer 26. Woon in Zwolle, samen met mijn hele lieve vriend.
Momenteel bijna werkloosnog tot 25 november. Omdat er de laatste tijd zo weinig te doen is op t werk ben ik tijdverdrijf gaan zoeken. Ik kende fok al wel maar hier op F&F nog niet echt gekeken. Dat nu uitbundig gedaan en nu probeer ik een aantal topics elke dag te volgen!
Ik heb zelf 2 poezels. Misty van 3 aka deurmiauwer (ik ben net wel 10 x opgestaan ofzo, opsluiten in de gang werkt ook niet, gaat ze aan de andere kant miauwen) en Izzy van 6 maandjes aka langstaart (volgens mij is haar staart ongeveer 10 cm langer dan de gemiddelde kattenstaart, vind ze zelf ook erg leuk... ze kan dr leuk mee spelen)
Zo voldoende over moi?
Op een placemat zetten wil vaak al helpenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
Pfff die waterfontein is een beetje jammerhij zou geluidarm zijn, maar hij bromt behoorlijk. We kijken het een avondje aan en anders sturen we hem mooi terug.
Hij staat nu in de vensterbank. Ik zal er even een placemat onder zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een placemat zetten wil vaak al helpen(Staat ie nu op tegels?)
En de eerste paar minuten maakt ie hier meer herrie dan normaal, want dan moeten de belletjes er nog even uit zeg maar.
Volgens de policy (die is op te vragen bij mij, uiteraard) zijn pics van je tieten verplicht alvorens je hier mag blijven posten.quote:
omfg. Kansloosquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Bamba het volgende:
Geen 1955 of kokosshake op_O-. We zitten wel naast een gereformeerd Zeeuws gezin wat aan het bidden was voor de maaltijd
Plakken met plakband. Kan gewoon terug. Zolang de doos niet in 300stukken ligt, np.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
Placemat helpt iets maar niet veel. Als ik hem in de lucht hou dan maakt ie ook herrie, dus het geval maakt gewoon herrie. Niks aan te doen lijkt me. De vorige maakte helemaal geen herrie dus dit valt me tegen.
Hopelijk kan ik hem nog terugsturen, de doos is iets gescheurd.
oh dan moet het helemaal goed komenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plakken met plakband. Kan gewoon terug. Zolang de doos niet in 300stukken ligt, np.
faalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
oh dan moet het helemaal goed komen
Wel echt erg trouwens, want de pomp van onze oude waterfontein is stuk. Kijk ik nu op zooplus.nl zie ik dat een hele nieuwe pomp voor die fontein zo te bestellen isdus dat hebben we nu maar gedaan en deze wordt mooi teruggestuurd
Pompje van mijn fontein deed het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
oh dan moet het helemaal goed komen
Wel echt erg trouwens, want de pomp van onze oude waterfontein is stuk. Kijk ik nu op zooplus.nl zie ik dat een hele nieuwe pomp voor die fontein zo te bestellen isdus dat hebben we nu maar gedaan en deze wordt mooi teruggestuurd
Nee, die had ik nog niet geprobeerd. Zal eens even kijken welke wij hadden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
Heb je deze ook geprobeerd, Elies?
[ afbeelding ]
Ik ben over deze heel tevreden, het enige jammere vind ik dat ie wit is en dus heel snel er vies uit ziet.
Onze katten drinken wel veel beter uit een waterfontein dan uit drinkbakjes. Groot succes hier
@Greys, zal hem zo eens schoon gaan maken. (dom dat we daar zelf niet aan gedacht hebben)
Die heb ik dus, precies dezelfdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
Heb je deze ook geprobeerd, Elies?
[ afbeelding ]
Ik ben over deze heel tevreden, het enige jammere vind ik dat ie wit is en dus heel snel er vies uit ziet.
Onze katten drinken wel veel beter uit een waterfontein dan uit drinkbakjes. Groot succes hier
@Greys, zal hem zo eens schoon gaan maken. (dom dat we daar zelf niet aan gedacht hebben)
Fijn dat dat werkt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik dus, precies dezelfde
En elke keer als hij er mee stopt, om de paar maanden, dat zwarte pompje even uit elkaar halen (staat in de gebruiksaanwijzing hoe het moet!), even goed doorspoelen, even met wattenstaafje in poeren om goed schoon te maken, weer in elkaar, tadaaaaaaaaaa... dan werkt ie elke keer weerDus grote kans dat dat bij jou ook zo is!
Die onderste hebben wij ook gehad voor die witte zeg maar. Die maakte ook te veel geluid vonden wij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
In elk geval deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Die onderste heb ik dus gekocht toen die CatMate het niet meer deed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef ElisaB het volgende:
In elk geval deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Geweldigquote:
in de autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig
Meer heb je ook eigenlijk niet nodig... maar waar laat je je tas/koffer?
Ahquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef ElisaB het volgende:
Een vers Kong kuikentje, omdat hij ziek is...
[ afbeelding ]
Helemaal natgelebberd
[ afbeelding ]
ik zie t probleem niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar dan moet je nog steeds met een WC-rol de camping over en op die vieze WC's daar gaan zitten
Ik wil er eentje achter m'n Goldwingquote:
Op het werk ga je ook niet op de bril zitten en ik vind 2 weken hurkend je behoefte doen niet het ideale idee van vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie t probleem niet.
tegenwoordig hoef je de rol niet meer mee te nemen, en op je werk deel je t toilet ook met meerdere mensen.
en als je snachts erg nodig moet, kun je toch altijd als noodgreep een emmer vatten
Op mijn werk ga ik wel op de bril zitten. Ben ik nu vies?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op het werk ga je ook niet op de bril zitten en ik vind 2 weken hurkend je behoefte doen niet het ideale idee van vakantie
Ja. Maar verschil moet er wezen, vieslakjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op mijn werk ga ik wel op de bril zitten. Ben ik nu vies?
dat krijg ik van in een hotel slapen, waar men iedere dag zomaar aan je spullen kan *ril*quote:
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat krijg ik van in een hotel slapen, waar men iedere dag zomaar aan je spullen kan *ril*
in een bed liggen waar weet ik wie wat allemaal gedaan en achtergelaten heeft *ril*
Maar wat doe jij dan als je moet poepen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Maar verschil moet er wezen, vieslakje
Hoeveel mensen zullen er kontwonden hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?
Dankje de koekoek
Tuurlijk wel. Gewoon hurken, word je sterk vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan als je moet poepen?of hoef jij nooit te poepen?
daar heb je nog altijd doekjes voorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En op een WC gaan zitten waar, weet jij het, net iemand met open, vloeiende, kontwonden op heeft gezeten vind je niet *ril*?
Dankje de koekoek
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zullen er kontwonden hebben?En als die kontwond op hun anus zit raken ze als het goed is de bril toch niet aan
Pfff daaaaagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon hurken, word je sterk van
Nee klopt, ik heb geen toetsenbord, ik ben zo awesome dat ik alles telekinetisch doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Muis, gebruik jij wel het toetsenbord op je werk (als je die hebt?)
Ah dat is nog beterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb geen toetsenbord, ik ben zo awesome dat ik alles telekinetisch doe.
bij een oudcollega van me kon je gewoon nog een dag of 2 eten van de resten die daarin zatenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah dat is nog betereen toetsenbord schijnt veeel viezer te zijn dan een wc-bril waar allemaal mensen met kontwonden op zitten.
You daredevil!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Ik logeer in hotels én ga op vreemde wc brillen zitten!
nou, jij slaat echt alles!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
quote:
Alles behalve dieren en baby's.quote:
Leuk, hoop dat ze mooi worden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Zo, die Billy lijkt wel een professioneel model, die fotograaf wist niet wat ie zag
Ik zal op school ook vast geen brood gaan eten nadat ik eerst uitgebreid mijn handen heb gewassen hoor. Het idee alleen al *ril*quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah dat is nog betereen toetsenbord schijnt veeel viezer te zijn dan een wc-bril waar allemaal mensen met kontwonden op zitten.
Ik met speciale iCleanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
ooh en thuis neem ik mijn toetsenbord en muis regelmatig af met alcohol
Ik nooitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Offer je daar je drank voor op?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik hoorde het vandaag idd! Maar toch ga ik het Blok kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu op Nederland 1 zo direct live een operatie waarbij ze een tumor uit iemands hersenen verwijderen, die bij kennis is geloof ikIk wist heul niet dat we dit soort reality tievie hadden in Nederland.
Gaaf!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu op Nederland 1 zo direct live een operatie waarbij ze een tumor uit iemands hersenen verwijderen, die bij kennis is geloof ikIk wist heul niet dat we dit soort reality tievie hadden in Nederland.
ik ook niet, ga er wel regelmatig even met een bus lucht overheenquote:
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf!
Vorig jaar was er ook een hartoperatie live op tv.
Hersenen voelen geen pijn en zo kunnen ze testen of ze geen belangrijke stukken beschadigen. Of je interviewen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".
WTF
Gaaf toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het is live en hij is bij kennis, dus u als kijker kunt vragen stellen".
WTF
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Nein. Ja, wel met plee papier. Maar als mijn enkel het toelaat (amper) dan hurk ik lieverquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik met speciale iClean![]()
Doe jij wel zitten op de bril op school?
Greys Anatomyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen lang
Niet? Ik neem ook altijd als ik thuis kom en ik heb mijn foon in de trein op een tafeltje gelegd ofzo mijn foon ff af. Kweet niet, voelt vet goor aan op de 1 of andere manier. En dat ik ff mijn muis en toetsenbord afneem heb ik mezelf aangeleerd. 1x per week ofzo. Mac heb ik nog niet afgenomen want daar ik eet niet bij/boven. Maar die moet binnenkort wel ook ffquote:
Je hebt goed opgelet bij GAquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hersenen voelen geen pijn en zo kunnen ze testen of ze geen belangrijke stukken beschadigen. Of je interviewen.
Ik durf dat ook,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb mijn man voor, anders zou ik dat vergeten denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef Qwea het volgende:
quote:
Hab ich für studiert!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij GA(werd toevallig vorige x ofzo behandeld
)
Welke zender greys en hoelaat?
Nu, Nederland 1!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij GA(werd toevallig vorige x ofzo behandeld
)
Welke zender greys en hoelaat?
Ohja dat is waarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
HALLO??? Derek doet het al 8 seizoenen lang
Yesch. Wist je toch?quote:
ned 1, oke... *aanzetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja dat is waar
Al heb ik er daar slechts 6 van gezien
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Ahhhh, Fritz is verliefd
Merk je nog geen verbetering?
Ik zal heel hard duimenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft
Ach Fritzel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wel beter. Met de Metacam wordt de koorts onderdrukt (en eventuele pijn) en de Synulox moet enge beestjes bestrijden. Een van beide (of beide) zorgen er op dit moment voor dat hij zich in elk geval beter voelt. Nu maar hopen dat het zo blijft
Wel een mooie mohawk (reclameBlok).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuu, spuit in je hoofd en in de bankschroef.
En daar is ie gewoon nog wakker
Dat moest wel, want alleen het openen van de schedel duurt al meer dan een uur zei hij netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een mooie mohawk (reclameBlok).
Ah, ze waren al eerder begonnen! Valsspelers!
Ik kan het ook amper aanzienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Note to self: "Blijf voorlopig bij ned 1 weg!"
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
Bizar idee he, dat die meneer dus daar in de voorbereiding lag net in dat filmpje en dan dus gewoon weet dat hij zo wakker gemaakt wordt terwijl zijn schedel open ligt
Dappere man, ook dat ie het durft te laten filmen.
Dan snap ik niet dat je Het Blok verkiest boven deze uitzending, als je daardoor lichtelijk geobsedeerd bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.![]()
Maja, ik ben dan ook lichtelijk geobsedeerd door medisch technische handelingen.
Ik vermoedde al zoiets, het prepareren is niet echt interessant. En ik hoorde dat de afronding na de uitzending gebeurt. Zelfde liedje, weefsel hechten is geen boeiende tievie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moest wel, want alleen het openen van de schedel duurt al meer dan een uur zei hij net
Omdat ik er al veel over gelezen heb en soortgelijke programma's heb gezien. Seen one, seen'em all. Teh dwama in het Blok is boeiender. Maar ik ga wel zappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je Het Blok verkiest boven deze uitzending, als je daardoor lichtelijk geobsedeerd bent
Ik vind al die medische dingen altijd erg interessant om te lezen, maar daar moet het wel bij blijven. Hooguit wat verduidelijkende plaatjes bij de teksten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dat ik hoop dat ik ooit zo'n OK hoef te ondergaan maar mij zou het wel gaaf lijken.![]()
Maja, ik ben dan ook lichtelijk geobsedeerd door medisch technische handelingen.
En de 'interessante' stukjes van het prepareren lieten ze een kleine samenvatting van zien net. Aftekenen, verdoven, bankschroef-achtig iets etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, het prepareren is niet echt interessant. En ik hoorde dat de afronding na de uitzending gebeurt. Zelfde liedje, weefsel hechten is geen boeiende tievie.
Het enige waar ik wee van word zijn operaties/ingrepen aan vingers of tenen. Veel te herkenbare lichaamsdelen... huuuu!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind al die medische dingen altijd erg interessant om te lezen, maar daar moet het wel bij blijven. Hooguit wat verduidelijkende plaatjes bij de teksten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap overal en zit op brillen zonder doekjes
Dito!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
ik slaap overal en zit op brillen zonder doekjes
Of Friesland.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Al neem ik als het een beetje kan mijn eigen kussen graag mee bij bv Centerparcs/Landal![]()
aaahw. Ik denk dat het de metacam is. Heeft een goeie pijnstillende werking ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
O nee dat juist niet, maar wel bij ogen en neus en oordingetjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het enige waar ik wee van word zijn operaties/ingrepen aan vingers of tenen. Veel te herkenbare lichaamsdelen... huuuu!
en je laat hem in friesland liggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito!
Al neem ik als het een beetje kan mijn eigen kussen graag mee bij bv Centerparcs/Landal![]()
Oogoperaties.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef indaha het volgende:
[..]
O nee dat juist niet, maar wel bij ogen en neus en oordingetjes
Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef Qwea het volgende:
Ik zou echt mee willen kijken als ik hem was. Wilde ik ook met mijn voet maar dat mocht niet
Ik weet wel bijna zeker dat de Metacam hem veel plezier doet. Ik hoop dat de Synulox ondertussen de rest doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
aaahw. Ik denk dat het de metacam is. Heeft een goeie pijnstillende werking ookvoor Fritz
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar baalde ik ook zo van, dat ik niet mocht meekijken.
Welke gaatjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Naja, ze beginnen met 6 honden, en gaan dr dan van alles mee doen, en dan stemmen ze ze een voor een weg, ik vind het nogal raar...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar ze een hond zoeken voor een gezin of andersom, met die Nance, hoezo wat doen ze?
Had je er echt op gerekend?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, je kan er om lachen, maar ik was best gepikeerd
waar ze met de zaag in hebben gezetenquote:
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
maar die gaatjes, gaat dat nog weer dicht?
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar ze met de zaag in hebben gezeten
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Noh, dat een huis vol honden is ook maar raar zeg
Pulp? Wavoor pulp?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die worden gevuld met pulp; komt weer helemaal goed hoor
oooh, die pulp. okequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja hoor, schedelbot groeit wel weer terug. En meestal bewaren ze het 'schaafsel' waar ze dan een papje van maken om die gaatjes mee op te vullen. Als een soort bone graft, zeg maar.
Papje van uitgeboord bot en groeimiddel.quote:
Ik zie niet wat hier mis mee is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
Nou vanmiddag gepoetst, gestofzuigd en gedweild en wat doet mijn lieve echtgenoot,hij pelt de laatste walnoten van Rewimo en gooit dan de lege helften op de grond want dan kunnen Tommie en Ollie zo fijn spelen ermee
Ja die gaan terug, en ik vind het idd ook echt sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel benieuwd naar, maar toen ik de beschrijving las was ik bang dat ik het heel zielig ging vinden voor de honden die niet gekozen en dus weggestuurd worden
Waar komen die dan terecht? (Weer) in het asiel ofzo?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon purr derin en het blijft wel zitten
Of je neemt een egel in huis, die maakt meer rommel dan 5 hondenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
Nou vanmiddag gepoetst, gestofzuigd en gedweild en wat doet mijn lieve echtgenoot,hij pelt de laatste walnoten van Rewimo en gooit dan de lege helften op de grond want dan kunnen Tommie en Ollie zo fijn spelen ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |