SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, wat studeer je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Frankii het volgende:
Entiteitsrelatiediagrammen, dataflowdiagrammen, why...
Bijna me hele friendlist speelt hem alquote:
Aha. Ik dacht even dat je informatica studeerde met je fijne diagrammen. Als je applicaties moet ontwikkelen volgens het boekje ben je ook 50 diagrammen verder.quote:
Jaja mike, je hebt een PC we weten hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef Xblister het volgende:
BF3 BF3 BF3![]()
![]()
![]()
64 man caspian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goty sowieso
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja mike, je hebt een PC we weten het
Mag ik blij zijn..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja mike, je hebt een PC we weten het
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.
3 weken lang verzorgd worden door het vrouwtje terwijl je bf3 speelt. en dan na de narcose verder xboxen in het ziekenhuis want ze hebben wifi nu:Dquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
Nou, wordt misschien eerder ziekenhuis dan BF3 voor mezit nu op de bank met een knie die geknald is
5 jaar terug was dat een 3 weken lang avontuur op 1 been gevolgd door een operatie.
Die was idd ook goed, ookal heb ik hem niet helemaal uitgespeeldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dat is Deus Ex al
en BF 3 speel je pas netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Xblister het volgende:
[..]
Die was idd ook goed, ookal heb ik hem niet helemaal uitgespeeld![]()
maar vond hem absoluut niet beter dan bf3
beta gespeeld en nu de full game..quote:
Nou het stomme is, ik zit op dit moment te schelden van de pijn, en half op de bank. Ik kan geen kant op en had ik al gezegd dat dit serieus veel pijn doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
3 weken lang verzorgd worden door het vrouwtje terwijl je bf3 speelt. en dan na de narcose verder xboxen in het ziekenhuis want ze hebben wifi nu:D
bij mij niet bezorgd hoor ik netquote:
Kwam je niet uit Enschede, oid? Ik adviseer je om dan naar het ziekenhuis in Almelo te gaan, zitten een paar hele goede artsen op orthopedisch gebiedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou het stomme is, ik zit op dit moment te schelden van de pijn, en half op de bank. Ik kan geen kant op en had ik al gezegd dat dit serieus veel pijn doet
Ik heb voor mijn andere knie al een goede artsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kwam je niet uit Enschede, oid? Ik adviseer je om dan naar het ziekenhuis in Almelo te gaan, zitten een paar hele goede artsen op orthopedisch gebied
Knie is wel een kut plek om geblesseerd te zijn, blijft dan toch altijd zwak!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn andere knie al een goede arts
5 jaar terug is ie goed losgehaald en van alles gefixed, was stuk knieschijf weg en meniscus was aan gort etc.
Ga maar ergens wat promotie werk doen ipv te gamenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb gezwicht en kon het niet laten en heb BF3 gekocht van mijn laatste geld. Stufi is 2 dagen geleden gestort en ik ben bijna weer blut.
Dan kan hij dingen posten in mijn KPD topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
Herkenbaar KK, ik ben niet te vertrouwen met geld op de bank
En Teun, amputatie overwogen?
Heeft wehkamp al iets verstuurd? Ik heb hem van me zusje voor me verjaardag gekregen, maar zij heeft hem besteld dus ik kan het niet volgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Hij is net los geschoten! ik wou gaan douchen om te kijken of warm water mijn spieren wat kon ontspannen, en toen ging ik op me bek en met een harde knak was ie los!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
Herkenbaar KK, ik ben niet te vertrouwen met geld op de bank
En Teun, amputatie overwogen?
Heb jij het spel ook al?quote:
Ik heb hem nog niet, ik ben cool en wacht netjes op de release dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb jij het spel ook al?
Jij een idee of je die extra maps gewoon door de LE krijgt of moet je aparte code ontvangen?
Je vergeet mijn tweede vraagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, ik ben cool en wacht netjes op de release daghoewel de officiële PC versie al Maandag aanwezig was
(geen pc hier in huis helaas)
Hoe moet ik die beantwoorden? Ik heb die kut game ook nog nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je vergeet mijn tweede vraag
wat wou je zeggen lief?quote:
HP 1080 al online.quote:
Haha nja heb hem al gezien en kwaliteit was goed zat. En heb 1 tot 6 op BRquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sport1 zendt Barca niet eens uit? Maar wel op stream?
[..]
HP 1080 al online.
was aan het ijlen, sorry.quote:
Zo ver was ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
het zijn ook Kermit the frog schoenen
je wordt oud kneus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, nu lig ik gebleseerd op de bank zonder BF3. En allemaal matties die whatsappen of ik online komLife is a bitch!
Pak een schaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo ver was ik welMaar zonder dat ding zouden ze echt vet zijn
wrijf het er ff inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je wordt oud kneus.![]()
ik wil die fucking BF3 ook
adidasquote:
Nja heb verder niks van adidas, maar ik ga deze toch maar niet kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
adidas![]()
(alleen heb ik al voor een fortuin aan dat soort schoenen)
Fancy bedoel ik kleuren meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Nikes en fancy schoenen? Ik wordt oud
Van bommels ofzo, dat zijn fancy schoenen
Ja had daar bijna een voetbal shirt van gekochtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik en vind ze nog steeds dope!
ouwe lullen schoenenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Van bommels.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Rossdale het volgende:
Jij hebt deze zeker :quote:
Hipsters of skaterboys dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef tliciouz het volgende:
Zie mannen het liefst in Nike, Vans of Converse.
Met deze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt deze zeker :
[ afbeelding ]
Ah ik was even vergeten dat als je 1 van die merken draagt je meteen een hipster of skater bent.quote:
Ik herinner je er wel aan hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah ik was even vergeten dat als je 1 van die merken draagt je meteen een hipster of skater bent.
Schoenen kun je nooit genoeg hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewone schoenen, nette schoenen voor onder een pak, een paar schoenen met stalen neuzen, motorlaarzen en een paar afgetrapte schoenen voor bierfestijnen als carnaval enz. Meer heb je toch niet nodig?
Zal hem wel staanquote:
8 paar nikes hier staan die ik regelmatig aan heb. Verder denk ik nog een stuk of 15 paar andere sneakersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gewone schoenen, nette schoenen voor onder een pak, een paar schoenen met stalen neuzen, motorlaarzen en een paar afgetrapte schoenen voor bierfestijnen als carnaval enz. Meer heb je toch niet nodig?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
Kheb meer schoenen dan me vriendinDenk ongeveer 20 paar ofzo.
Nike's
van bommels
Converse
Adidas!
vans
puma's
en ik vergeet er vast nog veeel meer.
Nee, gewoon normale schoenen van een of ander willekeurig merk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt deze zeker :
[ afbeelding ]
Nike Air jeruzalem
Klompen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef Fsmxi het volgende:
Heb mijn schoenen, en een oud paar voor als ik buiten aan het werk moet
Ja hoe is het mogelijk, we zijn het een keer eens!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Tamz heeft mijn nieuwe schoenen al goedgekeurd
Ik vind hem heerlijk! Prachtig samengewerkt met Michhasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Ok, BF3 is goed maar zeker niet perfect. Lijkt verder erg veel op BC2.
Je hebt wat leuke potjes gemist. Triple/Double kills met RPG.quote:
Dat ging zo lekker he, toen jij ook riep dat die 2 beunhazen over de weg renden en dat ik even bijstuurde en er keihard overheen reed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
Net lopen ownen met KK in een humvee..
Dan gaat iedereen over ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gebeurt met BF3 als MW3 uitkomt.
MW3 ga ik wel kopen hoor, maar niet meteen. Heb er het geld niet voor.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MW3 ga ik wel kopen hoor, maar niet meteen. Heb er het geld niet voor.
Tegen die tijd moet je wel weer naar de kapperquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MW3 ga ik wel kopen hoor, maar niet meteen. Heb er het geld niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik neem aan dat dit wel kosjer gebeurd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:10 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag is de dag dat BF3 kut wordt (voor de tegenstander) omdat ik en sharpie iedereen gaan slachten
En ik doe mee als schietschijf zodat jullie veilig zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:10 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag is de dag dat BF3 kut wordt (voor de tegenstander) omdat ik en sharpie iedereen gaan slachten
Hahaha komt goed, wordt weer ouderwets gezellig!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En ik doe mee als schietschijf zodat jullie veilig zitten
niet alleen hij, ik heb gister ook positief gespeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hahaha komt goed, wordt weer ouderwets gezellig!
Wel mooi dat een maat me gister nog whatsapped "ik heb me eerste potje positief! 8 kills en 6 deaths"
Moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet alleen hij, ik heb gister ook positief gespeeld
had gister ook een volledig potje gespeelt en 0-3 gespeeld als een baas door de lucht vliegen en geen kills halen zo haal ik nooit die heat seekersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden.
Maar vond wel apart dat je maar 8 kills haalt in een heel potje.
Dat is niet waar hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Echt wat doe je moeilijk....
Je koopt elke achtelijke pauper game maar BF3 weer niet.
Scherpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je wel weer naar de kapper
8 Kills in een potje van 20 minuten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hahaha komt goed, wordt weer ouderwets gezellig!
Wel mooi dat een maat me gister nog whatsapped "ik heb me eerste potje positief! 8 kills en 6 deaths"
Iets met de wens en de vader en de gedachte/droom.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik in BF3 met mijn tank over Stoma reed
Zal ik vrijdag even komen chillen bij jou? Als je zus er is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:58 schreef Frankii het volgende:
Vanavond weer een paar uurtjes knallen. En daarna weer leren
Vrijdag moet ik tentamen maken, werken, en komt 's avonds mijn zus langs.
Nee ik dan, 2 minuten in die jet, een zwaar nette gun run waarmee ik nog een kill haalde ook, trek ik net te laat op, vlieg tegen een paal en heel dat ding ontploft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had gister ook een volledig potje gespeelt en 0-3 gespeeld als een baas door de lucht vliegen en geen kills halen zo haal ik nooit die heat seekers
Ik zou dit weekend naar mijn ouders gaan, maar dat gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef dreamzk het volgende:
Chauffeur onderweg, wie heeft zin om dit weekend ziek te gaan no-lifen met mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Present.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef dreamzk het volgende:
Chauffeur onderweg, wie heeft zin om dit weekend ziek te gaan no-lifen met mij?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geniet er maar van want over 2 weken spelen jullie toch allemaal MW3
Ja een paar uur. En dan kom je er achter dat je eigenlijk alleen maar een mappack van 60 euro hebt gekocht voor MW2.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geniet er maar van want over 2 weken spelen jullie toch allemaal MW3
Dat je hierop ingaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja een paar uur. En dan kom je er achter dat je eigenlijk alleen maar een mappack van 60 euro hebt gekocht voor MW2.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja een paar uur. En dan kom je er achter dat je eigenlijk alleen maar een mappack van 60 euro hebt gekocht voor MW2.![]()
Vind ik totaal niet erg als het een bullshit vrije MW2 is. Verder PIquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mwa, tegen mij zei je dat het wel weer hardcore nachtbrigade zou wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee, heb morgen tentamen en ben net begonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet laten.![]()
Kom dalijk weer humvee rampage.
Ja die komt ook wel weer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, tegen mij zei je dat het wel weer hardcore nachtbrigade zou worden
Je hebt vannacht epische bommenshit gemist, mister en ik hele tijd double/triple kills met AT4 en RPGquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die komt ook wel weer.
Tuurlijk ga ik weer mw3 doen.. want jaaaaaa dat moet gewoon.
Tot nu toe lijkt dat wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet erg als het een bullshit vrije MW2 is. Verder PI
Jij hebt ook het een ander gemist.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt vannacht epische bommenshit gemist, mister en ik hele tijd double/triple kills met AT4 en RPG
barebones is een oplossingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt dat wel.
Alleen die killstraks shit met juggernaut en dat soort onzin lijkt weer verneukt te worden.
Loop je ergens met je mp5 en kom je hele groep faalhazen tegen die net door een killstreak allemaal een bodyarmer hebben... instant painkiller.![]()
En de killstreaks van support die gewoon doorlopen ook al ga je dood.Dat betekent dus dat elke gehandicapte idioot uav, counter uav en blackbirds kan halen en die dus ook non stop in de lucht knallen.
Dan druk je op start en ga je naar een class met Assasin als je last hebt van die UAV spam. Verder die bodyarmer geven geloof ik 15% extra health dus zoveel is dat niet met een assault riffle is dat 1 kogelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt dat wel.
Alleen die killstraks shit met juggernaut en dat soort onzin lijkt weer verneukt te worden.
Loop je ergens met je mp5 en kom je hele groep faalhazen tegen die net door een killstreak allemaal een bodyarmer hebben... instant painkiller.![]()
En de killstreaks van support die gewoon doorlopen ook al ga je dood.Dat betekent dus dat elke gehandicapte idioot uav, counter uav en blackbirds kan halen en die dus ook non stop in de lucht knallen.
Ook nog hard gefaald met een apache.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt ook het een ander gemist.
Meerdere van onze groep die proberen te vliegen in een straaljager en na 100 meter neerstorten.
Dikke battles, raketten alles.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ook nog hard gefaald met een apache.Ik bank klein beetje naar rechts, apparaat begint te tollen en stort neer.
dit ja, als ik die verdomde ************ game een keer binnenkrijg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:10 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag iets vroeger weg van mijn werkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dit ja, als ik die verdomde ************ game een keer binnenkrijg.
heb jij hem al?
Ga ik straks even doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:21 schreef Frankii het volgende:
Als iedereen even z'n EA Origins battlefeed dinges activeert, kunnen we een groep maken.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/
Geen idee wat je bedoelt, maar ik ga het doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:21 schreef Frankii het volgende:
Als iedereen even z'n EA Origins battlefeed dinges activeert, kunnen we een groep maken.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/
FUUUUUUUUUUCCKKKK zie net dat Wehkamp er een pakje van heeft gemaaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vandaag iets vroeger weg van mijn werkHeb er zin 'an!
Je ziet zoveel mensen neerstortenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ook nog hard gefaald met een apache.Ik bank klein beetje naar rechts, apparaat begint te tollen en stort neer.
Toch blijft het poep.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan druk je op start en ga je naar een class met Assasin als je last hebt van die UAV spam. Verder die bodyarmer geven geloof ik 15% extra health dus zoveel is dat niet met een assault riffle is dat 1 kogel
Dus het is poep dat wanneer mensen zo spelen je een perk kan selecteren om het te counteren?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toch blijft het poep.
Die killstreaks.. gewoon terug zoals het vroeger was.
UAV -> Airstrike -> Chopper en meer niet.
En ondertussen maar zeuren op andere mensen die met strela's rondliepenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus het is poep dat wanneer mensen zo spelen je een perk kan selecteren om het te counteren?Nee man al die killstreaks zijn juist vet zei je laatst zelf ook. Ik kan er echt wel van genieten om een ander team te rapen met een chopper.
Die moeten ze er ook uit halen en alleen de sam turret erin stoppen. Daardoor leren mensen ook beter te worden omdat ze niet 1-30 willen gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En ondertussen maar zeuren op andere mensen die met strela's rondliepen
Nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:12 schreef Frankii het volgende:
Als we een groep hebben kunnen we onze stats als groep zien en elkaar zien in de battlefeed, verder weet ik niet precies wat er kan.
Als je er een hebt gemaakt even Frankerdt toevoegen, ik heb al een platoon gemaakt met de naam FOK!MW2SC
Nieuw voertuig, herintrede van de cavelarie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Fsmxi het volgende:
Man, Battlefield 3, echte mannen rijden paard!
Kom je me ophalen op je witte paard?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Fsmxi het volgende:
Man, Battlefield 3, echte mannen rijden paard!
Neen, wel een grijze, bruine of zwartequote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom je me ophalen op je witte paard?
Geen Fjord?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, wel een grijze, bruine of zwarte
Jezus man wat een grote knol.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Belgisch trekpaard, fries, of een weet-ik-veel wat
woei!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kreeg een telefoontje van vriendin, spel is er![]()
Nadeel, zit nog in Zaltbommel en ben kapot (want oud, net als kneus)
Er stond op TNT, chauffeur is onderweg. Nu heeft hij wel een pakketje aan mn huisgenoot geleverd maar niks aan mij en als ik op TNT site kijk staat er dat mijn nummer niet gevonden kan wordenquote:
Nog steeds hetzelfde als in de bèta?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
BF3, leuke game maar ik vind wel dat ze heel snel aan die squad shit moeten gaan werken!
Ik heb gewoon 20 minuten moeten wachten om een game te joinen.
K/D ratio 1.23quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:31 schreef KneusTeun het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5240993838113/stats/
Woei top playa's per platoon!
Jij veel hoger dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
K/D ratio 1.23
Het is duidelijk dat Frank me nog niet geaccepteerd heeft
Daarom pre-order ik nooit die shit. Altijd halen in de winkel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:09 schreef dreamzk het volgende:
Epische faal van mij bij MyCom, heb ik bij het huisnummer mijn straat ingevoerd. Beetje vreemd dat die website dat accepteert maar goed. Pakketje word nu dus teruggestuurd naar MyCom, zal er maandag zijn en dan moet hij weer naar mij opgestuurd. Dus maar geannuleerd en bij bol besteld, geen zin om zo lang te wachten
Precies, tenzij je het echt veel goedkoper kan krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom pre-order ik nooit die shit. Altijd halen in de winkel.
Nachtrelease allesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom pre-order ik nooit die shit. Altijd halen in de winkel.
65e tegenover 52e. Arme student dat ik ben koos ik voor goedkoopste, slechte keuze tot nu toe geweest alhoewel ik toch nog niet kon spelen ivb tentamen morgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies, tenzij je het echt veel goedkoper kan krijgen.
Hahaquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die lul had al die tijd al een pre-order
Hoi!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef SMD het volgende:
Ik heb verdomme de game nog steeds niet aan de praat ben al vanaf 19:00 uur bezigklote origin met key activate
quote:
Ik heb 'm al uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:53 schreef KneusTeun het volgende:
Kijken hoelang de SP in de hoes blijft
Op easy?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al uit.Hij duurt hoogstens 5 uurtjes ofzo.
Normal. Maar dat lijkt wel easy. Je kan het beste meteen op hard beginnen.quote:
goh, wat had je anders verwacht??quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb 'm al uit.Hij duurt hoogstens 5 uurtjes ofzo.
Een volle 20 uur aan SP jonguh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
goh, wat had je anders verwacht??
Hoe laat ben je klaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:42 schreef Bozz187 het volgende:
Yay vroeg op werk gekomen dus vroeg naar huis
4 uur maar probeer ik de sleutel van het hok waar ik moet werken, werkt die sleutel niet kan ik nog niks doenquote:
Hier ook 4 uurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
4 uur maar probeer ik de sleutel van het hok waar ik moet werken, werkt die sleutel niet kan ik nog niks doen
Succes!quote:
Freekie kent z'n eigen grenzen nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:23 schreef KoningStoma het volgende:
Kan iemand dit even archiveren. Sinds wanneer hangt Freek de rare jongen uit?
Hopelijk gaat het vanavond een stuk lekkerder met de matchmaking van BF3quote:NOTICE We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.
Ik vanaf 1 uur echt moederneukend hard nolifen.quote:
Ik moet om 14:30 even opnames doen, en vanavond misschien hard aan de zuip (mits me knie het toelaat)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vanaf 1 uur echt moederneukend hard nolifen.
Ik heb geen geld om te zuipen, dus dat is heel simpel opgelost, die keuze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet om 14:30 even opnames doen, en vanavond misschien hard aan de zuip (mits me knie het toelaat)
Je was gister wel snel uit de partyquote:
Ik heb BF3 nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je was gister wel snel uit de party
Zonde, harde gamequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde, harde gameLekker crashen met choppers, kamikaze acties uithalen met jets, tanks opblazen door als allah akbar strijder c4 te plakken en jezelf in alle glorie op te blazen, raketten, mijnen, stingers alles!
Ik weet nog wel dat metro level uit die beta, als aanvaller zijnde dan je RPG pakken en constant die bomsite beschieten. Gegarandeerd multi-killsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonde, harde gameLekker crashen met choppers, kamikaze acties uithalen met jets, tanks opblazen door als allah akbar strijder c4 te plakken en jezelf in alle glorie op te blazen, raketten, mijnen, stingers alles!
Booohhhh 12 kills per potje s&d, ik hou van de vector. En van bommen gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wel MW2 jongeh! Hard gaan.
Jep, maar alle andere levels hebben ook voertuigen en dan is de chaos nog veel groterderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat metro level uit die beta, als aanvaller zijnde dan je RPG pakken en constant die bomsite beschieten. Gegarandeerd multi-kills
Daarom snap ik ook echt niet dat je geen BF3 gekocht hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Booohhhh 12 kills per potje s&d, ik hou van de vector. En van bommen gooien.
true, geef dan alleen een disc met MPquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ze moeten eens stoppen met het maken van waardeloze singleplayers bij een spel dat om de multiplayer draait.
Niet zo hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:23 schreef KoningStoma het volgende:
Kan iemand dit even archiveren. Sinds wanneer hangt Freek de rare jongen uit?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef Frankii het volgende:
Ze mogen echt SNEL die verbindingenzooi fixen, en ik wil een manier waarop je minimaal 8 man tegelijk een game kan joinen. Zo heel relaxed is dat squad systeem nou ook weer niet.
Desalwelteplus BRILJANTE GAME![]()
Hopelijk vanavond al dusquote:NOTICE We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.
Lieverd, niet iedereen verdient een paar ton per jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook echt niet dat je geen BF3 gekocht hebt
Omdat dan al die amerikaanse schreeuwkoters uit school zijn en alle servers puffen en krakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gister avond ging het nergens over, ik was nog met sold online en geen 1 server deed het.
Twitter was weer grappig
misschien wel idd, maar ook de nacht release van UK was net aan de gang, en de mensen die thuis kwamen waren niet zo blijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat dan al die amerikaanse schreeuwkoters uit school zijn en alle servers puffen en kraken
Hehehe kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
misschien wel idd, maar ook de nacht release van UK was net aan de gang, en de mensen die thuis kwamen waren niet zo blij
Komt overigens nog wel, volgend jaar ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook echt niet dat je geen BF3 gekocht hebt
hoor ik daar sinterklaas/kerstman? Of 19 novemberquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komt overigens nog wel, volgend jaar ofzo
Dat kan ook nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoor ik daar sinterklaas/kerstman? Of 19 november
Is al! er waren net veeeeeel meer servers online, en ook veel lege.quote:
Nicccccccceeeeeeeeee_O_quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is al! er waren net veeeeeel meer servers online, en ook veel lege.
Ik heb van jou ook geen cadeautje gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat kan ook nog natuurlijk!
Nieieieieieieieieieieiellsssssssss, ik weet een leuk verjaardagscadeau voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, je hebt van mij toch veel liefde gehad?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb van jou ook geen cadeautje gehad
Ik speel alleen maar support.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
Wie speelt er bij ons zoveel support class?
Eerste is engineer en daarna dus de support class :S
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben je op stap geweest, kom je thuis met dit
[ afbeelding ]
Dat valt nog wel mee. Ik ben ooit een keer met een levende kat thuisgekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben je op stap geweest, kom je thuis met dit
[ afbeelding ]
Je wou zeker je kleingeld in zijn kont duwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Ik ben ooit een keer met een levende kat thuisgekomen.Vond m'n ma niet zo leuk.
Dat beest had heel m'n arm opengekrabt maar ik had gewoon niet losgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |