SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh, wat studeer je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:12 schreef Frankii het volgende:
Entiteitsrelatiediagrammen, dataflowdiagrammen, why...
Bijna me hele friendlist speelt hem alquote:
Aha. Ik dacht even dat je informatica studeerde met je fijne diagrammen. Als je applicaties moet ontwikkelen volgens het boekje ben je ook 50 diagrammen verder.quote:
Jaja mike, je hebt een PC we weten hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef Xblister het volgende:
BF3 BF3 BF3![]()
![]()
![]()
64 man caspian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goty sowieso
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja mike, je hebt een PC we weten het
Mag ik blij zijn..?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja mike, je hebt een PC we weten het
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst in hardcopy een aanvraag indienen in drievoud bij topicnestors Pieter, Teun en mijzelf.
3 weken lang verzorgd worden door het vrouwtje terwijl je bf3 speelt. en dan na de narcose verder xboxen in het ziekenhuis want ze hebben wifi nu:Dquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
Nou, wordt misschien eerder ziekenhuis dan BF3 voor mezit nu op de bank met een knie die geknald is
5 jaar terug was dat een 3 weken lang avontuur op 1 been gevolgd door een operatie.
Die was idd ook goed, ookal heb ik hem niet helemaal uitgespeeldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dat is Deus Ex al
en BF 3 speel je pas netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef Xblister het volgende:
[..]
Die was idd ook goed, ookal heb ik hem niet helemaal uitgespeeld![]()
maar vond hem absoluut niet beter dan bf3
beta gespeeld en nu de full game..quote:
Nou het stomme is, ik zit op dit moment te schelden van de pijn, en half op de bank. Ik kan geen kant op en had ik al gezegd dat dit serieus veel pijn doetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
3 weken lang verzorgd worden door het vrouwtje terwijl je bf3 speelt. en dan na de narcose verder xboxen in het ziekenhuis want ze hebben wifi nu:D
bij mij niet bezorgd hoor ik netquote:
Kwam je niet uit Enschede, oid? Ik adviseer je om dan naar het ziekenhuis in Almelo te gaan, zitten een paar hele goede artsen op orthopedisch gebiedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou het stomme is, ik zit op dit moment te schelden van de pijn, en half op de bank. Ik kan geen kant op en had ik al gezegd dat dit serieus veel pijn doet
Ik heb voor mijn andere knie al een goede artsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:33 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kwam je niet uit Enschede, oid? Ik adviseer je om dan naar het ziekenhuis in Almelo te gaan, zitten een paar hele goede artsen op orthopedisch gebied
Knie is wel een kut plek om geblesseerd te zijn, blijft dan toch altijd zwak!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn andere knie al een goede arts
5 jaar terug is ie goed losgehaald en van alles gefixed, was stuk knieschijf weg en meniscus was aan gort etc.
Ga maar ergens wat promotie werk doen ipv te gamenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb gezwicht en kon het niet laten en heb BF3 gekocht van mijn laatste geld. Stufi is 2 dagen geleden gestort en ik ben bijna weer blut.
Dan kan hij dingen posten in mijn KPD topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
Herkenbaar KK, ik ben niet te vertrouwen met geld op de bank
En Teun, amputatie overwogen?
Heeft wehkamp al iets verstuurd? Ik heb hem van me zusje voor me verjaardag gekregen, maar zij heeft hem besteld dus ik kan het niet volgenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Hij is net los geschoten! ik wou gaan douchen om te kijken of warm water mijn spieren wat kon ontspannen, en toen ging ik op me bek en met een harde knak was ie los!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Fsmxi het volgende:
Herkenbaar KK, ik ben niet te vertrouwen met geld op de bank
En Teun, amputatie overwogen?
Heb jij het spel ook al?quote:
Ik heb hem nog niet, ik ben cool en wacht netjes op de release dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Heb jij het spel ook al?
Jij een idee of je die extra maps gewoon door de LE krijgt of moet je aparte code ontvangen?
Je vergeet mijn tweede vraagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet, ik ben cool en wacht netjes op de release daghoewel de officiële PC versie al Maandag aanwezig was
(geen pc hier in huis helaas)
Hoe moet ik die beantwoorden? Ik heb die kut game ook nog nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Je vergeet mijn tweede vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |