Ze hebben geen Hamsters in Epe?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging een hamster ophalen met m'n zus en zwager![]()
Het is FOK!kerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat een fokker met een nestje.
Zijn daar veel verschillen in? Ik ben geen Hamster expert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet degene die m'n zus wilde.
Die hoef ik toch niet te onderhouden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik
Maar ik snap dat jij geen geld hebt, als je vriendje zulke dure hobbies heeft
Kleur, gezondheid, bouw. Vooral de kleur deze keerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn daar veel verschillen in? Ik ben geen Hamster expert.
En waarom wil ik Hamster met een hoofdletter tikken? Dat doe ik toch ook niet bij Hond.
Een echte vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleur, gezondheid, bouw. Vooral de kleur deze keer
Kon je dat niet online bestellen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleur, gezondheid, bouw. Vooral de kleur deze keer
Het was wel een klere-eind jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kon je dat niet online bestellen?
Lijkt me zo een eind rijden voor iets van 5 euro
andersom geen probleem.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Past nog geen iPhone in. En ik heb het geprobeerd
Awwwwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
andersom geen probleem.
[ afbeelding ]
Ah, jullie zijn nog niet aan de gedeelde rekening. Dan is het ook geen echte liefde!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hoef ik toch niet te onderhouden!
Ski's, surfplank, paraglide gear, race auto... hij zoekt 't maar uit
Kun je die ook op de iCloud smijten?quote:
Past nooit in die 5gb die je krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je die ook op de iCloud smijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |