Het is ook geen ezel maar een oplichterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef Stroekie het volgende:
Een ezel stoot zich toch niet 2 maal aan dezelfde steen ?
en volgende week een moordenaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het is ook geen ezel maar een oplichter
Ach, er staat toch zeker zes keer in dat de constructie aanlokkelijk is maar dat het wantrouwen wat te groot is.quote:
Klopt idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Je handje ophouden is iets heel anders dan financierders zoeken voor je nieuwe bedrijfSensatiebericht.
Hij had snel nog even, voor het faillissement, 9 ton van zijn spaarrekening bij DSB overgesluisd naar een rekening bij een andere bank idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Zienswijze het volgende:
Hij probeert zijn leven tenminste opnieuw in te blazen. Als je een eigen bedrijf begint, heb je dikwijls startkapitaal van derden nodig, dus zo gek is het niet.
Die paar honderduizend werklozen die van de staat leven, kunnen hier een voorbeeld aan nemenWat een uitkering ontvangen, dat is pas handje ophouden!
Gebruik maken van de regeltjes die er zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had snel nog even, voor het faillissement, 9 ton van zijn spaarrekening bij DSB overgesluisd naar een rekening bij een andere bank idd.
Met voorkennis...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Gebruik maken van de regeltjes die er zijn.
Ik weet het niet, las alleen laatst een boekje over de dsb-bank en daaruit werd duidelijk dat hij vlak voordat de boel uiteenspatte iig zijn spaarcentjes uit handen van de curator heeft weten te houden. Ik zou zeggen overigens dat je met zijn spaarcentjes en wat er van over is gebleven makkelijk wel even dat schuldopkoop bedrijf in de markt kunt zetten...quote:Hoeft hij niets meer te lappen van dat geld dat de staat door middel van die depositogarantie moest uitkeren aan zijn spaarders, overigens?
Inadequate wetgeving dan dat hij zijn "schuld" aan de staat niet terug hoeft te betalen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met voorkennis...
[..]
Ik weet het niet, las alleen laatst een boekje over de dsb-bank en daaruit werd duidelijk dat hij vlak voordat de boel uiteenspatte iig zijn spaarcentjes uit handen van de curator heeft weten te houden. Ik zou zeggen overigens dat je met zijn spaarcentjes en wat er van over is gebleven makkelijk wel even dat schuldopkoop bedrijf in de markt kunt zetten...
Dat geld schijnt hij later weer teruggeboekt te hebben. In zijn woorden was het een impulsactie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij had snel nog even, voor het faillissement, 9 ton van zijn spaarrekening bij DSB overgesluisd naar een rekening bij een andere bank idd.
Als dat waar is, lijkt me dat verstandig van hem.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij van de hele heisa maar 900.000 heeft overgehouden vind ik het allemaal nogal meevallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als dat waar is, lijkt me dat verstandig van hem.
Hele kunstcollectie is hij kwijt en het meeste van zijn centen ook. Geen oplichter? Waarom is die bank gesloten en heeft hij geen staatssteun gekregen? Omdat men dacht dat hij zulke frisse zaken deed? Iemand die zo'n bedrijf op poten zet kan je niet dom noemen, maar intelligent is weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Freak188 het volgende:
Wees niet bang, Dirk heeft z'n schaapjes wel op het droge hoor.
Verder is wel gebleken dat ie een vrij goede ondernemer is. Dat z'n bedrijf geklapt is, komt mede door externe omstandigheden. Maar beslist geen domme jongen en ook geen bewezen oplichter. Z'n zaakjes zijn risicovol, maar niet illegaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |