abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103579969
Dirk Scheringa, de man die ooit met zijn makkelijk lenen-reclamespotjes de minder bedeelde Nederlanders van nieuwe auto's en flatscreens voorzag, moet nu zelf zijn hand ophouden om financiers te vinden voor zijn nieuwe bedrijf DS Factoring. 'De constructie klinkt aanlokkelijk, maar het wantrouwen naar Scheringa is te groot. _O_ _O-

Dirk Scheringa, de man die ooit met zijn makkelijk lenen-reclamespotjes de minder bedeelde Nederlanders van nieuwe auto's en flatscreens voorzag, moet nu zelf zijn hand ophouden om financiers te vinden voor zijn nieuwe bedrijf DS Factoring. 'De constructie klinkt aanlokkelijk, maar het wantrouwen naar Scheringa is te groot.'

Dat zegt een ingewijde vandaag in De Telegraaf. Dirk Scheringa wil met DS Factoring vorderingen van bedrijven op klanten opkopen en zo inspringen op geldproblemen van ondernemers, die steeds vaker moeten wachten op betalingen van klanten en opdrachtgevers. Ook zouden mkb'ers problemen ondervinden bij het aanvragen van kredieten bij banken.

'Scheringa benadert actief partijen om zijn bedrijf minimaal ¤100.000 te lenen voor werkkapitaal. Hij biedt in ruil daarvoor een aantrekkelijk rentepercentage én de debiteurenportefeuille als onderpand. De constructie klinkt erg aanlokkelijk, maar het wantrouwen naar Scheringa is te groot. Iemand met gezond verstand stapt niet in', aldus de bron. Hij zou ook kapitaal willen vergaren door de verkoop van zijn privéboederij.

Overigens doet de huidige filosofie van Scheringa ons terugdenken aan de motivatie achter het verstrekken van persoonlijke leningen, die gezien moesten worden als 'sparen achteraf'. En zoals Ischa Meijer stelde: 'U bent een ex-politieman, dus er kan niks misgaan.'

http://www.quotenet.nl/bi(...)udt-zelf-hand-op.php

Ik wil hem best wat lenen maar dan wel met een koopsom polis erbij voor het geval hij werkeloos wordt _O- en dan wel met 80% provisie *O*

En in jaar twee de rente opschroeven totdat hij zelfmoord gaat overwegen _O_
pi_103580041
_O_
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:01:44 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_103580698
Wat een pauper, iedereen die kapitaal nodig heeft voor de financiering van zijn/ haar bedrijf is een pauper.

Ow... Wacht... :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:17:26 #4
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_103588970
Een ezel stoot zich toch niet 2 maal aan dezelfde steen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_103589082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef Stroekie het volgende:
Een ezel stoot zich toch niet 2 maal aan dezelfde steen ?
Het is ook geen ezel maar een oplichter ;)
pi_103589170
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Het is ook geen ezel maar een oplichter ;)
en volgende week een moordenaar?
pi_103589173
Wat een opgeblazen bericht.
pi_108871528
Dsb bank wordt Ds fac(k)toring met de nadruk op fack _O-
Dat kan alleen in Nederland. ^O^
Deze sites van DS Factoring liggen nu al plat weer weg geld of................?
allesbeterweter
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:04:37 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108872858
quote:
13s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een opgeblazen bericht.
Ach, er staat toch zeker zes keer in dat de constructie aanlokkelijk is maar dat het wantrouwen wat te groot is.

In een bericht van drie regels.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_108872956
Gaat hij wrs (voor een deel) de schulden opkopen van zijn oude klanten?
I´m back.
pi_108873128
Ik kreeg een mail van een collega met de vraag naar deze organisatie in CZ en zo kwam ik op deze organisatie omdat er ook een in Nederland gevestigt is.
Maar die firma in 'CZ bestaat al vanaf 1993 dus met die zit het wel snor...... ^O^
De Nederlandse DS Factoring kun je alleen via google chrome op vandaar wat commotie in de VS.

[ Bericht 2% gewijzigd door allesbeterweter op 08-03-2012 19:21:33 ]
allesbeterweter
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:12:37 #12
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_108873134
Je handje ophouden is iets heel anders dan financierders zoeken voor je nieuwe bedrijf :') Sensatiebericht.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_108873164
Hij probeert zijn leven tenminste opnieuw in te blazen. Als je een eigen bedrijf begint, heb je dikwijls startkapitaal van derden nodig, dus zo gek is het niet.

Die paar honderduizend werklozen die van de staat leven, kunnen hier een voorbeeld aan nemen ^O^ Wat een uitkering ontvangen, dat is pas handje ophouden!
pi_108873205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Je handje ophouden is iets heel anders dan financierders zoeken voor je nieuwe bedrijf :') Sensatiebericht.
Klopt idd.
I´m back.
pi_108873296
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef Zienswijze het volgende:
Hij probeert zijn leven tenminste opnieuw in te blazen. Als je een eigen bedrijf begint, heb je dikwijls startkapitaal van derden nodig, dus zo gek is het niet.

Die paar honderduizend werklozen die van de staat leven, kunnen hier een voorbeeld aan nemen ^O^ Wat een uitkering ontvangen, dat is pas handje ophouden!
Hij had snel nog even, voor het faillissement, 9 ton van zijn spaarrekening bij DSB overgesluisd naar een rekening bij een andere bank idd.
I´m back.
pi_108873363
Company Head Office:
D.S. Factoring, s.r.o.
Údolní 33
Brno
602 00

Czech Republic

internet:
www.dsfactoring.cz
Business Activity Specification:
Services

Het ging om het vertrouwen van deze firma
allesbeterweter
pi_108873383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij had snel nog even, voor het faillissement, 9 ton van zijn spaarrekening bij DSB overgesluisd naar een rekening bij een andere bank idd.
Gebruik maken van de regeltjes die er zijn.

Hoeft hij niets meer te lappen van dat geld dat de staat door middel van die depositogarantie moest uitkeren aan zijn spaarders, overigens?
pi_108873516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:18 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Gebruik maken van de regeltjes die er zijn.
Met voorkennis...
quote:
Hoeft hij niets meer te lappen van dat geld dat de staat door middel van die depositogarantie moest uitkeren aan zijn spaarders, overigens?
Ik weet het niet, las alleen laatst een boekje over de dsb-bank en daaruit werd duidelijk dat hij vlak voordat de boel uiteenspatte iig zijn spaarcentjes uit handen van de curator heeft weten te houden. Ik zou zeggen overigens dat je met zijn spaarcentjes en wat er van over is gebleven makkelijk wel even dat schuldopkoop bedrijf in de markt kunt zetten...
I´m back.
pi_108873607
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met voorkennis...

[..]

Ik weet het niet, las alleen laatst een boekje over de dsb-bank en daaruit werd duidelijk dat hij vlak voordat de boel uiteenspatte iig zijn spaarcentjes uit handen van de curator heeft weten te houden. Ik zou zeggen overigens dat je met zijn spaarcentjes en wat er van over is gebleven makkelijk wel even dat schuldopkoop bedrijf in de markt kunt zetten...
Inadequate wetgeving dan dat hij zijn "schuld" aan de staat niet terug hoeft te betalen...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 07:51:59 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_108892959
quote:

[..]

Dat geld schijnt hij later weer teruggeboekt te hebben. In zijn woorden was het een impulsactie.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:15:21 #21
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_108896067
Ja een impulsactie met voorkennis maar deze man heeft meer overgehouden dan een normaal persoon ,die een klein winkeltje heeft en door overvallen en bedreiging failiet gaat en nog jaren kan betalen aan schuldeisers, en noem de rest van de banken maar op die dan rechten hebben.......

De rijken hebben meer rechten omdat ze hoger staan op de maatschappelijke ladder....
En jan met de pet maar betalen voor deze slimme mensen die maar doen met het geld van een ander.(onze centen en pensioenen vergokken(beleggen)en verduisteren)

Maar waar weten wij nu van wij staan onder aan de ladder en weten van niets.
Had je maar een vak moeten leren om je te verijken op een slimme(gemene)manier.. :Z
allesbeterweter
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:27:02 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108896538
quote:

[..]

Als dat waar is, lijkt me dat verstandig van hem.
Life is what you make it.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:31:19 #23
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_108896714
Zo he :o wat een stouterd :( die Dirk Scheringa. o|O

w/ w/ w/ w/
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_108897045
Wees niet bang, Dirk heeft z'n schaapjes wel op het droge hoor.

Verder is wel gebleken dat ie een vrij goede ondernemer is. Dat z'n bedrijf geklapt is, komt mede door externe omstandigheden. Maar beslist geen domme jongen en ook geen bewezen oplichter. Z'n zaakjes zijn risicovol, maar niet illegaal.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:57:12 #25
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_108897652
Idd als je bankbaas bent maak je geen fouten zelfs niet als je bank ploft.
Kwam door de mensen die geen vertrouwen meer in de goede man hadden en daarom zeg ik je deze man moet zelfs een schadevergoeding krijgen van de staat van een paar miljard.

Deze man is door onze actie (bankrun) niet meer krediet waardig verklaart en voor zijn leven getekend in een riante villa waar hij elke DAG VOOR HET RAAM ZIT TE TUREN.'

Deze man is gewoon het slachtoffer van het systeem en verdiend net als de duitse EX president 400.000¤ per jaar en ook nog een prive chaufeur ,omdat deze man ook door zijn omstandigheden niet meer kan functioneren in onze graaimaatschappij.

Zijn leven is verwoest door deze bankrun die een klokkenluider heeft veroorzaakt dat hij slechte dingen deed die gewoon legaal waren volgens de Elite die zo al 200 jaar regeert en makkelijk zijn centen wil verdienen over de rug van klootjesvolk.
Die niets van deze manier van geld verdienen begrijpt........ _O-
allesbeterweter
pi_108900904
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als dat waar is, lijkt me dat verstandig van hem.
Als hij van de hele heisa maar 900.000 heeft overgehouden vind ik het allemaal nogal meevallen.
Dat bedrag beurt Wouter Bos ruimschoots in 2 jaar met 4 dagen in de week. Die laatste meneer heeft de belasting betaler veel meer gekost.
pi_108901448
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Freak188 het volgende:
Wees niet bang, Dirk heeft z'n schaapjes wel op het droge hoor.

Verder is wel gebleken dat ie een vrij goede ondernemer is. Dat z'n bedrijf geklapt is, komt mede door externe omstandigheden. Maar beslist geen domme jongen en ook geen bewezen oplichter. Z'n zaakjes zijn risicovol, maar niet illegaal.
Hele kunstcollectie is hij kwijt en het meeste van zijn centen ook. Geen oplichter? Waarom is die bank gesloten en heeft hij geen staatssteun gekregen? Omdat men dacht dat hij zulke frisse zaken deed? Iemand die zo'n bedrijf op poten zet kan je niet dom noemen, maar intelligent is weer het andere uiterste.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:03:04 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108901590
De constructie klinkt erg aanlokkelijk, maar het wantrouwen naar Scheringa is te groot. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:24:23 #29
363488 allesbeterweter
allesbeterweter
pi_108902287
Welk wantrouwen dit zijn normale zaken in deze wereld........ ^O^
allesbeterweter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: