SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Niet zo he, over stormbannfuhrerin Priscillaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Om maar even de discussie op te pakken:
1. Het duurt te lang voordat de finales beginnen.
2. Priscilla is echt een trut, maar wel een reden om te kijken vanwege haar gebitch.
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk altijd de herhaling door DWDD. Helaas mis ik dan het meeste van de leuke slowchats hier.
Ik kan niet koken, maar deze groep is wel heel erg.
's Middags op RTL4 geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?
Ik kijk DWDD daardoor tegenwoordig in de herhaling, wat dat betreft is het geen handig tijdsslot.
Van 12 tot 13 de andere dag op RTL-4quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Herhaling? Topchef komt tochneit in de herhaling?
Ik kijk DWDD daardoor tegenwoordig in de herhaling, wat dat betreft is het geen handig tijdsslot.
3 uur lang Topchef?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van 10 tot 13 de andere dag op RTL-4
Nu erachteraan dus Ramsey.
Je bent me voorquote:
ach ja, natuurlijk.. da's me te vroeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
's Middags op RTL4 geloof ik
Was een leuke uitzending. Vooral de eerste 20 minuten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Gordon Ramsey opgenomen, die kijk ik vanavond na topchef.
Tenzij er iets anders leuks komt ipv "wie trouwt mijn zoon"
twitter:DennisWeening twitterde op woensdag 26-10-2011 om 14:19:26Even een 8 gangen diner nuttigen bij de finale van Topchef! En dan mag ik mijn mening geven...hmmmm. Kom maar door finalisten! reageer retweet
Pff, echt he!quote:
Moet je sowieso eens een programma zien te vinden zonder dennis weeningquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
Typisch RTL, in al die programma's komen steeds weer dezelfde rtl-collega's opdraven.
Waar moet ik hem van kennen ? De naam komt me vaag bekend voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je sowieso eens een programma zien te vinden zonder dennis weening
Ieder RTL5 programma (oa: So you think you can dance)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik hem van kennen ? De naam komt me vaag bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |