abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103582931
Was een grapje eigenlijk. :@

Maar het is natuurlijk geheel logisch dat wij Griekenland steunen, helaas is dat onderdeel van de afspraken binnen de Europese Unie, die verdomme niet meer zo is als toen we erin gingen. De EU is veel te groot geworden.
pi_103583032
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik heb liever dat het hele zooitje stabiel blijft :) Maar dat kan aan mij liggen.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat je misschien, heel misschien, minder verstand van economie hebt dan wereldleiders, economen die hebben gestudeerd en ministers van financiën?
Dat je het snapt, wil niet zeggen dat je het er mee eens moet zijn. Ik snap ook dat er veel geld heen moet om onszelf te redden, maar het probleem is dat die Grieken nog teveel inspraak en rechten krijgen. Over een jaar is al dat geld weer weg en komen ze weer hun handje ophouden.
-
pi_103583073
Hoe zou dat trouwens voelen voor zo'n Merkel of Sarkozy, dat je beslissingen hierover nog jarenlang invloed zullen hebben op de gehele Europese economie.
pi_103583114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat je het snapt, wil niet zeggen dat je het er mee eens moet zijn. Ik snap ook dat er veel geld heen moet om onszelf te redden, maar het probleem is dat die Grieken nog teveel inspraak en rechten krijgen. Over een jaar is al dat geld weer weg en komen ze weer hun handje ophouden.
Ik kan het mishebben maar als ik het goed begrijp komt Griekenland in een soort wurggreep terecht waar het de komende tientallen jaren nog niet uit is, rente, IMF terugbetalen etc.
Ga weg
pi_103583187
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik kan het mishebben maar als ik het goed begrijp komt Griekenland in een soort wurggreep terecht waar het de komende tientallen jaren nog niet uit is, rente, IMF terugbetalen etc.
Zolang niemand daar belasting betaald en het halve land corrupt is, werkt dat niet. Kun je ze wel 50 jaar in een wurggreep houden, eigenlijk houden zij de EU in een wurggreep.
-
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:05:51 #56
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_103583324
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Griekenland gebruikt gewoon wat glibberge olijfolie om zich uit de wurggreep te laten glippen,.
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')