Van alle crisissen¿¿ die toe nu toe geweest zijn heb ik ook amper wat van gemerkt. Kan gewoon alles doen wat ik altijd doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:17 schreef GJonline het volgende:
Zie OP, zou toch mooi zijn! Persoonlijk nog niets gemerkt van die crisis, totaal niets! En wil de gulden terug!
Zeg ditzelfde eens over een jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:17 schreef GJonline het volgende:
Zie OP, zou toch mooi zijn! Persoonlijk nog niets gemerkt van die crisis, totaal niets! En wil de gulden terug!
wat heb jij ervan gemerkt dan¿quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:17 schreef Lastpost het volgende:
Niets van gemerkt? In je eigen portemonnee misschien.
De jouwe maakt mij ook weinig uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:17 schreef Lastpost het volgende:
Niets van gemerkt? In je eigen portemonnee misschien.
Jaja, ik heb er trouwens wel een paar euro voor over, mocht ik het uberhaubt ooit merken..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef BioAcid het volgende:
je merkt er op het moment nog niks van aangezien er ongeveer 1 jaar zit tussen wat er op de beurs gebeurt en wat jezelf als consument merkt.
dat je er nou nog niks van merkt wil niet zeggen dat je er nooit iets van merkt.
Dat bedoel ik. ik merk er niks van. Misschien andere voorbeelden??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:02 schreef MAHL het volgende:
Je merkt er niets van? En die 18 miljard bezuinigingen op zorg, onderwijs, veiligheid etc dan? Je opa en oma die in het bejaardentehuis in poepluiers liggen omdat er gewoon geen geld meer is, terwijl er wel tientallen miljarden naar Griekenland gaan? Langstudeerboetes die een paar miljoen gaan opleveren, pensioenkassen die leeggeroofd worden, maar wel miljarden meer investeren in de EU omdat we 'solidair' moeten zijn?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:05 schreef GJonline het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ik merk er niks van. Misschien andere voorbeelden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |