Ik ben heul niet autistischquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik de jouwe niet, dus da's voor mij ook moeilijk vergelijken
Ik ken alleen de werkwereld van mijn vent, maar da's gewoon een autistisch stelletje IT-ers bij elkaar.
Kerstborrel gaat zo (ik was er een keer bij):
"mooie zaal he?"
"ja inderdaad"
-----------------Stilte terwijl er naar het plafond wordt gekeken door iedereen--------------
op controle 3 weken na een behandeling? Da's lekker geld verdienen voor die tandartsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:30 schreef Loqi het volgende:
Tandarts![]()
Maar het viel heel erg mee vorige week, dus ik zeik eigenlijk altijd om niks
(ik mag de dag voor de meet weer trouwens, gewoon controle deze keer, dusseh..)
haha ja, was spoedbehandeling, dus dan mag je niet meteen op controle erbij blijkbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op controle 3 weken na een behandeling? Da's lekker geld verdienen voor die tandarts
Er zit een beetje autist in ieder van onsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
wazig
en autistenze zijn zo heerlijk voorspelbaar
Vrijdag operatie, ga nu al dood van de zenuwenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer is de operatie, dico?
En ik sta ook niet te springen om de tandarts, maar als het echt nasty wordt krijg je wel een verdoving en anders duurt de pijn hoogstens een minuut. Ongesteld zijn is vervelender
Be gentle with me! Haha..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo leuk dat de friezen komen!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo leuk dat de friezen komen!
Die nam het positief benaderen dus iets te serieus? Zou ik ook niet blij van wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef BGTes het volgende:
Mijnheeft autisme. Inderdaad heerlijk voorspelbaar
En ik ga naar een angsttandarts (was de enige die nog patienten aannamen, samen met Tandarts Auw. Die vertrouw ik niet!). Kwam ik daar 'Waauw, supermooie tanden, echt heel goed verzorgd, zo zie ik ze graag'. Had ik 3 gaatjes -.- Zeg dat dan gewoon!
Heb ik ook zo'n 4 jaar mee gewacht en uiteindelijk viel het zo ontzettend meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niets mis met mensen met autisme spectrum stoornis he?
En tandarts tsja...mijn verstandskiezen moeten er al ruim 3 jaar uit. Zegt wel genoeg denk ik
Hij lijkt me echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef milka82 het volgende:
Hallo,kin ik wol trije knoepert mei Turbosaus krije? Hahahaha
In hun eigen webshop wel geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Joysa het volgende:
Op TD: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea
Is color club 8$?
nee, dat staat altijd bij alle lakjes, dan lijkt het goedkoperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Joysa het volgende:
Op TD: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea
Is color club 8$?
Klopt denk ik wel. Net als met beugels. Sommige tandartsen hebben gewoon een SLA afgesloten met orthodontisten lijkt hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:18 schreef Mss het volgende:
Ik heb met verstandskiezen ook altijd het idee dat ze je daar een beetje mee naaien omdat ze daar lekker aan verdienen. Dat ze zo'n beetje standaard zeggen dat ze eruit moeten om lekker te cashen.
Ja precies, en mijn huisgenootje heeft een paar maanden geleden haar verstandskiezen laten verwijderen, en die was er heftig aan toequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt denk ik wel. Net als met beugels. Sommige tandartsen hebben gewoon een SLA afgesloten met orthodontisten lijkt het
Dag mede-autistje van mequote:
Ja zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat staat altijd bij alle lakjes, dan lijkt het goedkoper
wait wutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
Wat een mooi staaltje achterlijkheid weer. Ik had laatst al verteld dat ik een borgbedrag van 600 euro pas na een maand terug kreeg op mijn creditcard, dat de creditcard ondertussen al was afgeschreven en dat ik dat bedrag van 600 euro dus een maand heb moeten voorschieten. Naja okee, niks aan de hand, ik ga er van uit dat het positieve saldo op de creditcard van deze maand vanzelf weer wordt teruggestort naar mijn girorekening aan het eind van de maand.
Dus ik kijk net op mijnING.nl, en wat hebben ze gedaan? Ze hebben die 600 euro gewoon als "extra bestedingsruimte" naar november doorgeschoven!!!! Oftewel: jammer dat je je borg te laat terug kreeg, nu moet je gewoon voor 600 euro met je creditcard brassen?
![]()
Bellen naar de ING; nou ja, nee dat storten we niet terug. Er kan wel een speciaal verzoek voor worden ingediend en dan kan het wel! Maar dat moet wel door de hoofdrekeninghouder gedaan worden, dus u mag dat niet aanvragen.
Ben benieuwd, bleiblei moet nu dus gaan bellen, hopelijk duurt het dit keer iets korter dan een maand
ja, ik vind 600 euro toch een aardige fooi, niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef Joysa het volgende:
Argh
Als het nou om een tientje ging, maar neuh het gaat om veel geld
Ja dat is gewoon veel geld!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik vind 600 euro toch een aardige fooi, niet?
Oh myquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
Wat een mooi staaltje achterlijkheid weer. Ik had laatst al verteld dat ik een borgbedrag van 600 euro pas na een maand terug kreeg op mijn creditcard, dat de creditcard ondertussen al was afgeschreven en dat ik dat bedrag van 600 euro dus een maand heb moeten voorschieten. Naja okee, niks aan de hand, ik ga er van uit dat het positieve saldo op de creditcard van deze maand vanzelf weer wordt teruggestort naar mijn girorekening aan het eind van de maand.
Dus ik kijk net op mijnING.nl, en wat hebben ze gedaan? Ze hebben die 600 euro gewoon als "extra bestedingsruimte" naar november doorgeschoven!!!! Oftewel: jammer dat je je borg te laat terug kreeg, nu moet je gewoon voor 600 euro met je creditcard brassen?
![]()
Bellen naar de ING; nou ja, nee dat storten we niet terug. Er kan wel een speciaal verzoek voor worden ingediend en dan kan het wel! Maar dat moet wel door de hoofdrekeninghouder gedaan worden, dus u mag dat niet aanvragen.
Ben benieuwd, bleiblei moet nu dus gaan bellen, hopelijk duurt het dit keer iets korter dan een maand
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
![]()
Dat!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh mydat is jouw geld verdikke!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie mogen gaan lachen........
Ik heb net 5 rode hartvormige ballonnen (met helium) gehaald en die laat ik vannacht in de kamer los voor als Petje thuiskomt van zijn nachtdienst.
Jajajaja...zoetsappig, I know
Mijn glazuur, wat doe je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net 5 rode hartvormige ballonnen (met helium) gehaald en die laat ik vannacht in de kamer los voor als Petje thuiskomt van zijn nachtdienst.
quote:
hahahahaaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:30 schreef Loqi het volgende:
Ik neem aan dat t minder zoetig gemaakt gemaakt gaat worden met snoeiharde sex... (toch...?)
Allemaal al gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:11 schreef Loqi het volgende:
Indiana jones
Tron
Lord of the rings (ben je even bezig...)
Jaws
Inception
?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
picsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Heb net mijn clip in hairextensions binnen gekregen die ik op ebay heb besteld. Echt haar, en wauw. Waar ik normaal 100 euro kwijt voor zou zijn heb ik er nu maar 17 voor hoeven te betalen.Heb nu een mooie volle bos haar ipv een zielig bosje stro.
Dat bedacht ik me ook. Die zou zo in bed gaan liggen en nog een vage 'weltrusten' uitbrengenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
al zou heel het plafond vol ballonnen hangen, mijn vent ziet dat echt niet
Hmm ik word er niet warm van tbhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kijk nou wat een gave kleren!
Wel beetje duur voor mij, maar leuk om naar te kijken iig.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kijk nou wat een gave kleren!
Wel beetje duur voor mij, maar leuk om naar te kijken iig.
Jaaaa, die vind ik echt zoo gaaf!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik houd van zulke kledingDie galaxy dresses.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het leuke van verschillende smaken toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm ik word er niet warm van tbh
Die zijn zo awesome!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaaaaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
Geef mij maar de jurkjes van http://www.topvintage.nl/(...)-second-hand-kleding
Ghastly.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ook meer mijn stukje cakequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
Oehh, daar zit ook veel leuks tussen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
Die kun je er vast afslopenquote:
ik vind 't wel tofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Delta!![]()
![]()
je haar
![]()
http://deltacephei.nl/i-did-it-new-haircut/
Het is een tof kapsel maar vind dat lange haar zo veel mooier staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Delta!![]()
![]()
je haar
![]()
http://deltacephei.nl/i-did-it-new-haircut/
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nou echt een Joysa jurkje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan iets happy'er er bij kijken
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik ook niet. Vind het niet passenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nietIk vind het wel dapper, maar ik vind het niet mooi
Ik ook niet. Wil het echt wel mooi vinden, maar vind het gewoon niet zo mooi staan. Vind ook dat haar gezicht nu veel ronder lijkt dan met lang haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik nietIk vind het wel dapper, maar ik vind het niet mooi
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil dezeJaaaa daar zat ik ook al naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan iets happy'er er bij kijken
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil dezeDie is heel leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan iets happy'er er bij kijkenAll good things are wild and free.
Ik vind haar gezicht juist wel smaller lijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil het echt wel mooi vinden, maar vind het gewoon niet zo mooi staan. Vind ook dat haar gezicht nu veel ronder lijkt dan met lang haar.
Maar zeker wel dapper!
Ja dat viel mij altijd op op foto's. Je maakte nooit krullen of iets anders?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
I like my new hairAndere haar deed ik niets mee, alleen in knot.
Heb je nou helemaal geen bangs meer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
En om van kort naar lang haar te gaan. Sommige zullen wel geen verschil zien maar mijn haar was altijd extreem dun, nu een volle bos.![]()
[ afbeelding ]
Nope, die heb ik deze zomer al vaarwel gezegd, was het helemaal zat die pony telkens in mijn gezicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je nou helemaal geen bangs meer?
Staat wel mooi
Als je er zelf maar blij mee bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, die heb ik deze zomer al vaarwel gezegd, was het helemaal zat die pony telkens in mijn gezicht.Dank je!
ja, dan is het idd wel zinloos. Al denk ik dat ietsjes langer wel mooier gaat zijn, dat je toch je briljante krullen hebt, maar niet dat hele... pittige zeg maarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stop met kijken. Kan toch niks meer veroorloven
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ook in al die make over programma's. Al die vrouwen in de 40 met wat langer haar geven ze zo'n afschuwelijk te kort kapsel. En mooi rood kleurtje erover. Brr. Mijn moeder heeft het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het gewoon niet zo op pittig kort, tenzij het over the top is (lichtgroen ofzo). Vind het zo ouwelijk. Ik heb ook korter haar gehad, maar nooit met zo'n kleur of zo'n pittige coupe, maar wat natureller...
Ik deed mijn haar nooit los want warmquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat viel mij altijd op op foto's. Je maakte nooit krullen of iets anders?Vind het wel heel dapper!
Dat heb ik ook gehad!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
Ik heb schuine bob, voor langer dan achter, en ik wil niks anders meer
Zolang jij er maar blij mee bent is het prima toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Oeh, dat heb ik ook gehad! Ben nu weer bezig met het lang krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Joysa het volgende:
Ik heb schuine bob, voor langer dan achter, en ik wil niks anders meer
och zolang je geen 75 bent is een verfje prima. Mits niet rood of paars, dat mag alleen onder de 30!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Goddank is mijn moeder gewoon grijs.
Van dat verkeerd geverfde haar wat paars wordtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och zolang je geen 75 bent is een verfje prima. Mits niet rood of paars, dat mag alleen onder de 30!!!
Moeders heeft de schurft aan alles wat naar verf riekt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och zolang je geen 75 bent is een verfje prima. Mits niet rood of paars, dat mag alleen onder de 30!!!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van dat verkeerd geverfde haar wat paars wordt
kan wel, moet je ravenzwart nemen. Heb ik vroeger ook gehad. Dat geeft een blauwe glans in de zonquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wilde donkerblauw maar dat ging niet omdat mijn haar al zo donker is van mezelf.
nagellak enzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeders heeft de schurft aan alles wat naar verf riekt.
nee van die bejaarden met pastel paarsblauw haarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van dat verkeerd geverfde haar wat paars wordt
Dat heb ik al vaker gehad, maar ik wilde écht donkerblauwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan wel, moet je ravenzwart nemen. Heb ik vroeger ook gehad. Dat geeft een blauwe glans in de zon
Ook. Al is dat meer omdat d'r duimnagels vertieft zijn.quote:
Ik vind het leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okeee...quote:Snel even bij Mascha kijken op het Beautygloss feest. Ik kon iets eerder naar binnen omdat ik via de persingang naar binnen kon en ik moest ineens zo hard huilen toen ik de zaal binnenliep! Ik wist niet wat ik had ineens maar ik vond het zo mooi, groot, indrukwekkend, dat ik me ineens in de armen van Linda (lieve PR dame stortte). Ik ben zo ontzettend trots op Mascha. Ik voelde me de hele dag alsof ze ging trouwen! Haha!
Als je maar 1 flesje wil: ebay. Anders nailetc, dan ben je totaal iets van 10 dollar kwijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en, meiden, waar kan ik het beste Orly Fowl Play scoren, voor zo min mogelijk kosten? Vind hem toch wel erg gaaf, eigenlijk.
Ik heb heel lang haar dat vrij veel onderhoud vergt, maar ik moet er niet aan denken het kort te hebben, dan kan ik elke dag de krullen eruit gaan stylen met tang en mousse en weet ik veel wat. Dit is veel makkelijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
Kort haar is juist veel meer werk vond ik altijd...
Hoezo moet de krul er dan uit? Ik heb nooit gesteild...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb heel lang haar dat vrij veel onderhoud vergt, maar ik moet er niet aan denken het kort te hebben, dan kan ik elke dag de krullen eruit gaan stylen met tang en mousse en weet ik veel wat. Dit is veel makkelijker
Ik heb de laatste Peridot uit de Ici Paris hier bemachtigd
Hoe korter mijn haar is, hoe harder het krult. De kapster noemde m'n haar ooit heel erg ongeschikt om écht kort te dragenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo moet de krul er dan uit? Ik heb nooit gesteild...
Korte krullen zijn juistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe korter mijn haar is, hoe harder het krult. De kapster noemde m'n haar ooit heel erg ongeschikt om écht kort te dragen
Alle kappers zijn het er over eens dat mijn haar veel beter kort gedragen kan worden, trek ik me lekker niks van aanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe korter mijn haar is, hoe harder het krult. De kapster noemde m'n haar ooit heel erg ongeschikt om écht kort te dragen
Niet meer knippen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alle kappers zijn het er over eens dat mijn haar veel beter kort gedragen kan worden, trek ik me lekker niks van aan(mijn vaste kapper begrijpt gelukkig dat het geen nut heeft om mij te proberen te overtuigen. Ze moest laatst wel lachen toen ik de illusie had dat m'n haar daadwerkelijk net wat langer was geworden. letterlijke quote: "volgens mij knip ik je haar al zo lang ik je knip op precies dezelfde lengte"
)
Jij was geband!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god wat doet Masja spastisch op d'r filmpje over wat ze kado heeft gekregen op d'r feest
Ivo Niehe is er niets bij!
Dan gaat het dood en moet er daarna nog meer vanaf zodat ik daarna weer terug ben bij afquote:
Ik kan wel op haar youtubequote:
Haar is net als nagels dood materiaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaat het dood en moet er daarna nog meer vanaf zodat ik daarna weer terug ben bij af
[..]
Ik kan wel op haar youtube
Ok, anders gezegd, dan gaan m'n punten splijten en raakt het beschadigd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haar is net als nagels dood materiaal.![]()
Moet je serieus een cadeau meenemen naar een feestje waarvoor je 25 euro hebt moeten betalen om binnen te komen? Het zou niet in me opkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn god wat doet Masja spastisch op d'r filmpje over wat ze kado heeft gekregen op d'r feest
Ivo Niehe is er niets bij!
Nou ja, mijn kapster weet ook dat ik de zin niet heb om er elke ochtend veel werk aan te hebben, daar is haar advies ook wel op gebaseerd. Als ik écht zou willen verzint ze wel wat. Maar ze weet ook dat ik het stiekem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wil hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alle kappers zijn het er over eens dat mijn haar veel beter kort gedragen kan worden, trek ik me lekker niks van aan( mijn vaste kapper begrijpt gelukkig dat het geen nut heeft om mij te proberen te overtuigen.
Nee, ze zegt 400 keer in het filmpje dat het echt niet had gehoevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je serieus een cadeau meenemen naar een feestje waarvoor je 25 euro hebt moeten betalen om binnen te komen? Het zou niet in me opkomen
[..]
Nou ja, mijn kapster weet ook dat ik de zin niet heb om er elke ochtend veel werk aan te hebben, daar is haar advies ook wel op gebaseerd. Als ik écht zou willen verzint ze wel wat. Maar ze weet ook dat ik het stiekem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wil hebben.
Ik ga in ieder geval weer eens henna bestellen. Kan mister_d het weer verven
Kan, dan zit je op het punt dat je oudste (dus langste) haren uitvallen en het dus optisch niet meer groeit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd, dan gaan m'n punten splijten en raakt het beschadigd.![]()
Dan lijkt het wel net of er volume in m'n haar zit.
Maar de instructies voor mijn kapper zijn duidelijk: "zo min mogelijk eraf".. En toch komt ze elke keer op dezelfde lengte uit. Je schijnt een genetische grens te hebben, ik denk dat ik hem bereikt heb
Oh, zeker zo'n typje van wie het niet hoeft, maar die megabeledigd is als je ook echt met lege handen aan komt zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ze zegt 400 keer in het filmpje dat het echt niet had gehoeven
Ja eng hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, ik ging dat filmpje kijken, maar ik kon 'm niet afzetten of pauzeren.
En dat vind ik dus niet eerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan, dan zit je op het punt dat je oudste (dus langste) haren uitvallen en het dus optisch niet meer groeit.
Is er ook niet, je kan moeilijk je haarzakjes gaan bedreigen dat ze je haren vasthouden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niet eerlijk. Schijnt ook niks aan te doen te zijn... Oplossing waar m'n kapper mee kwam was extentions
(=duur, doen we niet)
Is vast nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is er ook niet, je kan moeilijk je haarzakjes gaan bedreigen dat ze je haren vasthouden.
Ga het proberenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is vast nog nooit geprobeerd.
Maar het blijft oneerlijk.![]()
Begrijp je nu mijn frustratie als mensen het vermogen hebben om hun haar tot hun reet te laten groeien, maar een pittig kort kapsel nemen?
Nu je het zegt, het filmpje is een beetje alsof ze zojuist een oscar heeft gewonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga d'r ook een cadeau geven, acteerlessen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het filmpje is een beetje alsof ze zojuist een oscar heeft gewonnen.
"o dat hoefde echt niet, wat lief, bedankt voor alle stemmen, ik wil heel graag wereldvrede"
Kusje eropquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben niet dom, ik ben hormonaal, JA?!
Ik weet niet hoe duur die corrigerende broekjes zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat verslag van die party was ook zum kotzen. Constant die 25 euro zo goedpraten dat het net lijkt of ze er zelf duizenden euro's op bij heeft gelegd
https://www.facebook.com/beautyglosspartyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft iemand een link naar de facebookpagina waarop de foto's van de party staan? Ik kan op bloglovin zien dat Masja er net een blog over geplaatst heeft, maar ik kan de link net niet zien
Aan deze te zien niet erg duurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur die corrigerende broekjes zijn?
Het is een complot.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Huuu, ik ging dat filmpje kijken, maar ik kon 'm niet afzetten of pauzeren.
Ik gebruik die van two-faced, niet bepaald budgetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Och, ik vind d'r vriend niet perse lelijk. Alleen helemaal niet iets waar ik op zou vallen.
Zeg, jullie weten naast nagellak ook wel make-up hč? Ik doe eigenlijk nooit make-up, maar als ik het doe zou het leuk zijn als het bleef zitten. Welke budget primer kan ik dan het beste hebben?
Ja maar ik doe er toch wel lang mee want ik gebruik het maximaal 2 keer in de maand ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik gebruik die van two-faced, niet bepaald budget. Maar je doet er wel lang mee
![]()
NYX pencil als basis schijnt ook leuk te werken, maar heb ik zelf geen ervaring mee.
Budgettips heb ik niet. Ja, concealerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Budget mensen, budget!Mascha krijgt een mok met "cleverly disguised as a responsible adult" erop.
Ja welleke dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Budgettips heb ik niet. Ja, concealer
Dat! Ik wil een primer.quote:
Gewoon, een concealer in de kleur van je huid. Ik heb zo'n stickje van catrice geloof ikquote:
En waarom is concealer beter dan primer dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, een concealer in de kleur van je huid. Ik heb zo'n stickje van catrice geloof ik
Ow zo, ik heb ook die van Catrice geloof ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon, een concealer in de kleur van je huid. Ik heb zo'n stickje van catrice geloof ik
Dat is niet beter, jij wilde een cheap ass oplossingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En waarom is concealer beter dan primer dan?
Ik snap hier echt niks van.
Primer is toch dat foundation etc beter blijft zitten? En concealer om oneffenheden/roodheid weg te werken. Of voor onder je ogen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En waarom is concealer beter dan primer dan?
Ik snap hier echt niks van.
Je kan concealer ook als oogschaduwprimer gebruiken, werkt best okee, maar niet zo goed als een ekte primerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Primer is toch dat foundation etc beter blijft zitten? En concealer om oneffenheden/roodheid weg te werken. Of voor onder je ogen?
Oh daar ging het over, sorry had het verder niet gelezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan concealer ook als oogschaduwprimer gebruiken, werkt best okee, maar niet zo goed als een ekte primer
Ja, en die actie is wanneer weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Mss het volgende:
Ik vind die van de Sephora ook wel okay, en die is heel betaalbaar in de 3 voor 10 actie
Ja maar, cheap ass merken hebben ook primer. Is die dan slechter dan hun concealer, of is dat wel weer beter?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is niet beter, jij wilde een cheap ass oplossing
Over een maandje of 4quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en die actie is wanneer weer?
Weet ik dan weer niet, ik heb maar 1 goedkopere primer en die is van zoeva en ie is kutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, cheap ass merken hebben ook primer. Is die dan slechter dan hun concealer, of is dat wel weer beter?
Ik zit ook te twijfelen, maar neig naar jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
Hmm glossybox is nu te bestellen, doen of niet doen?
Really?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
HELL NO !!!! Een wijf die op podium staat met microfoon bij Mascha ken ik van het hamsterforum(ik ben nu niet meer actief aangezien ik geen hamsters meer heb; maar heb er jarenlang vertoefd................
)
Ik wil het liefst even afwachten tot ik weet wat er de eerste keer inzit, maar ook weer niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen, maar neig naar ja
Really?? Haha vind je het nog leuk? Naja ik ben toch blij dat ik mod-af ben daarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Lol. Ik ben er nu moderator.
![]()
Zijn het echt miniatuurtjes? Als in samples?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe het niet, vind het veel te duur voor 5 proefmonstertjes
Dat staat er wel...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn het echt miniatuurtjes? Als in samples?
Wacht volgens mij hebben we het over een ander forum.... Ik bedoel die van dehamster.nl....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Lol. Ik ben er nu moderator.
![]()
Oh wacht jij zit op het hamsterforum, vond de sfeer zo raar daar de laatste tijd dus ben toen overgestapt naar het hammie hamsterforum. En daar nu al enige tijd moderator. Maar nu je het zegt is ze dat inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really?? Haha vind je het nog leuk? Naja ik ben toch blij dat ik mod-af ben daar
Maar herken je Yara niet op de foto?Fokt met hamsters. Weet niet of ze nu nog actief is iig. Ze doet ook meehelpen met keuringen op exoknaag enzo
Haha ja klopt, maar d8 misschien heb je het al eens gezien. Ik d8 dat het niet echte samples waren maar wel iets groter. Naja voor een tientje wil ik t wel eens proberen.quote:
Het zijn wel allemaal samples, maar als ik zie wat in de Amerikaanse birchbox zit, zitten er ook wel grotere producten bij, misschien iets minder gram.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn het echt miniatuurtjes? Als in samples?
Wil je wel nog ooit met hamsters beginnen of?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ja kan me daar iets bij voorstellenVond de sfeer er ook helemaal niks meer; dus ook verdwenen.....
Ah, senk joe! Dat ziet er op zich wel okee uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal samples, maar als ik zie wat in de Amerikaanse birchbox zit, zitten er ook wel grotere producten bij, misschien iets minder gram.
Voorbeeld
Ik weet het wel zeker. Je gaat hier echt geen nars ofzo vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vrees dat de Hollandse zuinigheid weinig van dat principe heel laat.
Maar je doet wel echt belachelijk lang met primers! Zelf heb ik een Paintpot van MAC en de Primer Potion van Urban Decay. Die laatste heb ik gratis bij mijn Naked Palette gekregen maar die werkt niet zo goed met mijn huid. Denk dat mijn huid toch te vettig daarvoor is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
En en, ik zei budget. Hoeft niet compleet cheap ass te zijn, en wil eventueel ook best online bestellen. Alleen niet heel duur, want ik gebruik het bijna nooit dus dan wil ik er ook niet veel aan uitgeven.
Voorlopig niet meer... Handen vol met onze hond ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je wel nog ooit met hamsters beginnen of?
Weet je dat zeker? Dan houd het voor mij al op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kak, het moet met cc. En mn vriend is werken, heb zelf geen cc. Dan maar wachten tot morgen
Daarom. En proefjes krijg ik zo ook wel genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Je gaat hier echt geen nars ofzo vinden
Ja als ik naar betaalwijze ga staat er alleen cc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Dan houd het voor mij al op.
Hahaha, ik vind ook dat ze alles met een uberblije stem uitpakt en laat zien enzo, maar dr ogen staan de hele tijd zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Blegh dat filmpje. En wtf moet je met glitterstickerletters? Ja heel leuk als je 5 bent hoor, maar nu niet.
En waarom zou je een cadeautje meenemen.
Blegh.
Mag ik het nog een keer zeggen?
BLEGH!
Daarom vond ik acteerlessen wel een goed idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind ook dat ze alles met een uberblije stem uitpakt en laat zien enzo, maar dr ogen staan de hele tijd zo
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Blegh dat filmpje. En wtf moet je met glitterstickerletters? Ja heel leuk als je 5 bent hoor, maar nu niet.
En waarom zou je een cadeautje meenemen.
Blegh.
Mag ik het nog een keer zeggen?
BLEGH!
Inderdaad! Waar kan ik doneren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom vond ik acteerlessen wel een goed idee.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef megamandy het volgende:
Uit nieuwsgierigheid heb ik dat taartenboek op bol.com opgezocht. Kost ¤22,50! Mensen krijgen teveel zakgeld tegenwoordig
Exactlyquote:
DAT zei ik ongeveer 100 posts geleden alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, als we nou kadootjes voor jou meenemen naar de meeting, maak jij dan ook zo'n filmpje?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan geven we wel allemaal kutkado's he? Want dan wordt dat filmpje veel grappiger
Dit staat op haar cv als "hoofdrol in reclamespot"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef megamandy het volgende:
Jongens! Ze is veel verder dans ons ja!
Ja maar skjoe reageert nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
DAT zei ik ongeveer 100 posts geleden al
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit staat op haar cv als "hoofdrol in reclamespot"
(en ik zou willen dat ik het verzon... Ze heeft het serieus zo in haar linkedin-profiel staan)
En ik herkende mij toen ook nog in haarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
(en ik zou willen dat ik het verzon... Ze heeft het serieus zo in haar linkedin-profiel staan)
Voor iemand die haar helemaal niets vindt, weet je wel erg veel over haarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vet gaaf toch?!quote:
Als je gratis booze hebt wel, dat zuip ik er wel uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoor, maar ik wil wel kleurplaten!
Mag ik dan ook 25 euro entree vragen?
Hallo ik ben fan hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Voor iemand die haar helemaal niets vindt, weet je wel erg veel over haar
Ik ga nu ff dat filmpje kijken
1 drankje & 1 cupcake!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je gratis booze hebt wel, dat zuip ik er wel uit.
Lush.quote:
SNOWFAIRYquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lush.
Ik moet nog even de kerstmeuk checken en dan kerstbestellen.
Die geeft ze dan aan het leger des heils!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:27 schreef Joysa het volgende:
maar ik lust geen bagels dus die hoef ik niet
Zullen wij na de meeting de overgebleven nagellak naar het Leger des Heils brengen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die geeft ze dan aan het leger des heils!!!
Ja de 2 die over zijn nadat ze zichzelf vol gepropt heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die geeft ze dan aan het leger des heils!!!
Ik zal bavaria eens mailen!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je al sponsors gevonden SQ?.
Ik heb me zojuist voorgenomen dat ik voor 10 uur richting bed ga, want ik ben zo gaar de laatste dagen.
Dus als jullie me na 10 uur nog zien hier mogen jullie me wegschoppen
quote:
Zijn ze vast heel blij meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zullen wij na de meeting de overgebleven nagellak naar het Leger des Heils brengen?
Mmmplasticpakjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik regel iets anders...
[ afbeelding ]
Oh, dat gaat hem dan niet wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Joysa het volgende:
Je moet wel tietloos zijn voor die dingen
Dat rekt ook vast wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Joysa het volgende:
Je moet wel tietloos zijn voor die dingen
Hoe kan je nou stof over hebben bij de buik bij zo'n pakje? Da's toch zorgelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik regel iets anders...
[ afbeelding ]
Als die gepaald wordt zie je de penis gewoon bewegen aan de buitenkantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou stof over hebben bij de buik bij zo'n pakje? Da's toch zorgelijk?
Mental image.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als die gepaald wordt zie je de penis gewoon bewegen aan de buitenkant
Whehehquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |