Ik ben heul niet autistischquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik de jouwe niet, dus da's voor mij ook moeilijk vergelijken
Ik ken alleen de werkwereld van mijn vent, maar da's gewoon een autistisch stelletje IT-ers bij elkaar.
Kerstborrel gaat zo (ik was er een keer bij):
"mooie zaal he?"
"ja inderdaad"
-----------------Stilte terwijl er naar het plafond wordt gekeken door iedereen--------------
op controle 3 weken na een behandeling? Da's lekker geld verdienen voor die tandartsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:30 schreef Loqi het volgende:
Tandarts![]()
Maar het viel heel erg mee vorige week, dus ik zeik eigenlijk altijd om niks
(ik mag de dag voor de meet weer trouwens, gewoon controle deze keer, dusseh..)
haha ja, was spoedbehandeling, dus dan mag je niet meteen op controle erbij blijkbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op controle 3 weken na een behandeling? Da's lekker geld verdienen voor die tandarts
Er zit een beetje autist in ieder van onsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
wazig
en autistenze zijn zo heerlijk voorspelbaar
Vrijdag operatie, ga nu al dood van de zenuwenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
wanneer is de operatie, dico?
En ik sta ook niet te springen om de tandarts, maar als het echt nasty wordt krijg je wel een verdoving en anders duurt de pijn hoogstens een minuut. Ongesteld zijn is vervelender
Be gentle with me! Haha..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo leuk dat de friezen komen!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het zo leuk dat de friezen komen!
Die nam het positief benaderen dus iets te serieus? Zou ik ook niet blij van wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:40 schreef BGTes het volgende:
Mijnheeft autisme. Inderdaad heerlijk voorspelbaar
En ik ga naar een angsttandarts (was de enige die nog patienten aannamen, samen met Tandarts Auw. Die vertrouw ik niet!). Kwam ik daar 'Waauw, supermooie tanden, echt heel goed verzorgd, zo zie ik ze graag'. Had ik 3 gaatjes -.- Zeg dat dan gewoon!
Heb ik ook zo'n 4 jaar mee gewacht en uiteindelijk viel het zo ontzettend meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niets mis met mensen met autisme spectrum stoornis he?
En tandarts tsja...mijn verstandskiezen moeten er al ruim 3 jaar uit. Zegt wel genoeg denk ik
Hij lijkt me echt helemaal geweldigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef milka82 het volgende:
Hallo,kin ik wol trije knoepert mei Turbosaus krije? Hahahaha
In hun eigen webshop wel geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Joysa het volgende:
Op TD: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea
Is color club 8$?
nee, dat staat altijd bij alle lakjes, dan lijkt het goedkoperquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:21 schreef Joysa het volgende:
Op TD: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea
Is color club 8$?
Klopt denk ik wel. Net als met beugels. Sommige tandartsen hebben gewoon een SLA afgesloten met orthodontisten lijkt hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:18 schreef Mss het volgende:
Ik heb met verstandskiezen ook altijd het idee dat ze je daar een beetje mee naaien omdat ze daar lekker aan verdienen. Dat ze zo'n beetje standaard zeggen dat ze eruit moeten om lekker te cashen.
Ja precies, en mijn huisgenootje heeft een paar maanden geleden haar verstandskiezen laten verwijderen, en die was er heftig aan toequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt denk ik wel. Net als met beugels. Sommige tandartsen hebben gewoon een SLA afgesloten met orthodontisten lijkt het
Dag mede-autistje van mequote:
Ja zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat staat altijd bij alle lakjes, dan lijkt het goedkoper
wait wutquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
Wat een mooi staaltje achterlijkheid weer. Ik had laatst al verteld dat ik een borgbedrag van 600 euro pas na een maand terug kreeg op mijn creditcard, dat de creditcard ondertussen al was afgeschreven en dat ik dat bedrag van 600 euro dus een maand heb moeten voorschieten. Naja okee, niks aan de hand, ik ga er van uit dat het positieve saldo op de creditcard van deze maand vanzelf weer wordt teruggestort naar mijn girorekening aan het eind van de maand.
Dus ik kijk net op mijnING.nl, en wat hebben ze gedaan? Ze hebben die 600 euro gewoon als "extra bestedingsruimte" naar november doorgeschoven!!!! Oftewel: jammer dat je je borg te laat terug kreeg, nu moet je gewoon voor 600 euro met je creditcard brassen?
![]()
Bellen naar de ING; nou ja, nee dat storten we niet terug. Er kan wel een speciaal verzoek voor worden ingediend en dan kan het wel! Maar dat moet wel door de hoofdrekeninghouder gedaan worden, dus u mag dat niet aanvragen.
Ben benieuwd, bleiblei moet nu dus gaan bellen, hopelijk duurt het dit keer iets korter dan een maand
ja, ik vind 600 euro toch een aardige fooi, niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef Joysa het volgende:
Argh
Als het nou om een tientje ging, maar neuh het gaat om veel geld
Ja dat is gewoon veel geld!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik vind 600 euro toch een aardige fooi, niet?
Oh myquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
Wat een mooi staaltje achterlijkheid weer. Ik had laatst al verteld dat ik een borgbedrag van 600 euro pas na een maand terug kreeg op mijn creditcard, dat de creditcard ondertussen al was afgeschreven en dat ik dat bedrag van 600 euro dus een maand heb moeten voorschieten. Naja okee, niks aan de hand, ik ga er van uit dat het positieve saldo op de creditcard van deze maand vanzelf weer wordt teruggestort naar mijn girorekening aan het eind van de maand.
Dus ik kijk net op mijnING.nl, en wat hebben ze gedaan? Ze hebben die 600 euro gewoon als "extra bestedingsruimte" naar november doorgeschoven!!!! Oftewel: jammer dat je je borg te laat terug kreeg, nu moet je gewoon voor 600 euro met je creditcard brassen?
![]()
Bellen naar de ING; nou ja, nee dat storten we niet terug. Er kan wel een speciaal verzoek voor worden ingediend en dan kan het wel! Maar dat moet wel door de hoofdrekeninghouder gedaan worden, dus u mag dat niet aanvragen.
Ben benieuwd, bleiblei moet nu dus gaan bellen, hopelijk duurt het dit keer iets korter dan een maand
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Banken
![]()
Dat!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh mydat is jouw geld verdikke!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie mogen gaan lachen........
Ik heb net 5 rode hartvormige ballonnen (met helium) gehaald en die laat ik vannacht in de kamer los voor als Petje thuiskomt van zijn nachtdienst.
Jajajaja...zoetsappig, I know
Mijn glazuur, wat doe je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net 5 rode hartvormige ballonnen (met helium) gehaald en die laat ik vannacht in de kamer los voor als Petje thuiskomt van zijn nachtdienst.
quote:
hahahahaaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef Puckzzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |