daten jullie al?quote:
ja dat roep ik ook altijd....uhuhquote:
* ArTiC kijkt uit het raamquote:
Ik zit in de bosjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC kijkt uit het raam
achter welke boom sta je te gluren?
Waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
goed gaan we elkaar weer af lopen zeiken?
Die heb je hier geenquote:
lekker laten zinken die eilandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
@Artic, met natte voeten, check dit: was gisteren http://www.dumpert.nl/med(...)ingen_in_dublin.html
dat winkel centum in het begin is bij mij om de hoek
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodigquote:
nee..ff wachten tot ze failliet gaan, dan koop ik een eiland voor 150 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Beter krijgen we dat geld eerst terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter krijgen we dat geld eerst terug.
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zien
De minister zegt het dus dan zal het wel he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
welk geld zie je wel terug? of ze het geld nou naar griekenland sturen of hier in NL verprutsen aan dure onnodige projecten...maakt ook geen reet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De minister zegt het dus dan zal het wel he.
Dat is immers een hele intelligente man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |