leuk is niet bijzonder knap, maar niet onaantrekkelijk en voor zover ik kan bepalen een prettig karakter. Vrolijk, slim en kan emoties tonen. zeg maar relatie potentieel. mooie(knap) is meer lustquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kreeg niet eens de kans om een gevatte opmerking over Lauren Verster te maken.
Ik ken het verschil niet tussen een leuke en mooie meid door mannen ogen gezien
Oh, da's dus hetzelfde als bij vrouwen... hunks zijn lust, mooie mannen, zijn niet per definitie mooi, maar wél aantrekkelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
leuk is niet bijzonder knap, maar niet onaantrekkelijk en voor zover ik kan bepalen een prettig karakter. Vrolijk, slim en kan emoties tonen. zeg maar relatie potentieel. mooie(knap) is meer lust
zo is het bij mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, da's dus hetzelfde als bij vrouwen... hunks zijn lust, mooie mannen, zijn niet per definitie mooi, maar wél aantrekkelijk
ik heb iets met uitstraling. dat is bij mij allesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het bij mij in ieder geval wel
Zijn we het weer eens eenschquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het bij mij in ieder geval wel
Maar uitstraling is iets heel persoonlijks....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb iets met uitstraling. dat is bij mij alles
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn we het weer eens eensch
[..]
Maar uitstraling is iets heel persoonlijks....
dat is precies waarom ik een zwak voor haar heb. Heb je die ogen gezien, om in te verdrinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
Toch is Angela (met een vrouwenoog gezien dan) ook best mooi, en gevoelig
Weer eenschquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
kloptDaarom staan mensen soms raar te kijken als ik iemand wel knap vind in tegenstelling tot hen. en ogen doen het dan
Ogen zijn de poort naar de ziel
Nou, verdrinken doe ik nog niet, maar ja ze heeft expressie in haar ogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is precies waarom ik een zwak voor haar heb. Heb je die ogen gezien, om in te verdrinken
dat kan ik tot op zekere hoogte welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, verdrinken doe ik nog niet, maar ja ze heeft expressie in haar ogen.
Ik kan ook nooit bluffen of zo, mijn ogen verraden mij altijd, ik ga er maar vanuit dat dat een deugd is.
Ga ik geen poker met je spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat kan ik tot op zekere hoogte wel
dat ken ik niet eens. ben van de klaverjas generatiequote:
Zelfs dat heb ik nooit gedaan. Hartenjagen wél op de middelbare school. Bakkie koffie, shaggie, voor de lessen. Wat waren we stoer als 4e jaarsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ken ik niet eens. ben van de klaverjas generatie(maar dat is ook al een paar jaar geleden)
in de pauzes tijdens de lessen in de tussenurenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nooit gedaan. Hartenjagen wél op de middelbare school. Bakkie koffie, shaggie, voor de lessen. Wat waren we stoer als 4e jaars
pauzes tijdens de tussenuren met shaggie in het fietsenhok schuilen. Vóór de lessen begonnen, en de half-uur lunchpauze gewoon in de kantine.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de pauzes tijdens de lessen in de tussenuren
Idemquote:
afhankelijk van welke school, maar mbo werd bij een enkele leraar ook wel in de klas gerooktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pauzes tijdens de tussenuren met shaggie in het fietsenhok schuilen. Vóór de lessen begonnen, en de half-uur lunchpauze gewoon in de kantine.
Ik realiseer mij nu pas dat het een belachelijke regeling was.... Vóór de lessen en tijdens de lunchpauze mocht er gewoon gerookt worden in de kantine. Tijdens de lessen en de korte pauzes niet
komt goed, helaas morgenavond VVE vergaderingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idemgeniet van je rustdag morgen
Als je je gaat vervelen mag je me best twitterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt goed, helaas morgenavond VVE vergadering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |