leuk is niet bijzonder knap, maar niet onaantrekkelijk en voor zover ik kan bepalen een prettig karakter. Vrolijk, slim en kan emoties tonen. zeg maar relatie potentieel. mooie(knap) is meer lustquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kreeg niet eens de kans om een gevatte opmerking over Lauren Verster te maken.
Ik ken het verschil niet tussen een leuke en mooie meid door mannen ogen gezien
Oh, da's dus hetzelfde als bij vrouwen... hunks zijn lust, mooie mannen, zijn niet per definitie mooi, maar wél aantrekkelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
leuk is niet bijzonder knap, maar niet onaantrekkelijk en voor zover ik kan bepalen een prettig karakter. Vrolijk, slim en kan emoties tonen. zeg maar relatie potentieel. mooie(knap) is meer lust
zo is het bij mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, da's dus hetzelfde als bij vrouwen... hunks zijn lust, mooie mannen, zijn niet per definitie mooi, maar wél aantrekkelijk
ik heb iets met uitstraling. dat is bij mij allesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het bij mij in ieder geval wel
Zijn we het weer eens eenschquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het bij mij in ieder geval wel
Maar uitstraling is iets heel persoonlijks....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb iets met uitstraling. dat is bij mij alles
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn we het weer eens eensch
[..]
Maar uitstraling is iets heel persoonlijks....
dat is precies waarom ik een zwak voor haar heb. Heb je die ogen gezien, om in te verdrinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
Toch is Angela (met een vrouwenoog gezien dan) ook best mooi, en gevoelig
Weer eenschquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
kloptDaarom staan mensen soms raar te kijken als ik iemand wel knap vind in tegenstelling tot hen. en ogen doen het dan
Ogen zijn de poort naar de ziel
Nou, verdrinken doe ik nog niet, maar ja ze heeft expressie in haar ogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is precies waarom ik een zwak voor haar heb. Heb je die ogen gezien, om in te verdrinken
dat kan ik tot op zekere hoogte welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, verdrinken doe ik nog niet, maar ja ze heeft expressie in haar ogen.
Ik kan ook nooit bluffen of zo, mijn ogen verraden mij altijd, ik ga er maar vanuit dat dat een deugd is.
Ga ik geen poker met je spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat kan ik tot op zekere hoogte wel
dat ken ik niet eens. ben van de klaverjas generatiequote:
Zelfs dat heb ik nooit gedaan. Hartenjagen wél op de middelbare school. Bakkie koffie, shaggie, voor de lessen. Wat waren we stoer als 4e jaarsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ken ik niet eens. ben van de klaverjas generatie(maar dat is ook al een paar jaar geleden)
in de pauzes tijdens de lessen in de tussenurenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik nooit gedaan. Hartenjagen wél op de middelbare school. Bakkie koffie, shaggie, voor de lessen. Wat waren we stoer als 4e jaars
pauzes tijdens de tussenuren met shaggie in het fietsenhok schuilen. Vóór de lessen begonnen, en de half-uur lunchpauze gewoon in de kantine.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de pauzes tijdens de lessen in de tussenuren
Idemquote:
afhankelijk van welke school, maar mbo werd bij een enkele leraar ook wel in de klas gerooktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pauzes tijdens de tussenuren met shaggie in het fietsenhok schuilen. Vóór de lessen begonnen, en de half-uur lunchpauze gewoon in de kantine.
Ik realiseer mij nu pas dat het een belachelijke regeling was.... Vóór de lessen en tijdens de lunchpauze mocht er gewoon gerookt worden in de kantine. Tijdens de lessen en de korte pauzes niet
komt goed, helaas morgenavond VVE vergaderingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idemgeniet van je rustdag morgen
Als je je gaat vervelen mag je me best twitterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt goed, helaas morgenavond VVE vergadering
die kans bestaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je je gaat vervelen mag je me best twitteren
quote:
MMquote:
En wanneer is de termijn voorbij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
![]()
Ik ga mn ABO niet verlengen als het termijn voorbij is
Over een maand of 4. Vind het niet meer zo leuk in ABO en heb het eigenlijk ook een beetje gehad met heel FOk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wanneer is de termijn voorbij?
Het is hier erg stil aan het worden, daarom zit ik juist wat vaker in ABO
De sfeer is helaas wel wat veranderd. Hier is eigenlijk ook zo'n beetje iedereen afgehaakt. En kokje weigerd uit principe een abo te nemen, dus ik denk dat ik ook veel minder op FOK zal komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Over een maand of 4. Vind het niet meer zo leuk in ABO en heb het eigenlijk ook een beetje gehad met heel FOk.
Ja precies, en sommige mensen ook. Maargoed. Waarom neemt hij geen ABO dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De sfeer is helaas wel wat veranderd. Hier is eigenlijk ook zo'n beetje iedereen afgehaakt. En kokje weigerd uit principe een abo te nemen, dus ik denk dat ik ook veel minder op FOK zal komen.
Met de 'oude' kern chat ik daar nog wel leuk, maar ouderen gaan en nieuwere komen. Zo gaat het altijd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja precies, en sommige mensen ook. Maargoed. Waarom neemt hij geen ABO dan?
Precies, maar je leert ook mensen beter kennenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met de 'oude' kern chat ik daar nog wel leuk, maar ouderen gaan en nieuwere komen. Zo gaat het altijd.
Waarom wel? Het enige wat hij hier eigenlijk doet is een beetje SC-en. De rest van FOK! boeit hem weinig.
We zijn hier eigenlijk blijven hangen door de gezellige SC in SST.
Toch niet mensen van de oude kliek die 'anders' zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Precies, maar je leert ook mensen beter kennen.
Aha ik snap :p.
Prima hoor, wel van te voren laten weten. Ontbijten, brunchen, lunchen en dineren. Het mag allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef pl4kkie het volgende:
BTW ik kom nog wel een keer bij jou eten! Die deal die staat vast
Mwah niet echt anders. Maar er gaan bepaalde dingen opvallen wat me niet bevalt. Daarom posts ik er de laatste tijd sporadisch. Noem verder geen namen ofzo hoor. Ze zijn zoals ze zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch niet mensen van de oude kliek die 'anders' zijn?
Ik merk wél dat ik daar wat minder open ben dan in de eerste 50 topics.
[..]
Prima hoor, wel van te voren laten weten. Ontbijten, brunchen, lunchen en dineren. Het mag allemaal
Duidelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Mwah niet echt anders. Maar er gaan bepaalde dingen opvallen wat me niet bevalt. Daarom posts ik er de laatste tijd sporadisch. Noem verder geen namen ofzo hoor. Ze zijn zoals ze zijn.
Jaaa ik laat het dan weten
quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]roddel niet over je, heb alleen verteld dat je principes hebt
![]()
vergadering overleefd
Vertelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
maar net, wat een drama weer
Nee nog niet helemaal. Het geneest allemaal goed, maar ben met het eind resultaat niet tevreden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
pl4kkie zijn de hechtingen nu opgelost en alles weer aan de betere hand?
Hmmm, dat is minder, dus in de toekomst een herhaling van het verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal. Het geneest allemaal goed, maar ben met het eind resultaat niet tevreden.
Hoi Kokje
Volgens mij is dat wettelijk verplicht, ga ik opzoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vertel![]()
Wat een idioterie trouwens 2x / jaar
Avond Pl4kkiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal. Het geneest allemaal goed, maar ben met het eind resultaat niet tevreden.
Hoi Kokje
Ik wacht tot je wat gevonden hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wettelijk verplicht, ga ik opzoeken.
Maar is bij ons wel belangrijk nu, zitten volop in renovatie
Is tenminste 1 x par jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wettelijk verplicht, ga ik opzoeken.
Maar is bij ons wel belangrijk nu, zitten volop in renovatie
en hoe doen jullie dat dan met de begroting voor het volgende jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wacht tot je wat gevonden hebt![]()
Ja, met de renovatie is het begrijpelijk. Wij hebben extra ALV's gehad ivm de gevel. Maar standaard bij ons 1x jaar vóór 1 april te houden.
Jep, moet over 4 terug. Denk dat ik zeg maak er maar een volledige besnijdenis van.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, dat is minder, dus in de toekomst een herhaling van het verhaal
dus toch maar een voorstel indienen tot wijziging van de statuten dat de ALV tenminste één maal per jaar bijeenkomt.... bla..bla..blaquote:
kies toch liever voor twee keer. Zit graag dicht op het vuur. Ook om de beheerder scherp te houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus toch maar een voorstel indienen tot wijziging van de statuten dat de ALV tenminste één maal per jaar bijeenkomt.... bla..bla..bla
Meerjarenbegroting. Enige gemor is altijd als er een aanpassing in de servicekosten komt. Want ja die rekening krijgen we dan in mei en moet je met terugwerkende kracht tot 1 jan betalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
en hoe doen jullie dat dan met de begroting voor het volgende jaar
die is bij ons vandaag vastgesteld, door renovatie al 4 jaar op zelfde niveau geblevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meerjarenbegroting. Enige gemor is altijd als er een aanpassing in de servicekosten komt. Want ja die rekening krijgen we dan in mei en moet je met terugwerkende kracht tot 1 jan betalen.
Is misschien nog wel het slimste ook. Snap eigenlijk niet echt dat ze dat niet direct als optie hebben gegeven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jep, moet over 4 terug. Denk dat ik zeg maak er maar een volledige besnijdenis van.
Ik denk dat jij er ook iets actiever mee bezig bent dan ik. Het enige wat ik doe is in de feestcommissie zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
kies toch liever voor twee keer. Zit graag dicht op het vuur. Ook om de beheerder scherp te houden
klinkt als te krappe voorhuidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jep, moet over 4 terug. Denk dat ik zeg maak er maar een volledige besnijdenis van.
Dat is met die extra kosten die jullie out-of-the-pocket hebben moeten ophoesten ook wel terecht lijkt mij. Maar goed zal nu wel weer een paar procent omhoog gegaan zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
die is bij ons vandaag vastgesteld, door renovatie al 4 jaar op zelfde niveau gebleven
die hebben we niet, zij starter en oude van dagen woningenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er ook iets actiever mee bezig bent dan ik. Het enige wat ik doe is in de feestcommissie zitten
nope door extra bijdragen bouwen we nu wat reserves op met de vaste service kostenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is met die extra kosten die jullie out-of-the-pocket hebben moeten ophoesten ook wel terecht lijkt mij. Maar goed zal nu wel weer een paar procent omhoog gegaan zijn
en het ziet er naar uit dat het volgend jaar ook niet hoeftquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope door extra bijdragen bouwen we nu wat reserves op met de vaste service kosten
Is het ookquote:
dan weet ik wél wat jij hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
die hebben we niet, zij starter en oude van dagen woningen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope door extra bijdragen bouwen we nu wat reserves op met de vaste service kosten
Dat scheelt dan weer. De bedragen die jullie even moesten ophoesten waren niet misselijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
en het ziet er naar uit dat het volgend jaar ook niet hoeft
das niet fijnquote:
Zo krap is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet fijnHeb ik diverse "leuke"verhalen over gehoord.
Vooral inscheuren tijdens het hoogtepunt
Hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
mijn zusje had een vraag/klaag momentje en wilde manlief niet alarmeren door mij te bellen. Ze heeft mijn twitter ontdekt
moet in maart de laatste bijdrage doen, en van dat bedrag kan je een hele leuke vakantie houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan weet ik wél wat jij hebt
[..]
[..]
Dat scheelt dan weer. De bedragen die jullie even moesten ophoesten waren niet misselijk.
Dus toch wintersport dit jaar voor je
Auwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
das niet fijnHeb ik diverse "leuke"verhalen over gehoord.
Vooral inscheuren tijdens het hoogtepunt
't is niet normaal. Ze heeft zelf uitgevonden hoe ze twitter op haar iphone moet gebruikenquote:
dus weer een slachtoffer gemaaktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is niet normaal. Ze heeft zelf uitgevonden hoe ze twitter op haar iphone moet gebruiken
Ik weet, je hebt verteld wat de vorige bedragen waren. Dus 2013 ga jij jouw droomvakantie naar hawaii of een ander tropisch oord boekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet in maart de laatste bijdrage doen, en van dat bedrag kan je een hele leuke vakantie houden
zover zal het niet komen, maar zal vast wel gaan skieënquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet, je hebt verteld wat de vorige bedragen waren. Dus 2013 ga jij jouw droomvakantie naar hawaii of een ander tropisch oord boeken
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
dus weer een slachtoffer gemaakt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar heb je ook gemerkt dat al mijn 'slachtoffers' afhaken
Jij bent ook niet een van mijn slachtoffers.... ik ben een slachtoffer van bollokus en jouquote:
ow ja, ik was eerstquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent ook niet een van mijn slachtoffers.... ik ben een slachtoffer van bollokus en jou
Ik lag onder die steen weet je nogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
ow ja, ik was eerstEn dat als noob
En daar ben je ook snel onderuit gekropenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lag onder die steen weet je nog
en het is trouwens n00b of newbie
Eigenlijk wél ja.... Lag er al een paar jaar onder, maar Bol en jij hebben mij daar vlot onderuit getrokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
En daar ben je ook snel onderuit gekropen![]()
jaja ik weet het
en vervelend dat je het vondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk wél ja.... Lag er al een paar jaar onder, maar Bol en jij hebben mij daar vlot onderuit getrokken
solly
zij welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje leeft trouwens nogHeeft mij 6 uur geleden uitgenodigd voor een spelletje WordFeud, ik heb het openingswoord gelegd, maar wacht nog op een tegenzet
quote:
is idd wel jammer ja. Hebben het vaak gezellig gehad jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar nu het hier zo stil geworden is heb ik af en toe wel weer de neiging om terug te kruipen hoor
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
is idd wel jammer ja. Hebben het vaak gezellig gehad ja
die waren idd wel leuk jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de muziekavondjes
![]()
We zijn nooit meer toegekomen aan het mediteraanslijstje
Solly... ik kan WF voor Symbian idd niet vindenquote:
das wat meer privé, altijd prettigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Solly... ik kan WF voor Symbian idd niet vinden![]()
Chat nu ook regelmatig met Bol via WF
Niet dat het iets is wat niet via twitter of fok! zou kunnen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
das wat meer privé, altijd prettig
oude tijden herleven, in de les andere dingen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet dat het iets is wat niet via twitter of fok! zou kunnen hoor![]()
Maar vond het vorige week wel leuk omdat hij zich af en toe toch wat verveelde op school
Ach, wij hadden toch vliegende propjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
oude tijden herleven, in de les andere dingen doen![]()
Hadden ze in onze tijd maar mob internet
en klaverjassenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, wij hadden toch vliegende propjes
quote:
soms wel ja. Heb leraren gehad die aboluut geen orde konden houden. Als je er uit werd gestuurd en je melde bij de conrector vroeg hij gelijk of je van die leraar afkwam. zo ja was de reactie, ga maar in de aula zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]toch niet tijdens de les
![]()
was hartenjagen hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |