Nadert zijn voltooiing. Helemaal klaar zal het wel nooit zijn, maar bewoonbaar is hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo.
Klussen klaar inmiddels? En uitpakken van alle spullen?
Housewarmingfeestje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadert zijn voltooiing. Helemaal klaar zal het wel nooit zijn, maar bewoonbaar is het
Puickquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nadert zijn voltooiing. Helemaal klaar zal het wel nooit zijn, maar bewoonbaar is het
Trusten D-equote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Housewarmingfeestje?![]()
En ik ga ook slapen, trusten allemaalAfwas is gedaan
Nee, ik nodig gewoon wat mensen uit die ik graag mijn huis wil laten zien, per keer 1 of 2, want anders krijg je weer dat eindeloze gezeik over wie wel em wie niet mag komen, en wie alleen komt als iemand anders niet komt, allemaal GEEN zin inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan zet je je verwarming uit en geef je een intiem koukleumfeestje?
Slaap lekker harde werker!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik ga maar eens slapen![]()
over 5 uur gaat mijn wekker![]()
Trusten GFquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik post speciaal om jou welterusten te wensenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik post speciaal om jou welterusten te wensenop je neus
dat klussen is relaxen op zichquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Slaap lekker harde werker!![]()
Nog even en dan kan je lekker gaan klussen voor halloween en even relaxen.
trevquote:
laters flesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |