AIVD leest meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!quote:
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef De_Viborateur het volgende:
TS straalt geen autoriteit uit. Ze is dus niet populair. Geefbare meiden zijn altijd populair, TS is derhalve niet geefbaar. Laat die naaktpics maar zitten TS, je wordt toch niet serieus genomen.
Altijd een ander de schuld gevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Computerfluisteraar en ik hebben je de kans gegeven weg te rennen uit dit topic terwijl wij de kogels opvangen he!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
stop danquote:
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He lees ff terug we zouden lief doen tegen elkaar
whahaah Xdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:53 schreef De_Viborateur het volgende:
[..]
Ik ga niet lezen, je bent m'n moeder niet!!
Ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zit nog op de middelbare school
En dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS is een kutuser en zit nog op het voortgezet onderwijs
Ook hoiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef ecktebaazz het volgende:
[..]
Dit
[..]
En dit.
Opgelost, slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Masterboy het volgende:
Dit topic mist alleen nog een "Big Bad Wolf" video.
Waarschuwing! 18+ video.Die video....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |