quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drank, drank, en nog meer drank.
Dan moet je ook komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe die meets er bij jullie aan toe gaan
ik weet al dat de volgende gaat eindigen met 3 meiden in 1 bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe die meets er bij jullie aan toe gaan
Dat zou een beste bende worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet al dat de volgende gaat eindigen met 3 meiden in 1 bed
nee, maar het valt mee, de meesten zuipen niet zo hard als ik en lindy. Gelukkig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet al dat de volgende gaat eindigen met 3 meiden in 1 bed
nee, maar het valt mee, de meesten zuipen niet zo hard als ik en lindy. Gelukkig
gelukkig heb ik geen jaccuziquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou een beste bende worden.
Die jacuzzi wasquote:
Tarzan is wel handigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meeting wordt steeds aantrekkelijker.
Moet ik m'n bikini ook nog meenemen? Of m'n tarzan ofzo?
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij onsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meeting wordt steeds aantrekkelijker.
Moet ik m'n bikini ook nog meenemen? Of m'n tarzan ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij ons
*mental image van dat je ook zo'n groot scherm hebt net als Masja, maar in plaats van de hele tijd Masja's hoofd zie je filmpjes van xhamster*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij ons
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*mental image van dat je ook zo'n groot scherm hebt net als Masja, maar in plaats van de hele tijd Masja's hoofd zie je filmpjes van xhamster*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |