Hierbij wat van de foto's dan, de rest is meer van hetzelfde alleen met andere houdingen enzo
Als iemand een foto in 't groot wil hebben of de rest wil zien, even roepen!
![]()
Al vrij snel zaten Debs en SQ te lakken.
![]()
Dico en Lindy namen 't over

![]()
Ijsdraakje, Partyhardy en Amnaba. Party zit wielen te bekijken (Lindy heeft hele goeie stapelbare!)
![]()
Omdat ik erg goed ben in klikken op het verkeerde moment, Buzz en Bubs. De zwarte benen zijn van Amnaba en Ijsdraakje.
Op de voorgrond Buzz' lekkere hapjes en als tafels dienstdoende nagellak boxen.
![]()
Aan de andere kant was de bar, en dit is meteen de enigste foto waar Puckzzz half op staat. Ze blijkt erg goed in het ontwijken van mijn camera, de andere foto stond ze gebukt onder de bar, of doet ze d'r hand voor d'r hoofd

Juud is nog veel beter daarin, die staat op geeneen foto
![]()
Hier bij de bar en zitkuil, Daantje ligt lekker met "kijk 'ns, is mijn kluifding" en Buzz is op zoek naar een beestje op d'r schouder geloof ik.
![]()
Dico wordt bestempeld en Daantje houdt alles goed in de gaten.
Lindytje heeft zelf een gel-duimpje gemaakt dat erg goed gelukt was, en Debs heeft boobies in d'r doos.
SQ is goed in het nadoen van haar buitenlandse collega's en Dico had lekkere oreo bonbons. Puckz kwam erachter hoe d'r nieuwe foon klinkt, en na wat gedoe ook hoe ze op moest nemen, al had ze dat al lang gedaan en kon de andere kant lekker meegenieten

Puckz man (ben de naam even kwijt

) stond achter de bar met zijn belgischbrabants accentje, jullie tuin is echt super!

D'r zullen vast nog wel meer verhalen komen, maar ben net wakker

Heb ook nog wat nieuwe lakjes er aan over gehouden, en ondanks dat ik erg twijfelde vond ik het hartstikke leuk! Jullie zijn ook heul niet eng

Had wel langer willen blijven maar was beter zo met vervoer, en toen ik thuis kwam was ik stiekum ook wel erg moe (was ook al om 6u op)
[ Bericht 1% gewijzigd door Holyme op 15-08-2010 09:07:51 ]