quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drank, drank, en nog meer drank.
Dan moet je ook komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe die meets er bij jullie aan toe gaan
ik weet al dat de volgende gaat eindigen met 3 meiden in 1 bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd hoe die meets er bij jullie aan toe gaan
Dat zou een beste bende worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet al dat de volgende gaat eindigen met 3 meiden in 1 bed
nee, maar het valt mee, de meesten zuipen niet zo hard als ik en lindy. Gelukkig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar het valt mee, de meesten zuipen niet zo hard als ik en lindy. Gelukkig
gelukkig heb ik geen jaccuziquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou een beste bende worden.
Die jacuzzi wasquote:
Tarzan is wel handigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meeting wordt steeds aantrekkelijker.
Moet ik m'n bikini ook nog meenemen? Of m'n tarzan ofzo?
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij onsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die meeting wordt steeds aantrekkelijker.
Moet ik m'n bikini ook nog meenemen? Of m'n tarzan ofzo?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij ons
*mental image van dat je ook zo'n groot scherm hebt net als Masja, maar in plaats van de hele tijd Masja's hoofd zie je filmpjes van xhamster*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tarzan mag, bikini is niet nodig, je mag naakt bij ons
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*mental image van dat je ook zo'n groot scherm hebt net als Masja, maar in plaats van de hele tijd Masja's hoofd zie je filmpjes van xhamster*
Ik vroeg me al af wanneer je zou verschijnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik las tieten en drankMijn favo onderwerpen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
die foto's zijn echt te erg
Priem, je RSS ging weer af?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je zou verschijnen.
Anders mocht 'ie niet op Fok.quote:
Ow jullie trokken even snel alles aan voor de foto'squote:
ik vote voor de tetten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef Mss het volgende:
Ik las drank en tieten, dus ik wilde me even melden. Ik heb hier eventueel wel een visuele ondersteuning van!
Leuk die foto'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
fototopic van een der vorige meets:
[SHJN] Meet, 14-08, napraten!
ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Baal nog steeds dat ik niet op meet kan zijn
Als ik dichterbij gewoond had...quote:
Ja met je worst timing ever tsssquote:
Je mocht bij mij crashenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dichterbij gewoond had...
Ja maar weet je hoe ver.quote:
Ja maar halloween... en spooktocht.. en bieren..... en bij Lin en Puckzzz liggenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Mijn boobies passen er ook niet in. Als je tieten te groot zijn voor een dirndl is er wat mis
Sahrry.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar halloween... en spooktocht.. en bieren..... en bij Lin en Puckzzz liggenOmnomnom
![]()
Tsss
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Mijn boobies passen er ook niet in. Als je tieten te groot zijn voor een dirndl is er wat mis
Dat.quote:
Ik denk dat hij mij bij de boobies prima zou passen als ik hem achterstevoren zou dragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
tiet kopen? Je krijgt er per ons een tientje bij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mij bij de boobies prima zou passen als ik hem achterstevoren zou dragen
Dus als ik twee ons neem krijg ik ook nog 2 tientjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tiet kopen? Je krijgt er per ons een tientje bij!
Juist!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als ik twee ons neem krijg ik ook nog 2 tientjes?
oh, maar dan heb je het ergste al gehad hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
Ik ben wel benieuwd om jullie na bijna 2 jaar meeposten eindelijk eens te zien. Ik ken alleen Sjaan en Joysa.
HEUJquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar dan heb je het ergste al gehad hoor!
Maar dan mis ik jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sahrry.![]()
En met de meet ga ik ook bij Lin en Puckzzz liggen.
Goeie deal wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van dat geld kun je dan weer een enieuwe bh kopen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan mis ik je
Goffer....
Maar goed. Wil hier ook nog een keer een meet doenEn nog een keer met joysa gaan bieren in venlo... en en en en....
*edit: le fu. ik schreef tiet ipv meetI have an obsession
Maar ik duik mijn bed in. Truste stelletje geilerds![]()
Bierenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan mis ik je
Goffer....
Maar goed. Wil hier ook nog een keer een meet doenEn nog een keer met joysa gaan bieren in venlo... en en en en....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan mis ik je
Goffer....
BRABO!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet-limburgs klinkende limburger!
Ik ben allang blij dat ik me qua taalgebruik niet in hoef te houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
space is kei rustig in het echt
terwijl debsterrr juist kei hyper is
Joysa klinkt toch wel limburgs?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet-limburgs klinkende limburger!
naja, voor mij iig nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik me qua taalgebruik niet in hoef te houden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja van dat geld kun je dan weer een enieuwe bh kopen
per tiet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de max was 110 kilo toch?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, Joysa klinkt Limburgs als ze Limburgs praat. Als ze Hollands praat is ze niet van een echte te onderscheiden. Daar moest ik toen nog wel op lachen, maar inmiddels ben ik er net zo aan toe.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Mss het volgende:
Oh wacht, Joysa klinkt Limburgs als ze Limburgs praat. Als ze Hollands praat is ze niet van een echte te onderscheiden. Daar moest ik toen nog wel op lachen, maar inmiddels ben ik er net zo aan toe.
Nee, in totaal, er van uitgaand dat jouw linkertiet even groot is als je rechter.quote:
nou dan kom ik wel in de min hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, in totaal, er van uitgaand dat jouw linkertiet even groot is als je rechter.
oh en de rechter is groter natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, in totaal, er van uitgaand dat jouw linkertiet even groot is als je rechter.
Dat had ik toen ook jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Mss het volgende:
Bij mij hoor je als ik Nederlands praat nog wel een zachte g. Ik ben voor mijn gevoel niet anders gaan praten de afgelopen 2 jaar, maar mijn Limburgse omgeving begint altijd te lachen als ik Nederlands praat. Ook zit ik met Limburgse woorden steeds vaker te denken hoe ik het nou uit moet spreken, met name met klinkers.
tuurlijk niet meis!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen in het vorige topic maar ik wil alavst even laten registreren dat ik GEEN lompe hork ben OK???![]()
*teruggaat naar vorig topic*
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen in het vorige topic maar ik wil alavst even laten registreren dat ik GEEN lompe hork ben OK???![]()
Ik moet maar ff terug in Limburg gaan wonen op mijn accent bij te werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat had ik toen ook jaNu praat ik weer helemaal vloeiend plat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
er is dus hoop voor jullie allemaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Mss het volgende:
Bij mij hoor je als ik Nederlands praat nog wel een zachte g. Ik ben voor mijn gevoel niet anders gaan praten de afgelopen 2 jaar, maar mijn Limburgse omgeving begint altijd te lachen als ik Nederlands praat. Ook zit ik met Limburgse woorden steeds vaker te denken hoe ik het nou uit moet spreken, met name met klinkers.
Je zei dat je linkertiet even zwaar was als ik, liegenaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou dan kom ik wel in de min hoor
laten we van een max van 50 kilo uit gaan, dat houdt me nog levensvatbaar
*extra bak bier haalt*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Ik ga trouwens wel een aantal octaven Limburgser praten als ik gedronken heb.
o dan kom ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Puckzzz het volgende:
Hij kan de SC niet aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het scrollwieltje van m'n muis loopt vast.
Stiekem geil je gewoon op een limbo-accent!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is dus hoop voor jullie allemaal
JONGE VROUWMENSCH!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zei dat je linkertiet even zwaar was als ik, liegenaar!
optreinen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef milka82 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd op de meet,ken niemand van jullie in real life *straks vinden jullie me allemaal een stomme boer...* zal morgen een treinkaartje scoren en dan met P-A optreinen!
Minder lillijk dan mijn g.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Stiekem geil je gewoon op een limbo-accent!
je gaat naar brabant. Naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef milka82 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd op de meet,ken niemand van jullie in real life *straks vinden jullie me allemaal een stomme boer...* zal morgen een treinkaartje scoren en dan met P-A optreinen!
Westfriese invloeden.quote:
zal wel Frysk zijn...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
optreinen?
aanrijden en aanfietsen ken ik wel.. maar optreinen?
Aanrijden zeg ik hier ook best wel vaak. Laatst zei ik ook dat ik was afgewerkt, ik kreeg toen wel rare blikkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
optreinen?
aanrijden en aanfietsen ken ik wel.. maar optreinen?
Nah, twee jaar in Grunn gewoond. Niemand kan mijn fietsenmakert overtreffen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef milka82 het volgende:
Ohja afgewerkt, ook een leukequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Aanrijden zeg ik hier ook best wel vaak. Laatst zei ik ook dat ik was afgewerkt, ik kreeg toen wel rare blikken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Stiekem geil je gewoon op een limbo-accent!
Uhm ja ik, maar meer werkgerelateerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ff iets heel anders, is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met iemand met een hersenontsteking in zijn omgeving?
Een hele goede vriendin van mij heeft dat, maar haar leven loopt nu een btje in de shit.En ze kan zich bijna nix meer herinneren sinds ze ziek is geworden (in april). Vroeg me af of iemand weet of de herinneringen nog terug kunnen komen of niet.
*teleurgesteld is*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JONGE VROUWMENSCH!
dat was bildsprache
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
kip: dat was een van de weinige zinnige posts van de afgelopen paar uur. Scheelt je bijlezen
Ik wel, als ik me verveel.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb alles even zitten bijlezen, maar jullie gaan gewoon te snel!
Ik heb lekker gezwommen net, zowaar wat aan beweging gedaan![]()
Ik vergeef jequote:
Ik ben geband bij Beautygloss, dus ik moet wat hequote:
Good busy!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb alles even zitten bijlezen, maar jullie gaan gewoon te snel!
Ik heb lekker gezwommen net, zowaar wat aan beweging gedaan![]()
guiltyquote:
QFTquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben geband bij Beautygloss, dus ik moet wat he
Ik ben tenminste rolluikfanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon door blijven spammen dan zijn jullie op een dag net zulkse fokhelden als ik
Heldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon door blijven spammen dan zijn jullie op een dag net zulkse fokhelden als ik
Ik was ziek jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
space is kei rustig in het echt
terwijl debsterrr juist kei hyper is
Ik moet helaasch ook af en toe werken en heb daar geen Fok toegang (of tijd)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
ehrrrrrrrrrm...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doet pijn he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben geband bij Beautygloss, dus ik moet wat he
Ik vinnut wel geinig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ehrrrrrrrrrm...
leuk he? iemand die aan het teruglezen is en dingen van de eerste pagina quote
Echt zo een dikke schaamhaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu, scrollwiel loopt vast omdat er een haar in zit. Maar die haar wil niet los, dus dan blijft ie het straks doen.
Waar?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn hoofd staat op de winnende foto
Waar staat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren heb ik wel een beetje overdreven met posten trouwens. Nummer 20 in de daglijst.
quote:
Dagcijfers #221quote:
Ah, dan ben je al verder dan ik gisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haar los uit muis!
Jongens, ik roep al 3 uur dat ik aan school moet werken en ben al wel zo ver dat ik bestand heb geopend.
Ik was 96quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
Ik heb besloten een groot deel van mijn overtallige lakjes te doneren aan de meet. Stuur ze naar SQ en dan kunnen jullie pakken wat jullie willen. Ben ik er toch nog een heel klein beetje bij.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
Ik heb besloten een groot deel van mijn overtallige lakjes te doneren aan de meet. Stuur ze naar SQ en dan kunnen jullie pakken wat jullie willen. Ben ik er toch nog een heel klein beetje bij.
Aww.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
Mogen we er dan om moddervechten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dan ben je al verder dan ik gisteren.
Al ging die toets nog best aardig eigenlijk.
Ah ja, daar bluf je je niet zo makkelijk doorheen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet een heel stagewerkplan schrijven, wat morgen af moet zijn...
Ik doe het met mijn nagels zelf, maar is slecht, nagelborsteltje is beste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, nagelvraagje van mij als n00b zijnde.
Wat doen jullie overdag als je nagels eronder vies zijn?
Ik heb nu op mijn werk zo'n rozenhoutstokje liggen zodat ik er een paar keer per dag heel snel even tussendoor de rans eronderuit kan pulken
Dupes, "meh" enzovoorts.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoe kun je nou overtollige lakjes hebben?
Da's hetzelfde als heroīneverslaafden wat dope schenkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn nagels zelf, maar is slecht, nagelborsteltje is beste.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mogen we er dan om moddervechten?
Hoe dan? Ik heb er zaterdag eentje gekocht, maar krijg mijn nagels er niet echt schoon meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn nagels zelf, maar is slecht, nagelborsteltje is beste.
Dupes, kleurtjes die toch niet zo mooi bij me staan, kleurtjes die minder leuk zijn dan ze leken. En gewoon te veel keus. Hou er nog zo´n 300 over hoor, don´t worry.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoe kun je nou overtollige lakjes hebben?
Ik wel, het is gewoon een dwangneurosequote:
Dit dus! Heb er bijna nooit meer last van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Joysa het volgende:
Oh en bbq kip, die rotzooi onder nagels wordt minder als je nagelbedding langer wordt
Oh da's fijn om te weten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Joysa het volgende:
Oh en bbq kip, die rotzooi onder nagels wordt minder als je nagelbedding langer wordt
Hallelujahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, mijn stagaireperikelen zijn nu zo ver dat ik de opleiding heb gebeld en gezegd heb dat ik er klaar mee ben.
Docente was het er mee eens, dus komt ze volgende week extra langs en dan stopt ze waarschijnlijk, ik kijk er helemaal naar uit, RUST!![]()
Iets met dode paarden en trekken aan
Oeh, da's fijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, mijn stagaireperikelen zijn nu zo ver dat ik de opleiding heb gebeld en gezegd heb dat ik er klaar mee ben.
Docente was het er mee eens, dus komt ze volgende week extra langs en dan stopt ze waarschijnlijk, ik kijk er helemaal naar uit, RUST!![]()
Nee, maar ik deed het ook altijd en ze zijn alsnog gegroeidquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's fijn om te weten!
En is het nou wél of niet handig om randje onder mijn nagels leeg te krabben (rotzooi en velletjes enzo) met een stokje?
Niet, daar sloop je je hypodinges mee. Ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da's fijn om te weten!
En is het nou wél of niet handig om randje onder mijn nagels leeg te krabben (rotzooi en velletjes enzo) met een stokje?
Woorden van de docente (zweverige muts die altijd aandringt op "probeer het nog eens"):quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Woorden van de docente (zweverige muts die altijd aandringt op "probeer het nog eens"):
"da's toch geen doen! da's alleen maar een blok aan je been"
Thank you!
Dacht ik al... maar het voelt zo lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet, daar sloop je je hypodinges mee. Ofzo.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dacht ik al... maar het voelt zo lekker![]()
Zal er proberen af te blijven
Ik doe het ook nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dacht ik al... maar het voelt zo lekker![]()
Zal er proberen af te blijven
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik buig niet meer mijn zielige fliepjes die ook wel nageltjes genoemd worden om, da's al heel wat he!![]()
(dat was dus mijn "Mascha modus" waar ik "subtiel" extreme erkenning vraag voor een vrij vanzelfsprekend iets)
Wat liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef mirannie het volgende:
Ja maar dan moeten we je leuke verhalen missen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
ZOMG wat knap van je! Ik weet zeker dat je hele mooie nagels hebt (ook al heb ik ze nog nooit gezien). En niemand is perfect hoor, jij werkt zo hard, trek je niks aan van mensen die kritiek hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik buig niet meer mijn zielige fliepjes die ook wel nageltjes genoemd worden om, da's al heel wat he!![]()
(dat was dus mijn "Mascha modus" waar ik "subtiel" extreme erkenning vraag voor een vrij vanzelfsprekend iets)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
Ijsdraakje..meneer kan de rolluik foto niet vinden
Met tieten komt alles goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Bier? Tieten?
Aargh m'n suikers zijn zo naar de klote door die kloteknie, word er gek van!
Nee joh, ik maak genoeg leuke dingen mee, ook zonder stagiairequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we je leuke verhalen missen!
Mijn nagels zien er echt niet uit... seriouslyquote:[..]
ZOMG wat knap van je! Ik weet zeker dat je hele mooie nagels hebt (ook al heb ik ze nog nooit gezien). En niemand is perfect hoor, jij werkt zo hard, trek je niks aan van mensen die kritiek hebben
Heb je ontstekingen in je knie dat je zo ontregeld bent? Klote zeg... ga ej je ook niet lekkerder door voelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Bier? Tieten?
Aargh m'n suikers zijn zo naar de klote door die kloteknie, word er gek van!
Heb jij niet nog een baan als jouw persoonlijke assistente beschikbaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, ik maak genoeg leuke dingen mee, ook zonder stagiaire
Vandaag iemand die me ging bedreigen (penitentiair ziekenhuis mensen zie ik zo nu en dan, de komen dan met bewaking voor de deur en worden in dit soort gevallen direct weggesleept en dan zien we ze nooit meer terug, doeiiiiiiiiiiiiiii![]()
) en iemand die voor de gein aan mijn baas een klachtenformulier ging vragen om een klacht tegen me in te dienen omdat ik haar had aangeraden na haar volledige afkeuring geld bij te verdienen door achter het station haar lichaam te verkopen
je had mijn baas moeten zien kijken
.
[..]
Mijn nagels zien er echt niet uit... seriously
Nou graag! Je verdient alleen geen reetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een baan als jouw persoonlijke assistente beschikbaar?
Oh wacht, ik zie nu ook een andere meneer Puckzzz. Wellicht woon je daar ook helemaal niet meer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Was die meet in aug 2010 bij Puckzzz?
Coole tuin zeg!
Daar ben ik al aan gewendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou graag! Je verdient alleen geen reet![]()
(nee, ook geen tetten)
Klopt!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie nu ook een andere meneer Puckzzz. Wellicht woon je daar ook helemaal niet meer...
Ik kan je een bekertje chocomel (niet de enige echte) en een aai over de bol garanderenquote:
Die foto's van jou op die meetquote:
Hahaha ja die luxe heb ik allemaal opgegeven voor een flatje van 60 M2quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie nu ook een andere meneer Puckzzz. Wellicht woon je daar ook helemaal niet meer...
debs wil eerste keusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat lief.
Sq, ik kom je helpen met klaatzetten he
Mijne is allang over datum, maar is nog goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb van de week een potje Lemony flutter gekocht, zie nu dat ie maar een jaar houdbaar is. Volgens mij maak ik dat nooit op
Oh, heb je die ook daar achtergelaten? Da's naar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha ja die luxe heb ik allemaal opgegeven voor een flatje van 60 M2
Maar wel met een hele fijne meneer![]()
![]()
En Daantjedat pikte wel ff
daantje was liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hahaha ja die luxe heb ik allemaal opgegeven voor een flatje van 60 M2
Maar wel met een hele fijne meneer![]()
![]()
En Daantjedat pikte wel ff
She wantz your salty ballsquote:
beidequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
She wantz your salty balls![]()
(die ballen van jou, zijn dat gehaktballen, of gewoon je tetten?)
Ah, mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijne is allang over datum, maar is nog goed
Ja Daantje is bij mijn ex gebleven maar we hebben haar (samen) zo'n 3 weken geleden in moeten laten slapen, vandaar dat het ff pikte. Toen was ze nog zo gezondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, heb je die ook daar achtergelaten? Da's naar...
Maar gelukkig wel een lekkere nieuwe start, zal vast niet voor niks zijn geweest. Liever gelukkig op een flat, dan ongelukkig in een groot huis, toch?
poing poing poingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
met die van puckzzz kun je tennissen!
Ahhh, da's zielig...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja Daantje is bij mijn ex gebleven maar we hebben haar (samen) zo'n 3 weken geleden in moeten laten slapen, vandaar dat het ff pikte. Toen was ze nog zo gezond
Ik heb een soort mega theezakjesquote:
Mental image.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het gaat als ik in een bubbelbad zit
ik ken het, kinsteunquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
south park flashbackquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoef niet zoeeen sportbal, ik ga gewoon op mijn buik liggen en gebruik mijn tietuh
Bouquet garni'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Het gaat overigens gewoon nog door, anders had ik hem echt KEIHARD uitgelachen, whehehe
Wijven![]()
![]()
Nah op je bruiloft?! Hoezo paranoīdequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Krijg net een berichtje van mijn collega dat zijn vriendin het niet zo leuk vindt dat wij met zijn tweetjes naar Pete Philly gaan a.s. donderdag na werk en samen gaan eten.
Ze denkt dat ik hem leuk vind![]()
Mijn collega is heel aardig, maar echt niet op dat vlak (soort van aseksuele gozer) en bovendien was ze zelf anderhalve maand geleden meegekomen met hem op mijn bruiloft![]()
Nou jaaaaaa, ben niet zo'n "happy happy, joy joy", type hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah op je bruiloft?! Hoezo paranoīdeJe bent nota bene een newly wed!
Dat is het juist, bbq is getrouwd, dus zit automatisch in een sleur, dus wil nu met andere kerels neuken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah op je bruiloft?! Hoezo paranoïdeJe bent nota bene een newly wed!
Op zich wel, want haar vent is natuurlijk de lekkerste, dus het eerste slachtoffer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is het juist, bbq is getrouwd, dus zit automatisch in een sleur, dus wil nu met andere kerels neuken.
Pure logica![]()
Haha nee zo bedoelde ik het ook niet,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa, ben niet zo'n "happy happy, joy joy", type hoor
Ik heb ook weleens geroepen "als mijn vent mag drinken wat hij wil, mag ik neuken wie ik wil".
In een overvolle wintersportkroeg in Winterberg...
Ik heb wel vaker met collega's afspraken na werk, horrorfilmpje kijken, drankje doen etc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het ook niet zo leuk vinden als mijn vent met een vrouwelijke collega allemaal 1 op 1 afspraken zou hebben buiten werktijd. Maar ik zal wel ouderwetsch zijn
Nou, ik moet zeggen, aan het begin van mijn relatie heb ik wel wat jaloerze trekjes vertoondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het ook niet zo leuk vinden als mijn vent met een vrouwelijke collega allemaal 1 op 1 afspraken zou hebben buiten werktijd. Maar ik zal wel ouderwetsch zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, want haar vent is natuurlijk de lekkerste, dus het eerste slachtoffer.
Oh, a.s. vrijdag! Da's wel fijn! Hoop dat je er beter van wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
@bbqkip, ja knie zit vol met vocht enzo, daardoor ben ik ontregeld als de tering en daarom ben ik dus steeds niet lekkerword vrijdag geopeerd aan die knie dus hopelijk word alles beter asap
Haha mannen hebben dat ook wel nodig. Ze worden zooo kleinzerig als ze zelf eens ziek zijn of wat hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben meestal een beetje de mannelijke kant van de relatie, hij is meestal jaloerser dan ik en ook een stuk liever enzo![]()
Ik ben best wel een harde bitch soms.
Belt hij op "ik voel me niet lekker, heb last van dit en dat, is dat erg?"
Ik: "stel je niet aan, ga je niet dood aan, heb je al boodschappen gedaan?"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, als ik al jaloers ben dan... Met gewoon vrouwelijke vrienden heb ik geen moeite, met collega's buiten werktijd wel een beetje. Vind ik niet heel abnormaal, onbegrijpelijk of paranoide...
In mijn vorige relatie was ik dat ook, nu ben ik gewoon nog zo fucking verliefd dat ik alleen maar bij hem wil zijn en de hele avond en nacht tegen hem aan wil liggen en hem mis als ie thuis slaapt omdat ie nachtdienst heeft. Compleet egoistisch van me aangezien ik dan juist opsta en allemaal lawaai ga maken enzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben meestal een beetje de mannelijke kant van de relatie, hij is meestal jaloerser dan ik en ook een stuk liever enzo![]()
Ik ben best wel een harde bitch soms.
Belt hij op "ik voel me niet lekker, heb last van dit en dat, is dat erg?"
Ik: "stel je niet aan, ga je niet dood aan, heb je al boodschappen gedaan?"
Nou ja,, wat ik niet begrijp is dat ze me kent en weet hoe het werkt bij ons.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
tsja, als ik al jaloers ben dan... Met gewoon vrouwelijke vrienden heb ik geen moeite, met collega's buiten werktijd wel een beetje. Vind ik niet heel abnormaal, onbegrijpelijk of paranoide...
We zijn 11 jaar samen en een beetje in een sleur denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In mijn vorige relatie was ik dat ook, nu ben ik gewoon nog zo fucking verliefd dat ik alleen maar bij hem wil zijn en de hele avond en nacht tegen hem aan wil liggen en hem mis als ie thuis slaapt omdat ie nachtdienst heeft. Compleet egoistisch van me aangezien ik dan juist opsta en allemaal lawaai ga maken enzoEn nu slaapt ie gvd 4 (!!! = veel) nachten thuis...boehoe!!
#ohsteljenietaanmuts
We gaan in januari waarschijnlijk samenwonen. Daar kijk ik echt naar uit. Ik vind zijn diensten niet erg, maar dan komt ie iig gewoon 'thuis' ipv dat ie naar zijn eigen appartement gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We zijn 11 jaar samen en een beetje in een sleur denk ik
Maar dat geeft niet hoor, da's helemaal prima. Sleur is ook wel goed.
Als ik elke dag van mijn leven dolverliefd zou zijn zou ik kapot gaan en tot niks meer komen, heftige verliefdheid is echt slopend
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We gaan in januari waarschijnlijk samenwonen. Daar kijk ik echt naar uit. Ik vind zijn diensten niet erg, maar dan komt ie iig gewoon 'thuis' ipv dat ie naar zijn eigen appartement gaat
Aan ons!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel, 't is je ex, kijk vooruit!
En nee, ik heb ook geen behoefte om mijn collega's, die ik 8 uur per dag en daarme vaker dan mijn eigen partner zie (uitgaande van 8 uur slaap en reistijden) ook nog eens na werktijd te zien. Hoe lief ze ook zijn. Dan besteed ik die tijd liever aan andere mensen
Da's leuk om naar uit te kijken! Samenwonen is zo leuk vind ik! Wordt alles nog nét even gezelligerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We gaan in januari waarschijnlijk samenwonen. Daar kijk ik echt naar uit. Ik vind zijn diensten niet erg, maar dan komt ie iig gewoon 'thuis' ipv dat ie naar zijn eigen appartement gaat
ja, dat zou best kunnen. Ik ken jouw wereld dan weer nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aan ons!(whehehehe)
Ik heb zelf nooit in een andere sector dan de "softe" sector gewerkt, misschien speelt dat wel mee hoor. Soms maken we heftige dingen samen mee (ernstige ziekte en sterfte van mensen die je intensief begeleidt en de nazorg naar familie toe) en verwerk ik dat samen met mijn collega's. Heb meer dan 1 keer zitten janken bij ze en zij bij mij, zowel mannen als vrouwen.
Dat zal ook schelen t.o.v. een kantoorbaan of wat dan ook.
Ik weet het niet, maar kan het me zo voorstellen.
En ik de jouwe niet, dus da's voor mij ook moeilijk vergelijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat zou best kunnen. Ik ken jouw wereld dan weer niet
Tukse!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga tukken maisjes...ik had er allang in moeten liggen, ben zo fucking moe
Je hebt toch van die speciale "bang voor de tandarts tandartsen"?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Mss het volgende:
Ik ben op zoek naar een tandarts. Ik heb last van mijn tanden, maar ik ben echt al jaren niet naar de tandarts geweest. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben extreem angstig voor de tandarts. Ik zit in de wachtkamer te hyperventileren en moet al bijna janken als ik hoor dat ik er heen moet. Ik schaam me kapot, maar ik ben hierdoor al bijna 3 jaar niet geweest. Nu moet ik echt gaan, maar omdat ik weet dat er wat mis is durf ik eigenlijk al helemaal niet meer![]()
Daar ben ik nu naar aan het zoeken ja, maar ik vind het evengoed doodengquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt toch van die speciale "bang voor de tandarts tandartsen"?
Die je relaxt op je gemak stelt enzo en extra geduldig is
Ga voor een lekkere tandarts, dan is het vast minder engquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik nu naar aan het zoeken ja, maar ik vind het evengoed doodeng
Ik heb hetzelfde. Ben ook al 3 jaar niet geweest en ik moet ook van mezelf. Ik weet voor mezelf ook niet zo goed waar die angst vandaan komt. Maar ik heb het niet zo als jij dat ik bij de ged8te al naar word.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik nu naar aan het zoeken ja, maar ik vind het evengoed doodeng
Die van mij was ook best okee. Maar ik weet dat er waarschijnlijk verstandskiezen getrokken moeten worden dus misschien dat bij mij daar de angst ook wel zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:59 schreef Mss het volgende:
Ik weet het ook niet echt, ik had altijd wel een okay tandarts. Mijn ouders zeiden wel altijd dat ik me niet aan moest stellen en gewoon moest gaan.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die van mij was ook best okee. Maar ik weet dat er waarschijnlijk verstandskiezen getrokken moeten worden dus misschien dat bij mij daar de angst ook wel zit
Ik ga slapen meiden, weltrusten!
Vergeet het niet SMART te maken hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik duik ook m'n bed in, moet morgen nog een stagewerkplan schrijven.![]()
Truste!
SMARTquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vergeet het niet SMART te maken he![]()
(da's gemeen, slaap lekker en succes morgen)
Welk net is dat? Hebben ze uitzending gemist? (de titel klinkt heel erg sbsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit "te dik: afvallen voor het te laat is" te kijken. Damn, ik word er echt treurig van hoe dom mensen zijn...
3x p/week KFC halen, jaaaaaaaaaaaaaaa, da's goed voor je kind.
Ik ben ook als de dood voor tandartsen. Heb een paar jaar terug zelfs alles onder narcose laten doen (wat ik je niet aan kan raden, is me erg slecht bevallen.) Tijdje terug werd de pijn toch wel zo rampzalig dat ik permanent aan de ibuprofen zat en het er nog doorheen kwam, dus had ik echt niet zoveel keus meer. Toen bleek er een tandartsenpraktijk in het gebouw van mijn huisarts te zitten en ben ik daar maar naar binnen gelopen toen ik toch bij mijn huisarts was. Probleem uitgelegd en ze waren ontzettend lief, dezelfde dag kreeg ik een afspraak, waarbij er meer gepraat werd over mijn angst dan dat ze in mijn mond zaten. Had een flink uit de hand gelopen wortelkanaal. Heb voor de behandelingen daarvan valium gekregen zodat ik een beetje van de wereld was. Ik vond de behandelingen verre van leuk, maar ze doen er wel alles aan om het voor mij dragelijk te maken. Ik ben nu wel echt heel blij dat ik gegaan ben, want het is zo fijn om de dag door te komen zonder pijn. De wortelkanaal is nu gedaan, waarbij het nog een beetje de vraag is of alles nu goed zit omdat ik zo lang heb gewacht dat hij tegen het bot aan zat. Volgende week moet ik weer om dat te controleren en om een gaatje te vullen. Ik zie er nog steeds tegen op, maar ben wel blij dat ik de stap heb genomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Mss het volgende:
Ik ben op zoek naar een tandarts. Ik heb last van mijn tanden, maar ik ben echt al jaren niet naar de tandarts geweest. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben extreem angstig voor de tandarts. Ik zit in de wachtkamer te hyperventileren en moet al bijna janken als ik hoor dat ik er heen moet. Ik schaam me kapot, maar ik ben hierdoor al bijna 3 jaar niet geweest. Nu moet ik echt gaan, maar omdat ik weet dat er wat mis is durf ik eigenlijk al helemaal niet meer![]()
Ik ben heul niet autistischquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik de jouwe niet, dus da's voor mij ook moeilijk vergelijken
Ik ken alleen de werkwereld van mijn vent, maar da's gewoon een autistisch stelletje IT-ers bij elkaar.
Kerstborrel gaat zo (ik was er een keer bij):
"mooie zaal he?"
"ja inderdaad"
-----------------Stilte terwijl er naar het plafond wordt gekeken door iedereen--------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |