Zoenen?quote:
Chocomelkkusquote:
Nom.quote:
Met slagroomquote:
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Het is echt een smaakmaker in vegetarische gerechten. Als dat wegvalt blijft er echt weinig over
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder. Het is een soort bedankje voor iets dat ze komen etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar je de zalm ging maken?
Voor wie is het? Vrienden familie kerel etc
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx voor het meedenken allemaal trouwens!
Koekjes zijn klaar!
het moment van de waarheid want anders geef ik het op
Ik moest toendertijd wel echt even nadenken geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het met deze nick niet echt een verrassing kon zijn.
Jamaar Maynard James Keenan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en kunnen we nu Takkyu weer aanzetten alsjeblieft?
Stuur de recepten maar doorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaas.
[..]
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder.
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Ik moest toendertijd wel echt even nadenken geloof ik.
Jij denkt overal over na.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het kutmuziekquote:
Ik ben niet in een Takkyu mood nu. Je mag wat anders kiezen.quote:
Wanneer komen ze?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaas.
[..]
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder. Het is een soort bedankje voor iets dat ze komen eten.
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Ik ga wel naar bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Takkyu mood nu. Je mag wat anders kiezen.
quote:
Ik werk niet echt met recepten. Maar genoeg lekkere soepjes of sauzen vegetarisch te maken. Met tomaat/ui als basissaus (flink veel groenten bv. met pasta), of bechamelsaus als basis (champions en ui met pasta, of prei en aardappel en dan in de ovenquote:
Dan schrijf je ze speciaal voor MissMSX uit.quote:
Soepjes worden hier geen maaltijd genoemd en sausjes als bechamelsaus komen er niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werk niet echt met recepten. Maar genoeg lekkere soepjes of sauzen vegetarisch te maken. Met tomaat/ui als basissaus (flink veel groenten bv. met pasta), of bechamelsaus als basis (champions en ui met pasta, of prei en aardappel en dan in de oven). Of wat groenten kan je even lichtjes bakken of roosteren en dan pureren voor lekkere soepjes (tomaat, paprika). Eventueel met wat room erbij (broccolisoep, championsoep, preisoep, aspergesoep). Courgette en aubergine met wat kerrie is lekker bij rijst. Etc.
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soepjes worden hier geen maaltijd genoemd en sausjes als bechamelsaus komen er niet in
Vandaag op! Met pesto ook en parmazaan maar dat kan er wel uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.
Ik maak wel regelmatig vegetarische pasta. In plaats van gehakt neem ik dan courgette.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.
Met twee maanden op de jaarkalender is dat niet zo heel spannend.quote:
Pestoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaag op! Met pesto ook en parmazaan maar dat kan er wel uit
Ok nu word het echt lastig! Maar ik hou jullie voortaan in gedachten als ik recepjes vind of zoquote:
Met kaas als hoofdbestanddeel.quote:
Ik had vrijdag een workshop en heb het zelf gemaakt, maar anders dan een vriendin me had geleerd. Deze was lekkerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van pesto. Iig niet van die kant en klare.
Gewoon een hele hoop bascilicum, pijnboompitten en knoflook in de mixer? Ik maak het nooit hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een workshop en heb het zelf gemaakt, maar anders dan een vriendin me had geleerd. Deze was lekkerder
En citroensap en Parmezaanse kaas. Maar die vriendin pleurde er heel veel knoflook in. Nu hebben we echt zitten proeven en aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een hele hoop bascilicum, pijnboompitten en knoflook in de mixer? Ik maak het nooit hoor.
En olie en parmezaan dan heb je gewonequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een hele hoop bascilicum, pijnboompitten en knoflook in de mixer? Ik maak het nooit hoor.
Dat van vandaag was nieuw voor mequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Heel goed hoor CL.
Ik doe ook altijd maar wat. Volgens mij is rhu de keukenprinses van ons allemaal.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vandaag spinazie met pijnboompitjes, knoflook, mango en geitenkaas en kip en sla en komkommerAl voegde de kip er niet echt iets aan toe. O, en balsamicodressing
Aannames, aannames.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef Tegan het volgende:
Ik doe ook altijd maar wat. Volgens mij is rhu de keukenprinses van ons allemaal.
Ik ga geheid verliezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Blinde proef moeten we doen. Dat ik, rhu, Miss en CL alle vier hetzelfde recept maken met dezelfde ingredienten ofzo.
erg masterchefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Tegan het volgende:
Blinde proef moeten we doen. Dat ik, rhu, Miss en CL alle vier hetzelfde recept maken met dezelfde ingredienten ofzo.
Klinkt lekker. Wat is het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
erg masterchef
Gaan we ook nog een invention test doen?
Iedereen krijgt een box met ingrediënten en moet dan zelf wat maken er vanquote:
Iedereen hetzelfde?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een box met ingrediënten en moet dan zelf wat maken er van
geen recepten
wel pantry supply's zoals boter bloem kruiden etc
Ja sorry ik editte te langzaamquote:
Ik wou net zeggen, mijn keukenkastjes zijn nog niet zo gevuld hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een box met ingrediënten en moet dan zelf wat maken er van
geen recepten
wel pantry supply's zoals boter bloem kruiden etc
(maar wel de zelfde box allemaal... maar de een gaat voor een salade de ander voor een stoofpot etc)
Ik weet niet of iedereens kookstijl zo bekend is hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Tegan het volgende:
Klinkt goed. Maar dan kun je denk ik raden van wie wat is.
Oyster Cardquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ik snap echt niet hoe een enkele reis met de bus/ovchipkaart duurder kan zijn dan een dagkaartje. Dat zou dan toch het max. bedrag moeten zijn.
Ik weet dat het idd niet zo is. Maar dat is toch ontzettend kromquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Als dat het max. bedrag zou zijn, zouden ze er toch geen woekerwinsten mee kunnen maken?
Niet te hard op de pc kloppen dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Zo, de Dikke Van Dale is geïnstalleerd, alles is nu weer up to date
*even afkloppen dat de pc niet ineens instort ofzo*
Duur? Er staat een borg op van een paar pond, dat is het wel geloof ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige wat mis is met dat ding is dat hij ook duur is. Verder klopt hij tenminste.
Ik heb echt niks met Nintendoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
Zelda, Super Mario Land 3D en Mario Kart 7 wordt het dit jaar voor mij. De rest is backlog die ik nog heb liggen. Te druk.
Ik niet met Uncharted. Ik heb de debug gespeeld, maar ik word niet meegetrokken. Ik mag niet spoileren van Kuukske, maar er is een punt dat ik dacht van: ja nu weten we het wel, ik moet ontsnappen en het duurt mij te lang en niet omdat het zo moeilijk is en er voorspelbare dingen gebeuren, die je belemmeren te ontsnappen. Yawn.quote:
En je luistert naar mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet met Uncharted. Ik heb de debug gespeeld, maar ik word niet meegetrokken. Ik mag niet spoileren van Kuukske, maar er is een punt dat ik dacht van: ja nu weten we het wel, ik moet ontsnappen en het duurt mij te lang en niet omdat het zo moeilijk is en er voorspelbare dingen gebeuren, die je belemmeren te ontsnappen. Yawn.
Natuurlijk is dat een klein gedeelte, maar ik was er eigenlijk wel klaar mee. Ander level vond ik daarentegen wel weer tof. Dus ik ben niet heel overtuigd.
Dit ja. Heerlijk die humor. En ik ben ook wel een sucker voor het Elena - Drake verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:44 schreef Godtje het volgende:
Uncharted en GTA blijven wel beetje mijn spellen.
Uncharted vanwege de humor en de prachtige beelden.
Daar gaat het beeld wat ik van je hadquote:GTA omdat ik gewoon een pimp ben.
Ja, ik ga natuurlijk niet zeggen dat Drake dood gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En je luistert naar me. Wat tof.
Ik geloof er niks van. Er komt nog een deel 4. Denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet zeggen dat Drake dood gaat
heb je geen vakantie dan!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Administratief werk. Op een school.
Maareh, ja dat is wel een goeie die je daar opgooit.
Wie weet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Bij 'ongeboren vrucht' is het net alsof Kuuksk moet bevallen van een perzikpit ofzo
Ook als joker bij een kaartspel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen vakantie dan!
Arme kuuks
En optimaal gebruik maken van die baby in je buik natuurlijk
Volgens mij kun je hem bijna altijd in zetten
Ja:quote:
Ik heb m'n vakantieuren gunstiger uitgespreid over de weken tot m'n verlof. lees: korter werken tot m'n verlofquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je geen vakantie dan!
Arme kuuks
En optimaal gebruik maken van die baby in je buik natuurlijk
Volgens mij kun je hem bijna altijd in zetten
Ja maar is de school niet dicht dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb m'n vakantieuren gunstiger uitgespreid over de weken tot m'n verlof. lees: korter werken tot m'n verlof.
Lijkt me op zich wel leuk werk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef Kuukske het volgende:
Nope. We zijn alleen met Kerst een week dicht. Verder zijn we immer open. Oh, en met carnaval zijn we dicht. En eh.. Goeie vrijdag enzo.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Jot, ik heb 9 weken vakantiedagen per jaar..
Ik heb er maar zes. En dan een parttimedagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Jot, ik heb 9 weken vakantiedagen per jaar..
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er maar zes. En dan een parttimedag
25 vakantiedagen, dus vijf weken, is de standaard toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Lolaatje het volgende:
Vijf hier. Dacht dat dat standaard was.
Dit jaar niets te klagen: 5 weken Nieuw Zeeland/Maleisie, week LA, week Keulen, lange week Curacao. En een maand vrij in april gehad omdat ik tussen twee banen zatquote:
Nu niet, heb vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Kuukske het volgende:
Dat lijkt me wel lastig als je voor de klas staat inderdaad Rhu. Tenminste, dat sta je toch?
Ik had er 5, waarvan 1 verplichtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er maar zes. En dan een parttimedag
Beetje onhandig met een hypotheek.quote:
Wat doe jij tegenwoordig dan?quote:
Niks?quote:
Nog steeds in die kartonnen doos?quote:
Ohh oké. Ben je nou al klaar met school eigenlijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, hijskranen en overslaginstallaties ontwerpen.
inderdaadquote:
Wat is dat? Een luxe douche ?quote:
Nee, dat is eh.. eh.. oh.. waarom kan ik er nu niet opkomen? Eh ... van die reclame? ...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Met een douche wordt in het Engels toch vaak een vaginale douche bedoeld?
Neuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh oké. Ben je nou al klaar met school eigenlijk?.
http://en.wikipedia.org/wiki/Douchequote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is eh.. eh.. oh.. waarom kan ik er nu niet opkomen? Eh ... van die reclame? ...
Spuugquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is eh.. eh.. oh.. waarom kan ik er nu niet opkomen? Eh ... van die reclame? ...
Néé. Zo'n hele irritante reclame.quote:
Oh, het zal. Geen idee wat je nu bedoelt ermee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=douchy
Dit streept niet echt heel veel weg overigens. De reclames lijken zich steeds meer te richten om zo irritant mogelijk te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Néé. Zo'n hele irritante reclame.
Ik vroeg me ook al af of ik deze wending had moeten zien aankomen toen ik "hypotheekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:05 schreef Kuukske het volgende:
Wat is er http://en.wikipedia.org/wiki/Douche aan een hypotheek?
True, true.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit streept niet echt heel veel weg overigens. De reclames lijken zich steeds meer te richten om zo irritant mogelijk te zijn
Saai en burgerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
Chill mensen het was gewoon een uitdrukking
Hypotheken zijn douchy want saai en burgerlijk
En noodzakelijk dat snap ik ook heus wel
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Saai en burgerlijk
Niks mis mee.
quote:
Wanneer gaan jullie nu eens samen een nestje bouwen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Saai en burgerlijk
Niks mis mee.
Het erge is dat we nu de komende weken aan de Google Ads over vaginale douches zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af of ik deze wending had moeten zien aankomen toen ik "hypotheek" postte
Dat kan toch al?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Met beebjes! Dan kunnen we een R&P mini OUD meet organiseren.
Oh geweldig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het erge is dat we nu de komende weken aan de Google Ads over vaginale douches zitten.
Echt?quote:
Zodra we saai en burgerlijk zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie nu eens samen een nestje bouwen?
Dat zijn jullie toch al? Verweven in de sleur van het werk enzo. Tijd voor elkaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra we saai en burgerlijk zijn natuurlijk!
Wintercheck van Seat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het erge is dat we nu de komende weken aan de Google Ads over vaginale douches zitten.
Ik ben nog geen 30.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zijn jullie toch al? Verweven in de sleur van het werk enzo. Tijd voor elkaar.
Kooknie!quote:
Ze kijken alle scheuren naquote:
Auw, die deed pijnquote:
pm ff je geboortedatum, dan weet ik op welke dag ik mijn huwelijksaanzoek moet doenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Jij bent zwanger, da's nog erger.
quote:
Wacht maar totdat het kind er ís, dat is pas erg!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij bent zwanger, da's nog erger.
Verslagje tik je hier neer hè?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
pm ff je geboortedatum, dan weet ik op welke dag ik mijn huwelijksaanzoek moet doen
Hé!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het kind er ís, dat is pas erg!
Ja wat?quote:
Niet zo lillek hé kul !!quote:
Dat kan Grr prima doen toch?quote:
En antivries bijvullenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijken of je wel genoeg grip hebt
*Meldt.quote:
Hé!! JD!quote:
Ik verwacht minstens een topic vol angst, sociale onhandigheid en miscommunicatie zoals het een goede fokker betaamtquote:
Hallo!quote:
quote:
Bende gij al lekker thuisquote:
Dat is geheel correct!quote:
Die moet ie eerst verdienen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zijn te weinig R's, amateur
Nice, nice.quote:
wie weet kookt ie dan ook nog welquote:
Ktipsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom kan ik geen naam verzinnen die KomtTijd aan CherryLips koppelt?
Nee, want hij weet niet wat ik in gedachten hadquote:
Ik zie nu pas dat jouw avatar ook knipoogtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom kan ik geen naam verzinnen die KomtTijd aan CherryLips koppelt?
Cherrrrrrrrie als het een meisje is, als het een jongen is ook trouwens.quote:
Ik nu ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw avatar ook knipoogt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan een liedje. Cherry Bomb. Van eh... ..... Eh... Ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cherrrrrrrrie als het een meisje is, als het een jongen is ook trouwens.
Vertel!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Nee, want hij weet niet wat ik in gedachten had.
VERREK! Ik ken ook zoiemand! Van naam dan hè. Oh nu heb ik dat ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken mensen die Lips met hun achternaam heten en dan moet ik altijd aan CL denken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken mensen die Lips met hun achternaam heten en dan moet ik altijd aan CL denken.
Jullie houden van mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
VERREK! Ik ken ook zoiemand! Van naam dan hè. Oh nu heb ik dat ook.
Ja, Rhu en haar creepy ponyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht eerst dat ik scheel keek met die van Rhu, maar die van jou doet 't ook
Errepel, meej tuinbonkes en van die schollekes.quote:
Geen dank!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
VERREK! Ik ken ook zoiemand! Van naam dan hè. Oh nu heb ik dat ook.
Ik heb bij kentekens ook nog altijd associaties met dit topic. Met TD -kentekens moet ik áltijd aan Twist denkenquote:
Mijn pony is een classy ponyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Je ava zit gewoon schaamteloos te flirten met die pony van Rhu.
Die drinkt zelfs bier!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, schuif je gebrek aan zelfdiscipline maar weer op ons af!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil jullie wel even zeggen dat ik een beetje boos ben op jullie
Het is hier nooit druk!
Nu ik moet studeren is het hier druk!
En nu kan ik niet weg want het is hier nooit druk en dan heb ik de laatste drukke dag van dit jaar gemist
Die tieten mochten toch niet online?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die drinkt zelfs bier!
[ afbeelding ]
wie is dat met die blauw witte bloemen blouse?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Die drinkt zelfs bier!
[ afbeelding ]
Dat wil ik dan nu ook wel weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie is dat met die blauw witte bloemen blouse?
O kut, ik ben echt superscheelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
GVD waar is m'n nederlandse woordenboek ineens gebleven
Lol wut?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Die tieten mochten toch niet online?
Wie is het nou?quote:
Die kan eigenlijk ook best vegetarischquote:
Dat zijn de betere weekendenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Pff, fok it. Ik ga opruimen en richting huis. Weekend vieren.. Latuuur
want?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kan eigenlijk ook best vegetarisch
Alleen eet Air dat dan weer niet
Litso, McD, en JD zijn mannen dus die vallen afquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
om het gokken wat makkelijker te maken.
Die houdt niet van pindasoepquote:
C_C is het volgens mij ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Litso, McD, en JD zijn mannen dus die vallen af
PPP en Trents dragen niet dat blousje
Dus het is of C_C (clumsy clown?) of Pluto maar die arm lijkt me ook meer van een man dan van een vrouw
Ik hou het dus op C_C
PM ff KT
Dan hebben we gewoon niks aan die fotoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
C_C is het volgens mij ook niet
Of iemand heeft zich laten opereren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon niks aan die foto
of het moet pluto zijn of iemand had 2 outfits bij
The Runawaysquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doet me denken aan een liedje. Cherry Bomb. Van eh... ..... Eh... Ja..
Joan Jett!
Ja ik kon effe niet op de naam komen. Alleen dat zij erin zat. Ik heb laatst de film gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
The Runaways. Wel met Jett uiteraard, maar het is niet haar origineel.
Beetje Delftenaren voor nerds uitmaken, stelletje heaumeaus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
CL! Utrecht is een paradijs voor mannen die een hoogopgeleide vrouw zoeken!
Aldus 3FM.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beetje Delftenaren voor nerds uitmaken, stelletje heaumeaus.
Tja...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg Kuuks, wist je dat je je foetus kunt laten 3D printen?
Amai..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg Kuuks, wist je dat je je foetus kunt laten 3D printen?
quote:
Vroeger, toen je als foetus nog negen maanden rust had. Tegenwoordig moeten ze in de baarmoeder al met een 3D printer kunnen omgaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:46 schreef MissMSX het volgende:
Proppen ze een printer naar binnen en hij kan aan de slag
Ik bedoel dat het reizen zelf best wel duur is gezien de afstanden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duur? Er staat een borg op van een paar pond, dat is het wel geloof ik.
Heeft niks met een koppelstreepje te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht nog, zal ik dat koppelstreepje er in editten.
Het is wel 3D-printer trouwens. Met streepje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht nog, zal ik dat koppelstreepje er in editten.
Ow, dat vind ik eigenlijk ook wel meevallen. Nou ja, een retourtje is op zich wel duur, maar je bent binnen zones 1 en 2 nooit meer dan vijf pond kwijt op een dag. Dat haal ik er wel uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het reizen zelf best wel duur is gezien de afstanden...
Ik vind ze wel mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:45 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-toestellen-aan.html
De nieuwe Nokia's zijn imo veel te hoekig. Maar verder not bad. Misschien wordt hun nieuwe broertje (die nog geboren moet worden) met beter design wel mijn nieuwe phone over een paar jaar
.
Wat is dat ?quote:
Kikkers en muizenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Hier liggen een stel kikkers en muizen me gewillig aan te kijken
Met fondantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh van die chocomuizen met slagroom er in?
Die krijgen wij altijd 1tje met sinterklaas want mijn mama is er gek op haha
Ja h te veel ik zie hetquote:
ieuw fondant is viesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met fondant
Heeeeeeeeeeel slecht dus
Slagroommuizen ken ik heul nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ieuw fondant is vies
geef mij dan maar een slagroommuis
damn nu heb ik er zin in
oh gewoon een slagroom bonbon in de vorm van een muisquote:
Mijn sushirijst is op. Ik moet dus weer eens een 10 kilo-zak halen in de toko. Het is leuk om het zelf te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja h te veel ik zie het
Maar het is een avond waarop wij sushi maken en dan mensen hier sushi komen eten
Omdat sushi maken voor 1 iemand gewoon niet de moeite is haha
Soort Bossche muis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh gewoon een slagroom bonbon in de vorm van een muis
http://www.choco-[ afbeelding ]
Ja maar zonder deegquote:
5,71 euro om van centrum London naar centrum London te gaan...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik eigenlijk ook wel meevallen. Nou ja, een retourtje is op zich wel duur, maar je bent binnen zones 1 en 2 nooit meer dan vijf pond kwijt op een dag. Dat haal ik er wel uit
Welke maatschappij is dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
5,71 euro om van centrum London naar centrum London te gaan...
Hier is heel Brabant of zelfs heel nederland drie euro.
Omg briljant!quote:
Ja, met de bus he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke maatschappij is dat?Die wil ik ook, voor 3 euro heel Nederland door.
Dan is Brabant zeker een uitzondering. Met 3 euro kom je in Limburg niet ver en hier ook niet.quote:
3 euro is hier instap tariefquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is Brabant zeker een uitzondering. Met 3 euro kom je in Limburg niet ver en hier ook niet.
Bijna wel ja. Ze kunnen hier nog net naar het station met 1,50 geloof ik. Oke, dan heb je het hier ook wel bijna helemaal gehad.quote:
Nou nou nou...Noem je Tegan, Rhu en Grr nu varkens?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:49 schreef Godtje het volgende:
Brabant? Bus?
Varkensvervoer is geen bus hoor.
Ja heel het fucking centrum van londen door, mág het ook wat meer kosten dan die 6 huizen in Brabant!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij noemt me dikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijna wel ja. Ze kunnen hier nog net naar het station met 1,50 geloof ik. Oke, dan heb je het hier ook wel bijna helemaal gehad.
[..]
Nou nou nou...Noem je Tegan, Rhu en Grr nu varkens?
In Godts defense: ik ben soms best een varken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
Nou nou nou...Noem je Tegan, Rhu en Grr nu varkens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel Nederlandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor drie euro met de bus kan ik vanaf hier nog niet eens naar Utrecht centrum en terugquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke maatschappij is dat?Die wil ik ook, voor 3 euro heel Nederland door.
Van nergens naar nergens. En dat voor drie euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:52 schreef Tegan het volgende:
Ik kan heel Brabant door voor drie euro.
Ik las: Van negers naar negers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van nergens naar nergens. En dat voor drie euro.
Iedereen weet dat T geen negers doetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las: Van negers naar negers..
Als er een bushalte voor de deur zit misschien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las: Van negers naar negers..
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weet dat T geen negers niemand doet
Is dat zo danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen weet dat T geen negers doet
quote:
Jou kennende snap jij deze logica welquote:
Logicaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Jou kennende snap jij deze logica wel
Laat je nou niet afleiden door de vorm Tquote:
Maar goed, als ik negers zou doen dan zou het wel voor drie euro al kunnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het vrijdag is
Hejij even mazzel! Want chocola is way lekkerder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens caramelkruidnoten en ze smaken gewoon naar chocoladekruidnoten.
Na wat lezen stond erop, witte chocolade met caramelsmaak, maar het smaakt helemaal niet naar caramel.
Heb je de truffelnoten al es geprobeerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens caramelkruidnoten en ze smaken gewoon naar chocoladekruidnoten.
Na wat lezen stond erop, witte chocolade met caramelsmaak, maar het smaakt helemaal niet naar caramel.
Zou je niet beter gewoon geld toe vragen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar goed, als ik negers zou doen dan zou het wel voor drie euro al kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |