Zoenen?quote:
Chocomelkkusquote:
Nom.quote:
Met slagroomquote:
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Het is echt een smaakmaker in vegetarische gerechten. Als dat wegvalt blijft er echt weinig over
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder. Het is een soort bedankje voor iets dat ze komen etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar je de zalm ging maken?
Voor wie is het? Vrienden familie kerel etc
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx voor het meedenken allemaal trouwens!
Koekjes zijn klaar!
het moment van de waarheid want anders geef ik het op
Ik moest toendertijd wel echt even nadenken geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef toe dat het met deze nick niet echt een verrassing kon zijn.
Jamaar Maynard James Keenan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en kunnen we nu Takkyu weer aanzetten alsjeblieft?
Stuur de recepten maar doorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaas.
[..]
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder.
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Ik moest toendertijd wel echt even nadenken geloof ik.
Jij denkt overal over na.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het kutmuziekquote:
Ik ben niet in een Takkyu mood nu. Je mag wat anders kiezen.quote:
Wanneer komen ze?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel jammer in ongeveer alle vegetarische recepten. Altijd dat kaas weer. Zelf maak ik prima lekkere gevarieerde vegetarische gerechten zonder kaas.
[..]
Twee collega's/vrienden. Maar heel close zijn we opzich niet verder. Het is een soort bedankje voor iets dat ze komen eten.
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Ik ga wel naar bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet in een Takkyu mood nu. Je mag wat anders kiezen.
quote:
Ik werk niet echt met recepten. Maar genoeg lekkere soepjes of sauzen vegetarisch te maken. Met tomaat/ui als basissaus (flink veel groenten bv. met pasta), of bechamelsaus als basis (champions en ui met pasta, of prei en aardappel en dan in de ovenquote:
Dan schrijf je ze speciaal voor MissMSX uit.quote:
Soepjes worden hier geen maaltijd genoemd en sausjes als bechamelsaus komen er niet inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik werk niet echt met recepten. Maar genoeg lekkere soepjes of sauzen vegetarisch te maken. Met tomaat/ui als basissaus (flink veel groenten bv. met pasta), of bechamelsaus als basis (champions en ui met pasta, of prei en aardappel en dan in de oven). Of wat groenten kan je even lichtjes bakken of roosteren en dan pureren voor lekkere soepjes (tomaat, paprika). Eventueel met wat room erbij (broccolisoep, championsoep, preisoep, aspergesoep). Courgette en aubergine met wat kerrie is lekker bij rijst. Etc.
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soepjes worden hier geen maaltijd genoemd en sausjes als bechamelsaus komen er niet in
Vandaag op! Met pesto ook en parmazaan maar dat kan er wel uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.
Ik maak wel regelmatig vegetarische pasta. In plaats van gehakt neem ik dan courgette.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, jij haat bechamelsaus. Risotto is ook erg lekker met allerlei groenten alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |