quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm crappy kwaliteit foto omdat ik hem lichter moest maken, maarja het is wel ongeveer te zien. Volgende keer neem ik beter een foto bij daglicht![]()
[ afbeelding ]
Geslaagde accessoires bij je outfit. Die armbanden zijn leuk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef don-diablo het volgende:
Uit het vorige topic net voor het dicht ging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben niet van de accessoires, maar gekregen van de Mrs.:
[ afbeelding ]
Nice..alleen jammer van die sjaal binnenshuisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm crappy kwaliteit foto omdat ik hem lichter moest maken, maarja het is wel ongeveer te zien. Volgende keer neem ik beter een foto bij daglicht![]()
[ afbeelding ]
Stond net op het punt om weg te gaan bij het maken van de foto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice..alleen jammer van die sjaal binnenshuis
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nice..alleen jammer van die sjaal binnenshuis
[..]
Wou net hetzelfde zeggen. Niks mis met modieuze sjaals bij mensen maar als je het binnen alles accesoire gaat dragen is dat behoorlijk gay, naar mijn mening.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stond net op het punt om weg te gaan bij het maken van de foto.
Thnxquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Wou net hetzelfde zeggen. Niks mis met modieuze sjaals bij mensen maar als je het binnen alles accesoire gaat dragen is dat behoorlijk gay, naar mijn mening.
In ieder geval, niet helemaal mijn stijl maar kan het zeker wel waarderen
In dat gevalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Stond net op het punt om weg te gaan bij het maken van de foto.
kijk die boy zijn htc showen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas paste de onderkant er niet echt bijhad een nette bui, alleen halverwege had ik geen zin meer en ging ik verder met joggingbroek studeren.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typical schoolday;
[ afbeelding ]
waar heb je zo'n sjaal gevonden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Leuke boots/laarsjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typical schoolday;
[ afbeelding ]
Zou je nog een foto kunnen maken waar je schoenen helemaal op staan? Ze lijken me namelijk erg tof en ik wil kijken of dat echt zo is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typical schoolday;
[ afbeelding ]
Overhemd dragen zonder shirt eronder, altijd swagg.quote:
Die schoenen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typical schoolday;
[ afbeelding ]
Wat dacht je van zweten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Overhemd dragen zonder shirt eronder, altijd swagg.
Snap niet dat mensen dat soms wel doen
Nee maar zoals altijd Sinji got the swagg.
Ohja.. daar had ik niet aan gedachtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat dacht je van zweten?
Draag altijd een wit of zwart shirt met v-hals onder m'n overhemden, anders heb ik binnen no-time zweetplekken onder m'n armen, zeker in deze tijd van het jaar met al die vrouwen die het koud hebben en de kachel opstoken tot 40 graden binnen. Bij een geblokt overhemd zie je het niet zo snel, maar bij een lichtblauw overhemd ofzo is dat echt een smerig gezicht.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Typical schoolday;
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Thnx!quote:
H&Mquote:
even snel met mobiel';quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je nog een foto kunnen maken waar je schoenen helemaal op staan? Ze lijken me namelijk erg tof en ik wil kijken of dat echt zo is.
Je hoort geen zichtbaar shirt te dragen onder een overhemd. Paupert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Overhemd dragen zonder shirt eronder, altijd swagg.
Snap niet dat mensen dat soms wel doen
Nee maar zoals altijd Sinji got the swagg.
Je noemt mij pauper?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:56 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Je hoort geen zichtbaar shirt te dragen onder een overhemd. Paupert.
pauperquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je noemt mij pauper?
Ik zeg toch juist dat ik zelf ook geen shirt draag onder overhemd?
Broek vind ik echt niks, de rest is oke.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk vest! Ik ben alleen niet zo'n fan van het opzichtig dragen van een riem..quote:
quote:
quote:
Thanks.quote:
Dank je. Dit t-shirt valt redelijk kort waardoor die eigenlijk al vanzelf achter de gesp gaat vallen, maar ik weet wat je bedoeld, dat ziet er idd niet uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Leuk vest! Ik ben alleen niet zo'n fan van het opzichtig dragen van een riem..
BIj jou valt dat nog wel mee maar soms zie je van die mensen die hun tshirt zo'n stukje achter hun riemgesp stoppen
Schoenen zijn van de Zara, maar die zijn niet meer te koop. Jeans is van Abercrombie & Fitch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
wat voor schoenen en broek zijn dat ?
Wel gaaf, alleen ik snap nooit waarom mensen zo'n grote riem dragen en dan een kort shirt wat niet eens over de riem gaat. Wat is er zo mooi aan zo'n brede riem?quote:
En terecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef Gridlok het volgende:
Ik kom niet verder dan sloffen/sweatpants/zwartT in de vakantie.
Ik zou zeggen, gewoon lekker simpel houden en combineren met iets effen zwarts of wits, colbertje of truitje maakt denk ik weinig uit. Vind de streepjes eerlijk gezegd niet zo leuk erop, rokje an sich is wel leuk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 4 euro dit blauwe rokje gekocht bij de h&m (zonder vlekken)
Maar ik heb alleen geen idee hoe te combineren met bovenkleding... streepjes, witte trui, colbertje? Welke kleur staat eigenlijk mooi bij marineblauw? Ik zou denken wit of zwartMensen die tips hebben
?
Zou je m'n vriendin moeten vragen. Die heeft meerdere van die.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik heb alleen geen idee hoe te combineren met bovenkleding... streepjes, witte trui, colbertje? Welke kleur staat eigenlijk mooi bij marineblauw? Ik zou denken wit of zwartMensen die tips hebben
?
Stralend wit topjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
?
Harde colbert. Waar heb je die vandaan?quote:
Sinji heeft genoeg schoenen om elke dag een ander paartje te dragen, een jaar langquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof! Hoe houd jij je common projects zo schoon? Daar kan mijn vriend nog wat van keren.
quote:
Nice ass.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag dit jasje ontvangen dat ik via marktplaats gekocht had.
Paarse fluwelen jasje met dubbele puntmuts en van binnen zwart gevoerd, merk Bora
Zwart jurkje met satijnen afwerking, Mexx
Rode suede legging, H&M
Rood topje onder dat jurkje , H&M
Zwarte leren All. Stars, Footlocker
Zwarte beenwarmers, C&A
Rode Kipling schoudertas, rommelmarkt, opgepimpt met geel Kipling aapje en kleurige koordjes.
[ afbeelding ]
Achterkant, mijn haar groeid intussen gestaag door.![]()
[ afbeelding ]
Dat geld ook voor mij als ik je kleding foto zie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niet mijn smaak maar hé, als jij het leuk vindt.
Leuke jas.quote:
Ik vind 'm niet zo mooi zitten..quote:
Da's de bedoeling..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo mooi zitten... Beetje te hoog ofzo.
Haha ja dat kan, ik hou altijd van of wat lager bij deze broeken of iets meer ruimte bij het kruis. Ziet er een beetje knus uit nuquote:
Heb jij geen rugklachten?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja niet iedereen kan smaak hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat geld ook voor mij als ik je kleding foto zie.
fixed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan dezelfde smaak hebben
Los van je kledingkeuze, wat echt totaal niet mijn smaak is, koop je het allemaal veel te wijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Paarse fluwelen jasje met dubbele puntmuts en van binnen zwart gevoerd, merk Bora
Rode suede legging, H&M
Zwarte beenwarmers, C&A
Rode Kipling schoudertas, rommelmarkt, opgepimpt met geel Kipling aapje en kleurige koordjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Achterkant, mijn haar groeid intussen gestaag door."quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Rode suede legging, H&M
Zwarte beenwarmers, C&A
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n aandacht werd naar iets heel anders getrokkenquote:
Wel echt vet, alleen ik vind het allemaal zo 'clean', zo alles super erg op elkaar aangepast. Het is niet echt losjes of nonchalant (met losjes bedoel ik niet gelijk onverzorgd en sloeber), maar ja, dat zal meer mijn stijl zijn. Wel erg gaaf though.quote:
Ik zeg enkel wat iedereen denkt.quote:
Ik vind die kleur boek er wel een beeeetje te bleh bijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef o.us het volgende:
Voor vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel bij elkaar passenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind die kleur boek er wel een beeeetje te bleh bij
Tietuhhhh! Verder, nice kleurencombinatie, je broek mag alleen wel iets lager..quote:
Zou liever een ander vest op je broek zien, chino met wit shirt vind ik altijd heel mooi!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef o.us het volgende:
Ik heb eventueel nog donkerblauwe jeans, rest van de broeken zitten nog in de was. Keuzes, keuzes.
Leuk, maar je spiegel meidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens.
[ afbeelding ]
Schoenen waren wel koud though
verder had ik geen idee wat ik erboven moest doen.
Ojoo, I see what you did therequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I know
Vind dat het aan de ene kant wel een leuk effect geeft.![]()
Hij heeft er een wit shirt onder, ik denk ook dat het mooier staat zonder het vest inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Zou liever een ander vest op je broek zien, chino met wit shirt vind ik altijd heel mooi!
Nicequote:
Simpel maar leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Broek gaat straks over de schoenen.
Leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:
Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
LeukZijn die schoenen van de Sacha?
quote:
Dankquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Netjes. Die kleurencombinatie is altijd leuk, vind ik.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens.
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Met nieuw gereviseerde horloge (en ja mijn shirt zit verkeerd om, je sais)
[ afbeelding ]
Leuk, vind alleen de schoenen er niet onder staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mee eens.
[ afbeelding ]
Mooi horloge.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Met nieuw gereviseerde horloge (en ja mijn shirt zit verkeerd om, je sais)
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik kan er weinig uit opmaken die foto's.
Omdat het niet echt een totaalplaatje weergeeft. Die ene foto wel, maar die is weer te donker.quote:
I do not digg this style at all, hipsterstylo..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen vieze spiegel dit keer, maar wel vieze schoenen.
[ afbeelding ]
Vond het handiger om alles in een collage te doen tbhquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het niet echt een totaalplaatje weergeeft. Die ene foto wel, maar die is weer te donker.
Hipster 4 lyf ~quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
I do not digg this style at all, hipsterstylo..
Maarja dat is mijn mening.
Een beetje, heb wel zo'n hipster bril, dus eigenlijk mag ik jou daar niet op bekritiseren maar ik doe het tochquote:
Ze proberen er vaak nogal slim uit te zien en nogal ouderwets door vintage kleding e.d. De bekende Apple en Starbucks liefhebbers. Beetje lastig om uit te leggen. Vind de stijl in ieder geval niks, zo truttig.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Haasbeuntje het volgende:
Wat is een hipster eigenlijks : ')?
quote:\hip-stur\n. One who possesses tastes, social attitudes, and opinions deemed cool by the cool. (Note: it is no longer recommended that one use the term "cool"; a Hipster would instead say "deck.") The Hipster walks among the masses in daily life but is not a part of them and shuns or reduces to kitsch anything held dear by the mainstream. A Hipster ideally possesses no more than 2% body fat.
Als je het als vrouw kan hebben, dan vind ik het soms wel heel charmant to be honest. Jammere is dus alleen dat niet iedereen het kan hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ze proberen er vaak nogal slim uit te zien en nogal ouderwets door vintage kleding e.d. De bekende Apple en Starbucks liefhebbers. Beetje lastig om uit te leggen. Vind de stijl in ieder geval niks, zo truttig.
Ik begrijp wel wat je bedoeld, het kan sexy zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je het als vrouw kan hebben, dan vind ik het soms wel heel charmant to be honest. Jammere is dus alleen dat niet iedereen het kan hebben.
Hmm, snap je punt wel. Ik kan alle stijlen wel tof vinden, zolang degene die het draagt uitstraalt er comfortabel in te zijn, het niet expres draagt om hip te zijn en het niet té extreem is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoeld, het kan sexy zijn.
Echter totaal niet mijn stijl, zoals bij meerdere mensen ondertussen wel bekend is hier heb ik meer een patserige/macho stijl, hipster is hierbij helemaal het tegenovergestelde.
Je Tshirt lijkt bovenin echt veel te groot?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
s0 matching s0 fashion s0 basic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UN-ds van m'n Common projects, mi gado comfort
Daarom zei ik ook "lijkt". Goeie combo, schoenen zijn niet mijn smaak, maar past wel goed bij elkaar.quote:
Waar danquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je Tshirt lijkt bovenin echt veel te groot?
Links hangt de naad die normaal op je schouder zit helemaal op z'n arm, en het einde van de mouw zit op 3/4 van z'n bovenarm. Maar dat zal wel door de foto/houding komen inderdaad, want rechts is dat niet zie ik nu ook.quote:
Welk merk is die blazer/colbert (what's the difference eigenlijk)? Heel tof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope Common Projects
Ik dacht precies hetzelfde! Wel leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Sinji is opdreef de laatste tijd, tijdje niks van je gehoord maar zie tegenwoordig vrijwel elke dag een wivah van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok Zara.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Welk merk is die blazer/colbert (what's the difference eigenlijk)? Heel tof.
Deze man zijn stijl.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope Common Projects
Dope again maaaaaaayneeeeeeeequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope Common Projects
Hier moeten sowieso een stuk meer foto's komen, voornamelijk van de damesquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Gemaskerde het volgende:
Sinji is opdreef de laatste tijd, tijdje niks van je gehoord maar zie tegenwoordig vrijwel elke dag een wivah van je.
quote:
Moet ik daar toch eens wat vaker inlopen als ik in Rotterdam ben, is altijd zo'n zaak waar ik vrijwel direct langsloop, omdat er maar zo'n klein gedeelte voor mannen is.quote:
Lijkt wel een soort rieten sleehak of zo. Maar ik kan het ook fout hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice! maar wtf draag jij voor schoenen
hihi dat zijn minnetonka's, dezequote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice! maar wtf draag jij voor schoenen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Moffol het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort rieten sleehak of zo. Maar ik kan het ook fout hebben.
Origineel, maar mij te hipsterquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
hihi dat zijn minnetonka's, deze
Ja dat laatste klopt. Mijn vriendje vindt het pantoffelsquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Origineel, maar mij te hipster
Hebben ook wel iets weg van bootschoenen
Leuke jasjes kun je daar vrij makkelijk vinden. Ik heb ook een jasje van de Zara en das m'n favoriet. Heb de broek ook dus draag het als pak wanneer nodig. Heb meerdere pakken van de suit supply maar die van de Zara is toch m'n favoriet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Moet ik daar toch eens wat vaker inlopen als ik in Rotterdam ben, is altijd zo'n zaak waar ik vrijwel direct langsloop, omdat er maar zo'n klein gedeelte voor mannen is.
met sokken dan ofzo? waarom geen pantykousje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoek al een tijdje een beetje een casual jasje, maar was nooit in me opgekomen eens bij de Zara te gaan kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke jasjes kun je daar vrij makkelijk vinden. Ik heb ook een jasje van de Zara en das m'n favoriet. Heb de broek ook dus draag het als pak wanneer nodig. Heb meerdere pakken van de suit supply maar die van de Zara is toch m'n favoriet.
Het zijn pantykousjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
met sokken dan ofzo? waarom geen pantykousje?
Ja ze lijken inderdaad heel donker op de foto, in het echt zijn ze wel doorschijnend zegmaarquote:
Lijnbaan heeft een kleine mannen afdeling idd. Die in het alexandrium heeft een goede herenafdeling, maar voor de rest moet ik even nadenken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zoek al een tijdje een beetje een casual jasje, maar was nooit in me opgekomen eens bij de Zara te gaan kijken.
Weet jij toevallig of alle vestigingen in Rotterdam een herenafdeling hebben? Die op het verlengde van de lijnbaan, richting de mediamarkt, heeft maar een heel klein gedeelte.
Die boven de koopgoot iig wel, hebben redelijk veel net spul liggen dus denk dat je er wel een casual jasje kan vinden. Vind de zara bij beursplein leuker though.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zoek al een tijdje een beetje een casual jasje, maar was nooit in me opgekomen eens bij de Zara te gaan kijken.
Weet jij toevallig of alle vestigingen in Rotterdam een herenafdeling hebben? Die op het verlengde van de lijnbaan, richting de mediamarkt, heeft maar een heel klein gedeelte.
Koopgoot idd. Die heeft een redelijke herenafdeling. Alleen die in het alexandrium heeft meer pakken e.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die boven de koopgoot iig wel, hebben redelijk veel net spul liggen dus denk dat je er wel een casual jasje kan vinden. Vind de zara bij beursplein leuker though.
Edit: oh Don was eerdermaar de zara bij de koopgoot kun je iig proberen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef nexusje het volgende:
[..]
leuk
mijn outfit van vandaag: [ afbeelding ]
Rotterdam zijn ze allemaal niet zo groot, maar je zult het er mee moeten doen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Koopgoot idd. Die heeft een redelijke herenafdeling. Alleen die in het alexandrium heeft meer pakken e.d.
Van welk merk is dat spijkerjasje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef nexusje het volgende:
[..]
leuk
Erg gaaf!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef nexusje het volgende:
[..]
leuk
Dan ga ik in de koopgoot wel een keer kijken, Alexandrium kom ik nooit. Pakken hoef ik toch niet, gewoon een casual jasje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Koopgoot idd. Die heeft een redelijke herenafdeling. Alleen die in het alexandrium heeft meer pakken e.d.
Thanks. (: Jouwe ook leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef nexusje het volgende:
[..]
leuk
Komt goed uit dat ik daar woonquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gescoord bij een of ander gaar winkeltje in Breda.
Ehm, ik kom zelf niet uit Breda, maar ik zal het zo logisch mogelijk proberen uit te leggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt goed uit dat ik daar woon. Heb je nog meer info van dat winkeltje
? Zoek eigenlijk ook zo'n soort schoenen. Heb ze nu bij de H&M besteld, maar betwijfel of die leuk zijn.
minnetonka'squote:Op maandag 31 oktober 2011 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:04 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Van welk merk is dat spijkerjasje?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat de broek is omgeslagen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef BigSmurf het volgende:
Ook maar eens een fotootje dan.
[ afbeelding ]
Het is een Momotaro 0201, die hebben presoak een 39" inseam. Hij is wel ietsjes gekrompen na de initial soak, maar ik wil hem niet laten hemmen, vind ik zonde, dus maar een dubbele cuff, selvedge showen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jammer dat de broek is omgeslagen...
Een 'netter' jasje kun je ook casual dragen. Dat bedoel ik te zeggen. Doe ik ook met het Zara jasje dat ik heb. Vandaar de suggestie van het Alexandrium.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan ga ik in de koopgoot wel een keer kijken, Alexandrium kom ik nooit. Pakken hoef ik toch niet, gewoon een casual jasje.
Dure uitleg hoor, maar ben en blijf het eens met Moffol.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het is een Momotaro 0201, die hebben presoak een 39" inseam. Hij is wel ietsjes gekrompen na de initial soak, maar ik wil hem niet laten hemmen, vind ik zonde, dus maar een dubbele cuff, selvedge showen.![]()
Ga binnenkort wel gewoon een keer langs, pas de jasjes van m'n huidige pakken sowieso ook niet echt meer, dus misschien moet ik dat dan ook maar meteen eens nieuw aanschaffen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Een 'netter' jasje kun je ook casual dragen. Dat bedoel ik te zeggen. Doe ik ook met het Zara jasje dat ik heb. Vandaar de suggestie van het Alexandrium.
Prima outfit trouwens.
Sorry, zal het even vertalen voor mensen die nooit in het jeanstopic komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dure uitleg hoor, maar ben en blijf het eens met Moffol.
Conclusie, het is óf laten inkorten óf met dubbele omslag dragen, en heb voor het laatste gekozen, omdat ik ook nog wat lengte wil overhouden na de eerste was (hij gaat sowieso nog wel aardig krimpen) en omdat m'n schoenen anders binnen no-time blauw zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het is een Momotaro 0201, die hebben voor de eerste "soak" (onderdompeling, om de eerste krimp eruit te krijgen en het bloeden van de indigo te voorkomen) een 39 lengtemaat. Hij is wel ietsjes gekrompen na de eerste noodzakelijke soak, maar ik wil hem niet laten inkorten, vind ik zonde, dus maar een dubbele omslag, selvedge showen.![]()
Dat was ik nog even vergeten. Zelfs met dubbele cuff zijn m'n veters trouwens al licht blauwig aan het worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef don-diablo het volgende:
En vergeet het lekken van het denim niet smurf. Daarom sla je pijpen ook om bij een dry.
Zei ik toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:06 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat was ik nog even vergeten. Zelfs met dubbele cuff zijn m'n veters trouwens al licht blauwig aan het worden.
Och, ik vind het niet zo erg, je ziet het op deze Allstars toch niet zo erg, aangezien de rest van de schoen ook blauw is. Maar moet je nagaan hoe erg die krengen bleeden als je geen cuff doet en hem raw draagt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zei ik toch.ik merk het ook aan m'n red wings. Veters zijn blauw geworden en bij m'n koston's kun je gezien dat er veel bleed op is ondanks dat de schoenen zwart zijn.
ik zou er zwarte schoenen bij dragen als ik jou was (met zwarte veters), zie je er weinig van immers.
Zoals ik dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Och, ik vind het niet zo erg, je ziet het op deze Allstars toch niet zo erg, aangezien de rest van de schoen ook blauw is. Maar moet je nagaan hoe erg die krengen bleeden als je geen cuff doet en hem raw draagt.
Ik heb echt geen idee wat al die termen betekenen....quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het is een Momotaro 0201, die hebben presoak een 39" inseam. Hij is wel ietsjes gekrompen na de initial soak, maar ik wil hem niet laten hemmen, vind ik zonde, dus maar een dubbele cuff, selvedge showen.![]()
Mensen die:quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Mensen die niet snappen waarom hij zijn broek omslaat.
Dacht dat jij altijd met cuff droeg. Zonder cuff is echt instant denimbleed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zoals ik dus.(soms cuff, soms niet)
Was even vergeten dat er hier ook mensen rondkijken die níet dagelijks het jeanstopic bezoeken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:23 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat al die termen betekenen....
Laat maar, zie je uitleg al!![]()
Echt bruut!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef BigSmurf het volgende:
Ook maar eens een fotootje dan.
[ afbeelding ]
Nice, welke broek is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
Steeds meer gaan posten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If only all the boys in my class dressed like this..quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Sinji in zijn jongere jaren.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Sinji in zijn jongere jaren.
Welk overhemd is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:04 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Van welk merk is dat spijkerjasje?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een gebloktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, volgens mij van Levi's. Heb er een die er precies op lijkt
Dat sowiesoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:09 schreef Neraice het volgende:
Bedankt. Er zijn iig genoeg soortgelijke overhemden te vinden.
Vet! Alleen niet zo'n fan van zo'n strak v-hals t-shirt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik zal ook eens wat posten![]()
*Het is wel telefoon kwaliteit he...*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi jurkjequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Omdat het kan.
Hoewel ik denk dat ik de pumps zo uitgooi en allstars aan doe, anders voel ik me zo lang.
[ afbeelding ]
Sensation White, jonge!quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Omdat het kan.
Hoewel ik denk dat ik de pumps zo uitgooi en allstars aan doe, anders voel ik me zo lang.
[ afbeelding ]
Het is een G-Star. Het model is *kijkt even op kaartje in broekquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Melochan het volgende:
Waar heb je die spijkerbroek vandaan, Heroinjunk?
Wat is Pull&Bear eigenlijk voor een winkel? Het is allemaal zo goedkoop. Is het H&M-, Asos-, en Zara-achtig? Wel erg vette spullen daar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:23 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Das ist diese
http://www.pullandbear.co(...)K%20CORDUROY%20SHIRT
Kwaliteit is vergelijkbaar met de wat goedkopere spullen van de zara en de bershka etc. Ben er vorig weekend in Antwerpen geweest. Er zit er als ik het me niet vergis ook een in Tilburg. Toffe winkel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:41 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat is Pull&Bear eigenlijk voor een winkel? Het is allemaal zo goedkoop. Is het H&M-, Asos-, en Zara-achtig? Wel erg vette spullen daar.
Und, hoe is de kwaliteit?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kwaliteit is vergelijkbaar met de wat goedkopere spullen van de zara en de bershka etc. Ben er vorig weekend in Antwerpen geweest. Er zit er als ik het me niet vergis ook een in Tilburg. Toffe winkel.
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:42 schreef Chapelle het volgende:
H&M Zara achtig ja. De pricetags zijn zelfs hetzelfde
Wat een homo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dank je! Ja, ik wil er eigenlijk nieuwe bij, maar ik mag niet van mijn vriendje.
Ik moet hem nog wat terug betalen dus hij vindt dat ik het beter aan hem kan uitgeven dan aan Vans.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een homo.
Nice Myr, maar beter doe je een legging/panty onder die jurk voor teh sexy
Pull & Bear is van Inditex waar ook Zara & Berschka van zijn dus het kan kloppen dat er overeenkomsten zijn. De kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven maar daar zijn de prijzen dan ook naar ^^.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:46 schreef Moffol het volgende:
Sommige modellen zijn ook hetzelfde zie ik nu.
Ai aiii Bijlmer!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
aaaai beatsbydre bijlmer swag.
wel toffe fitter.
s0 streetwear
[ afbeelding ]
jouw kledingquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
wel toffe fitter.
s0 streetwear
[ afbeelding ]
Ook niet als ze uit Nederland komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jouw kledingso simple yet unique.
even tussendoorweet iemand waar je in NL underground creepers kan kopen/bestellen? ik mag van ze van m'n pa niet laten 'shippen' vanuit UK
quote:
swek swek swek. Vette sweater nexusjequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
wel toffe fitter.
s0 streetwear
[ afbeelding ]
NSW coach jacket.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Neraice het volgende:
Mooiboi69xoxo welke jas is dat? Pure swag.
danku mevrouwquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jouw kledingso simple yet unique.
even tussendoorweet iemand waar je in NL underground creepers kan kopen/bestellen? ik mag van ze van m'n pa niet laten 'shippen' vanuit UK
quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook niet als ze uit Nederland komen?Nouja, probleem is dat zij diegene die ik wil niet hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik zie ze altnx
leuk!!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:06 schreef nexusje het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
truitje met elleboogstukken (hype jwzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)
Blueblood chino
Janoskis
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doooooooooopequote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:06 schreef nexusje het volgende:
vandaag:
[ afbeelding ]
truitje met elleboogstukken (hype jwzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)
Blueblood chino
Janoskis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mac is ook een restaurantquote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef shiftsix het volgende:
hangt van het restaurant af
als je naar bijv Oud Sluis gaat moet je die broek niet dragen
Houden, sowieso. Vind hem op die flatheads ook echt nice staan, en de fit is ace.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
Zelfde jasje als die hier eerder voorbij kwam, van de Zara. Alleen geen idee of ik hem moet houden of terugbrengen. Vind dat ie eigenlijk alleen kan samen met die beige chino van hierboven, met een spijkerbroek is het al snel een Texas Tuxedo vind ik. Licht wel aan de spijkerbroek maar ook met deze flathead, m'n donkerste, vind ik het nog mwa. What do y'all think?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem houden, mooie fit en kan makkelijk bij die broekquote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
Zelfde jasje als die hier eerder voorbij kwam, van de Zara. Alleen geen idee of ik hem moet houden of terugbrengen. Vind dat ie eigenlijk alleen kan samen met die beige chino van hierboven, met een spijkerbroek is het al snel een Texas Tuxedo vind ik. Licht wel aan de spijkerbroek maar ook met deze flathead, m'n donkerste, vind ik het nog mwa. What do y'all think?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toffe denim jacketquote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede chino. Meestal hou ik er niet zo van omdat ze van die kreukstofjes zijn, maar deze is echt gaaf.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef nexusje het volgende:
[..]
toffe denim jacketheb ik ook, zara hé, heb je hem nou gekocht door dat ik dat zei dat die van de zara kwam? haha!
Wat ik aan had:
[ afbeelding ]
goosecraft 69 biker jacket
Levis denim ovehermd
Levis chino in chocolade kleurr
Puma suedes
Klopt, en het is ook nog een goede kwaliteit vergeleken met sommige Zara spullen. Vraag is alleen of het niet 'gek' is om het in de winter in de vorm van een open overhemd te dragen.quote:
Leuk, en mooie schoenenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef nexusje het volgende:
[..]
toffe denim jacketheb ik ook, zara hé, heb je hem nou gekocht door dat ik dat zei dat die van de zara kwam? haha!
Wat ik aan had:
[ afbeelding ]
Levis denim ovehermd
Puma suedes
quote:
Jij vindt van niet?quote:
Ik draag het weleens als open overhemd. Niets geks aan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook nog een goede kwaliteit vergeleken met sommige Zara spullen. Vraag is alleen of het niet 'gek' is om het in de winter in de vorm van een open overhemd te dragen.
Hij doelt op winter, want koud.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik draag het weleens als open overhemd. Niets geks aan.
Ik vind het wel leuk, ook de schoenen... op de fit van je broek na, hangt een beetje zo vaag. Misschien is het wel de fotoquote:Op donderdag 3 november 2011 18:16 schreef nexusje het volgende:
[..]
Wat ik aan had:
[ afbeelding ]
Levis denim ovehermd
Puma suedes
Staat je heel goed, ik zou je doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
So? Winterjas eroverheen als je buiten bent. Binnen kan je zelfs in een t-shirt lopen, daar is het 20 graden.quote:
Keertje wat anders.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:03 schreef SpamNinja het volgende:
Haha nee niet op de kou, meer dat je dan in feite binnen een jas aan hebten die jas dus draagt als overhemd
welke broek is dat?quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef SpamNinja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |