Wat studeer je dan? Diabox en ik zitten namelijk ook in een technisch vakgebied. Btw ik ben een euro per uur goedkoper dan Dia.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nofi, denk dat het te technisch voor je is
Ik ben op het moment een nieuw type geweer aan het ontwikkelen. Helaas zijn er maar twee van, en ze zijn beide onlosmakelijk aan mij verbonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Diabox het volgende:
Als ik geen massavernietigingswapens aan het ontwerpen ben, dan ben ik wel aan het jagen op beren met m'n blote handen.
Ja ik heb ook m'n tickets to the gunshow.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een nieuw type geweer aan het ontwikkelen. Helaas zijn er maar twee van, en ze zijn beide onlosmakelijk aan mij verbonden.Jammer, want ze zijn echt fucking groot en krachtig.
NIVEAU 4 HOORquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mocht je willen met je niveau 3 ICTBeetje leren Windows herinstalleren
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mocht je willen met je niveau 3 ICTBeetje leren Windows herinstalleren
Brof.dr. Jac0bus hier, Ph.D. in Broscience.quote:
Paar kilo coke?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Brof.dr. Jac0bus hier, Ph.D. in Broscience.
Van het weekend effe een wrist roller in elkaar knutselen. Iemand een idee wat als gewicht te gebruiken dat ik ergens makkelijk kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |