Veel te duur, vandaar ook de Air Phone 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Henno het volgende:
Koop gewoon een iPhone 4 man, en wees een baas zoals al die andere iPhone 4 bezitters.
Waarom koop jij dan een smartphone? Omdat ie er vet uitziet ofzo?quote:
150 euro... En ik heb geen zin om maanden te wachten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef J.D.Morrison het volgende:
Haal deze mattie, 130 euro ongeveer en gewoon capacitief 800x480 alluz alleen een matige CPU..
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Onder andere. Maar kijk, de iPhone heeft niet zulke goede specs als de SGS2 maar, ik hoor van veel SGS2-bezitters dat ze toch beter een iPhone hadden kunnen nemen, omdat die gewoonweg beter werkt ondanks de specs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Waarom koop jij dan een smartphone? Omdat ie er vet uitziet ofzo?
Betere specs zijn goed voor de snelheid van het toestel. Voor mijn part ziet het er uit als een keutel als het de beste specs heeft zal ik hem alsnog halen
Liever de ZTE Blade voor 99,- euro dan, en gewoon in NL te koop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef J.D.Morrison het volgende:
Haal deze mattie, 130 euro ongeveer en gewoon capacitief 800x480 alluz alleen een matige CPU..
http://www.dealextreme.co(...)wifi-tv-white-102986
Waarom werkt die beter dan? Altijd als ik dat hoor komt er nooit een antwoord. Het zijn waarschijnlijk verstokte apple users die nooit iets anders willen proberen en als argument maar blijven herhalen dat de iphone beter werkt (tot in het oneindige).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Bundy. het volgende:
[..]
Onder andere. Maar kijk, de iPhone heeft niet zulke goede specs als de SGS2 maar, ik hoor van veel SGS2-bezitters dat ze toch beter een iPhone hadden kunnen nemen, omdat die gewoonweg beter werkt ondanks de specs.
Nigga ga niet haten op mijn wisselkoers dan. Die van DX is van 3 jaar geleden ofzo, mijn converter zegt (op dit moment dan) 139 euro. Paar dagen geleden was het iig nog 130 euro.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef Bundy. het volgende:
[..]
150 euro... En ik heb geen zin om maanden te wachten...
Groter scherm, ander design, meer accesoires, geen simlock, dual sim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:16 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Liever de ZTE Blade voor 99,- euro dan, en gewoon in NL te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |