Hey, mensen die gaan googlen zijn straks dankbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
Hier een topic over openen
Welkom op internet.
Welkom in 2011
20 minuutjes met de bootquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
Wel slim om Texel te kiezen omdat je daar niet zomaar komt
een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
Hier een topic over openen
Welkom op internet.
Welkom in 2011
Nou, vanavond hek er omheen, internet afsluiten, opgelost slotje.quote:
Ooh, ik wilde vergassenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou, vanavond hek er omheen, internet afsluiten, opgelost slotje.
Zitten blijkbaar toch alleen maar criminelen daar!
Ja, laten we allemaal gaan posten als we een scam tegenkomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2
Eigenlijk dom, Texel is nog maar 20 minuten. Terschelling is veel slimmer, duurdere boot en langer varen... Maar wil niemand op ideëen brengen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
Wel slim om Texel te kiezen omdat je daar niet zomaar komt
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind het feit dat TS hier de nieuwe Peter R denkt te zijn met deze ontdekking eigenlijk grappiger dan de advertentie zelf.
Ik heb nog een iPad liggen hier op Terschelling voor ¤50 omdat ik de zaak moet sluiten. In de doos met 3 jaar apple niet goed = gelt terug gerantie. Laat maar horen als je intresse hebt. Groetjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:53 schreef tcr het volgende:
[..]
Eigenlijk dom, Texel is nog maar 20 minuten. Terschelling is veel slimmer, duurdere boot en langer varen... Maar wil niemand op ideëen brengen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |