Ja prachtig he? Alsof je in een schilderij zit te kijken idd. Al die verschillende herfstkleuren, en omdat we nog niet echt een storm hebben gehad hangt alles nog zo mooiquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb wel een prachtig uitzichtHet zonnetje schijnt naar binnen en overal waar ik kijk zie ik bomen met goude blaadjes
Ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
sowieso...
november en herfst
i rest my case!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:40 schreef Michielos het volgende:
sowieso...
november en herfst
i rest my case!
Straks misschien.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Bofkont.
Stukje rijden op je all road?
Ja duh..we weten nu wel dat je 19 november jarig bent hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:57 schreef Michielos het volgende:
Zomer ook wel hoor. Braden, bruin worden, meiden in leuke eeh kleding
maar herfst is de bombshizzle. En november de beste maand ooit ontworpen
Ik geil op aandacht, sorryquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja duh..we weten nu wel dat je 19 november jarig bent hoor.
Wat wil je voor kado? ossilococciumsuikerballetjes?
wie weet! Beide aandachtsgeil ofzo hahhaquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
Mijn oudste is ook al een paar maanden bezig met haar verjaardag op de 19e november.. ik zie een astrologische overeenkomst!
Ja precies dat.. de zomer is ook tof, alleen die hittequote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef MissVanity het volgende:
Alle seizoenen hebben inderdaad wel watIk houd alleen niet van hitte. Maar wel van de zon
En mensen zijn vaak vrolijker als het mooi weer is.
Nou je hebt tegenwoordig dat 'speelgoed' wat halve laptops zijn vlgs mij.. kun je tekenen, en taal leren, en spelletjes op doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie weet! Beide aandachtsgeil ofzo hahha
en naar die computer kan ze fluiten. Gewoon speelgoed!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:27 schreef Bastard het volgende:
Ik zag deze daarnet
http://www.dumpert.nl/med(...)in_toyota_supra.html![]()
Heul hard sturenquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]!! Hoe krijg je dat voor elkaar
Dan nog! Dan heb je een beetje een te klein shirtje aan denk ik hoorquote:
Dat is niet ergquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dan nog! Dan heb je een beetje een te klein shirtje aan denk ik hoor
Ahhhquote:
Bij mij nog rozen. Tegen de muur naast de voordeur witte, en in de achtertuin gele en een enkele rode. En er zitten nog nieuwe knoppen ook inquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Bastard het volgende:
Bij mij in de tuin staat de lavendel nog steeds in bloei.
Was jij ook niet Leeuw als sterrenbeeld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef MissVanity het volgende:
Zonnebloemen of zonnenbloemen? Ik vind ze zo gaaf dat ik er zelfs 1 als tattoo heb
Tulpen zijn ook mooi. En dieprode rozen vind ik prachtig
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was jij ook niet Leeuw als sterrenbeeld?
Kloptquote:
Nee staan voor mij soms aan de andere kant van het spectrum wat mijn persoonlijkheid betreft, thats allquote:
Zeker vanaf je voet die groene stengel tot helemaal boven aan je rugquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef MissVanity het volgende:
Zonnebloemen of zonnenbloemen? Ik vind ze zo gaaf dat ik er zelfs 1 als tattoo heb
Tulpen zijn ook mooi. En dieprode rozen vind ik prachtig
De tattoo? Haha, nee hoor. Op mijn enkelquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zeker vanaf je voet die groene stengel tot helemaal boven aan je rug
Je kan ook overdrijven hequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Bastard het volgende:
En ik zit nu in een t-shirt buiten nog
In zijn tshirt met daar overheen een trui en een jasquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven heZo warm is het nou ook weer niet
Nee echt zo, met een bak koffie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zijn tshirt met daar overheen een trui en een jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |