quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Top. Betere muziekkeuze dan die maffe poster voor je. Onder dat vreselijke nummer daarboven wil toch geen mens staan zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maffe poster
![]()
![]()
Uiteraard een goede morgen gewenstBijna weekend
Ik heb vandaag stiekem mijn tarotkaarten mee naar het werk.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Mmm, lekker liedje welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:54 schreef Ferdo het volgende:
Ook goedemorgen!
Laat ik deze maar weer op je los:
* Ferdo wegduikt
Ja een doomsday inderdaad, drukke week er van want verschillende deze tijd he?quote:
Doe ik ook alvast mijn bijdrage voor de vrijmiherriequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja een doomsday inderdaad, drukke week er van want verschillende deze tijd he?
thanksquote:
Het kán nogquote:
Er is inderdaad nog kans dat het vandaagquote:
In Italië is het ook al begonnen:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het is begonnen!! In Londen!
Ik groet u allen alvast
Dat filmpje heb ik eerder gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Het is begonnen!! In Londen!
Ik groet u allen alvast
Michael Jacksonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef R0N1N het volgende:
Aah, daar is de maffe poster weer
Wacko Jacko, en dat op je laatste dag op aard ...![]()
Maar niet teveel eten, anders wordt jequote:
Appeltaart staat in de oven, hoop dat hij goed luktquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef MissVanity het volgende:
Het is weekendHebben jullie nog plannen? Ik ga vandaag naar mijn ouders en ik heb morgen helemaal niks. Lekker de hele dag thuis
lekker hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Appeltaart staat in de oven, hoop dat hij goed lukt
Zo maar 's m'n motor wassen & poetsenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:52 schreef MissVanity het volgende:
Het is weekendHebben jullie nog plannen? Ik ga vandaag naar mijn ouders en ik heb morgen helemaal niks. Lekker de hele dag thuis
met een bodywarmerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op een terras? Zit je in Spanje dan?
de teringquote:
als je mij verteld waar je woont help ik je hem opeten !!quote:
Okee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
als je mij verteld waar je woont help ik je hem opeten !!![]()
Je kunt niet met me meedrinkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
We moeten toch eens samen aan de Duvel
Lekker!quote:
Ja, veel kaneel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zit er ook kaneel in? Ziet er lekker uit
Goeiemorgen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:22 schreef Bastard het volgende:
Ik hoef geen wijn meer na duvels![]()
Verdere details zal ik besparen.
Goedemorgen !
toen ik vanmorgen opstond en na de koffie onmiddellijk de koffie weer terug gaf aan het wit porselein voelde ik mij helemaal mans.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Do tell![]()
Je kent het spreekwoord he? Bij nacht de man, bij dag de man
Misschien omdat het half tien is?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:23 schreef Bastard het volgende:
Het voelt een beetje als half 9 ipv half elf he?
Ja dat is best stoerquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
toen ik vanmorgen opstond en na de koffie onmiddellijk de koffie weer terug gaf aan het wit porselein voelde ik mij helemaal mans.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het gevoel dat het het half 5 is
Iets klopt er niet.
Hopen dan maar dat deze behandeling werkt Mousy.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
Ik ben vrijdag naar het andere ziekenhuis geweest en ze gaan binnekort
wat bloed van me afnemen, dat bloed gaan ze centrifugeren en dan worden de bloedplaatjes terug in mn pees gesproten dat dus voor beter herstel van mn tennisellebogen, eerst gaan we links doen, kan niet allebei tegelijk. Mag daarna 48uur niks doen en moet dan oefeningen gaan doen. Het schijnt nogal pijnlijk te zijn, maar dat is t nu zonder behandeling ook. Operatie wou die man pas als laatste redmiddel doen, ze hadden hier goede resultaten mee gehad de metode is nog vrij nieuw.
Ik hou t dus ook ff bij dit berichtje, typen doet me zo zeer.
Ik hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad en een leuk halloween.
Mijn zoon is hier t weekend en t gaat de laatste tijd erg goed en het is weer gezellig.
Fijne zondag knuffs
Alleen jammer dat dit uit 1987 komt. Weinig nineties aan dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:39 schreef Bastard het volgende:
Nineties.. Gordijnen dicht, licht uit, volume 10...
Ik word oud..quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dit uit 1987 komt. Weinig nineties aan dus.
Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef Ferdo het volgende:
Het blijft trouwens de hele week best aardig weer.
En dat laatste is in mijn geval het slechte nieuws. Ik ben het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
als je vrij bent
Kan geeneens muziek luisterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Als troost voor degenen die niet van het mooie weer kunnen genieten dit wonderschone liedje
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Als troost voor degenen die niet van het mooie weer kunnen genieten dit wonderschone liedje
![]()
![]()
Laat ik dat nou zijn vandaagquote:
Kan nu wel weer, dikke trui aan en lekker genietenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Bastard het volgende:
Zie je, zo gek was het dus niet eens dat ik afgelopen weekend op een terras kon zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |