Nou, een gelukkig toch-net-weer-niet-Doom's day allemaal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:58 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenElke dag een feestje omdat we er nog zijn
1 - 11 - 11 de dag dat Griekenland een dikke vinger trekt naar de EU hebben we over 10 dagen nog een euro? Hoe zeker kun je wezen in deze tijd dat de volgende dag nog eender is dan de vorige?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, een gelukkig toch-net-weer-niet-Doom's day allemaal!![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Dus slecht nieuws en goed nieuws mousy ..
Ik hoop dat je goed hersteld van je ellenboog
Dat hoop ik ook dank jullie wel voor de reactiequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopen dan maar dat deze behandeling werkt Mousy.
Sterkte
Arme Mousquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef mousy31 het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik ook dank jullie wel voor de reactie
Ga verder niet te veel typen heb weer erg pijn, zit nu met beenwarmers om mn armen extra warmte verlicht t iets.
Tramadol is anders een sterke! Hoeveel mag je er per dag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef mousy31 het volgende:
dank je wel miss k heb notabene tramadol 50 miligram en k heb nog pijn
mag er maar 2 en neem er 2 paracetamol bij , t helpt gewoon niet veel meer. vandaar dat ik dus die zo pijnlijke behandeling wel wil proberen k heb nu ook elke dag pijn en dat al 2 en een half jaar langquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tramadol is anders een sterke! Hoeveel mag je er per dag?
Oh en goedemiddag allemaal
Tip : Vogeltjesdans kan met The Reconnection kanker genezen, dus moet ie jou ook wel kunnen helpen !quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:26 schreef mousy31 het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik ook dank jullie wel voor de reactie
Ga verder niet te veel typen heb weer erg pijn, zit nu met beenwarmers om mn armen extra warmte verlicht t iets.
Hi Led.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:16 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Tip : Vogeltjesdans kan met The Reconnection kanker genezen, dus moet ie jou ook wel kunnen helpen !
Volgens mij volg ik niet wat je bedoelt, ik kan alleen dit vinden over the reconnection en led : http://www.training-class(...)reconnection/_t/ilt/quote:
Ja jaquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:59 schreef Ocmerius het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik niet wat je bedoelt, ik kan alleen dit vinden over the reconnection en led : http://www.training-class(...)reconnection/_t/ilt/
True that.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:06 schreef Ocmerius het volgende:
Maar toch is 't eigenlijk wel erg, een subforum vol mensen die aan reiki en reconnections en roep het maar doen maar niemand die die arme mousy31 even helpt
Blijkbaar moet er eerst met geld gezwaaid gaan worden.
Gelukkig wel, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef MissVanity het volgende:
De dinsdag zit er al bijna weer op!
Maandag en dinsdagquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |