Bij mij nog rozen. Tegen de muur naast de voordeur witte, en in de achtertuin gele en een enkele rode. En er zitten nog nieuwe knoppen ook inquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Bastard het volgende:
Bij mij in de tuin staat de lavendel nog steeds in bloei.
Was jij ook niet Leeuw als sterrenbeeld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef MissVanity het volgende:
Zonnebloemen of zonnenbloemen? Ik vind ze zo gaaf dat ik er zelfs 1 als tattoo heb
Tulpen zijn ook mooi. En dieprode rozen vind ik prachtig
Neequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was jij ook niet Leeuw als sterrenbeeld?
Kloptquote:
Nee staan voor mij soms aan de andere kant van het spectrum wat mijn persoonlijkheid betreft, thats allquote:
Zeker vanaf je voet die groene stengel tot helemaal boven aan je rugquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef MissVanity het volgende:
Zonnebloemen of zonnenbloemen? Ik vind ze zo gaaf dat ik er zelfs 1 als tattoo heb
Tulpen zijn ook mooi. En dieprode rozen vind ik prachtig
De tattoo? Haha, nee hoor. Op mijn enkelquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zeker vanaf je voet die groene stengel tot helemaal boven aan je rug
Je kan ook overdrijven hequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Bastard het volgende:
En ik zit nu in een t-shirt buiten nog
In zijn tshirt met daar overheen een trui en een jasquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven heZo warm is het nou ook weer niet
Nee echt zo, met een bak koffie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In zijn tshirt met daar overheen een trui en een jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |