die slinger is mijn surftrofee van roze maandag een paar jaar terugquote:
waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
zo voel ik me ook als ik er op ligquote:
Ik vind het wat mooier als het een onderdeel van een bank is... En niet als losstaand meubel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind chaise longues wel tof maar qua vorm wel strakker dan die van TMM...
Van die moderne kunnen nog wel erg mooi zijn, maar ik doel dan ook meer op het model zoals die van TMM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind chaise longues wel tof maar qua vorm wel strakker dan die van TMM...
Ook dat, zo een heb ik er zelf ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wat mooier als het een onderdeel van een bank is... En niet als losstaand meubel.
Dat is maar goed ook, anders zou het maar een saaie eenheidsworst worden, deze wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat fijn dat smaken verschillen he
nou, ik merk wel dat ze enorm de aandacht opeist en dat ze niet erg in de rest van het interieur op gaat, hier hoor eigenlijk een kroonluchter bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik het losstaand wel mooi, maar weer niet als onderdeel van een interieur..
heb je het worstfilmpje gekeken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders zou het maar een saaie eenheidsworst worden, deze wereld..
Ik hou niet van films met worstenquote:
was gewoon een hele grappige reactie van die manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou niet van films met worsten
Ruik je tenminste fris naar een dennenbos of citroen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Vrouwen die toiletreiniger als parfum gebruiken
ik vind wc eend wel handig als deodorant, het komt zo lekker onder de randjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Vrouwen die toiletreiniger als parfum gebruiken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Voor een pot zou toiletreiniger wel logisch zijn om te gebruiken als deo
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Voor een pot zou toiletreiniger wel logisch zijn om te gebruiken als deo
Zij/hij staat inderdaad wel een beetje... erbij gepropt. Da's jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou, ik merk wel dat ze enorm de aandacht opeist en dat ze niet erg in de rest van het interieur op gaat, hier hoor eigenlijk een kroonluchter bijen zo'n jazzjongen
http://static.uslnn.com/w(...)02/thewild-party.jpg
nope allemaal forensen die het slachtoffer xijn omdat ze geen herfstvakantie hebben nu prorail een nieuwe brug over de zuid willemsvaart aanlegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb daar nu zo'n beeld bij van huisvrouwen die gaan schoonmaken bij Center Parcs
ja heerlijk dat half uur langere reistijd op die 20 kilometer tussen oss en den boschquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh jesus, lekkere tijd ook om te wachten op een busje.
Dat is een aardiger beeld dan dat ik hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb daar nu zo'n beeld bij van huisvrouwen die gaan schoonmaken bij Center Parcs
zo'n "schoolbusje"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een aardiger beeld dan dat ik had
Die vond ik altijd zo tof, veel te vroeg gestorvenquote:
Jomanda heeft Sylvia geadviseerd te stoppen met reguliere behandelingenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat heeft Jomanda dan gedaan behalve kwakzalven?
Basicly, Sylvia koos voor alternatieve manieren om haar ziekte te bestrijden, dus haar keus toch..
Klopt maar Sylvia was volgens mij ook al erg gevoelig voor alternatieve geneeswijzen, getuige het feit dat je je hoop op iemand als Jomanda vestigt....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jomanda heeft Sylvia geadviseerd te stoppen met reguliere behandelingen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jomanda heeft Sylvia geadviseerd te stoppen met reguliere behandelingen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Basicly, Sylvia koos voor alternatieve manieren om haar ziekte te bestrijden, dus haar keus toch..
Het kan ook dat je door een 'arts' wordt misleid door je te laten geloven dat je geen of een andere ziekte hebt. Sylvia zou een maar een bacterie hebben in plaats van een tumor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dan nog. Ook Sylvia wist donders goed wie of wat Jomanda was. Dat mens was al jaren bijna dagelijks in de media. Trap er dan gewoon niet in. Als het nu een zich als arts voordoend betrouwbaar uitziend persoon is.... maar dit is een in een blauwe jurk rondhuppelende zingende TV paragnost die iedereen kentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:23 schreef Steve het volgende:
Jomanda is volgens mij tot nu toe vrijgesproken, maar dat ligt nu bij de Hoge Raad als het goed is. 2 andere artsen zijn er wel voor veroordeeld.
[..]
Het kan ook dat je door een 'arts' wordt misleid door je te laten geloven dat je geen of een andere ziekte hebt. Sylvia zou een maar een bacterie hebben in plaats van een tumor.
En die mogen ze van mij, op grond van hun beroep, straffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef Steve het volgende:
Nou ja, er waren ook (alternatieve) artsen in het spel hè, niet alleen Jomanda.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze is ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Jaquote:
zal ik als omar shariff ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDoe je best!
Ga je als Brokeback Mountain ranchdude?
OH NOES TIEN MINUTEN! DAN BEN JE NOG MAAR 50 MINUTEN VOORDAT HET FEEST BEGINT AANWEZIGquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Steve het volgende:
Vrijdag wordt wel vliegen springen en weer opstaan.. Ga mijn best doen 10 uur te halen, maar ga me niet haasten op de weg, dus kan 10 minuutjes ofzo verlaat zijn.
.
Quies oordoppenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n koppijn dankzij mijn huisgenoten die zo lawaaiig zijn 's nachts dat ik niet kan slapen.
Nou dat ligt toch genuanceerder, er waren toen grote groepen mensen die geloofden dat wat Jomanda deed echt is, net zoals ze dat ook dachten van Char, of nu van die Derrekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog. Ook Sylvia wist donders goed wie of wat Jomanda was. Dat mens was al jaren bijna dagelijks in de media. Trap er dan gewoon niet in. Als het nu een zich als arts voordoend betrouwbaar uitziend persoon is.... maar dit is een in een blauwe jurk rondhuppelende zingende TV paragnost die iedereen kent![]()
Van mijn part zegt ze dat ik regenboogkleurige anale reetketelsteentjes heb die op t punt staan te ontploffen... je denkt toch niet dat ik dat geloof?
welke meel ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja. helaas. Gediskwalificeerd. Net als iedereen die niet binnen een dag op zijn/haar mail reageert.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n koppijn dankzij mijn huisgenoten die zo lawaaiig zijn 's nachts dat ik niet kan slapen.
1Als het moet ga ik ze wel halen, maar ik heb liever dat mijn huisgenoten zich realiseren dat het niet zo sociaal is om tot half 6 's ochtends met een vriend luide gesprekken te hebben in een gehorig huis, en als dat dan eingelijk opgehouden is, dat ik om 7 uur 's ochtends mijn deur open hoor gaan en een vriend van mijn huisgenoot helemaal van de wereld door drugs in mijn kamer staat en niet weggaat of doorheeft dat ie de verkeerde kamer heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij elke drogist te krijgen.
ik keur het ook af, maar vind het zo typisch drugsgedragquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan me niet schelen wat het is, ik verwacht gewoon in mijn huis te kunnen slapen en niet lastig gevallen te worden door wie dan ook onder invloed van wat dan ook.
Of t nu 1 mens is of 10 of 100... Maakt dat uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou dat ligt toch genuanceerder, er waren toen grote groepen mensen die geloofden dat wat Jomanda deed echt is, net zoals ze dat ook dachten van Char, of nu van die Derrek
Ja, maar voor 3 euro heb je van die Herriestoppers. Is het gezeik en de principes niet waard. Ik gebruik ze ook, en ik geniet heerlijk van de stiltequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
1Als het moet ga ik ze wel halen, maar ik heb liever dat mijn huisgenoten zich realiseren dat het niet zo sociaal is om tot half 6 's ochtends met een vriend luide gesprekken te hebben in een gehorig huis, en als dat dan eingelijk opgehouden is, dat ik om 7 uur 's ochtends mijn deur open hoor gaan en een vriend van mijn huisgenoot helemaal van de wereld door drugs in mijn kamer staat en niet weggaat of doorheeft dat ie de verkeerde kamer heeft.
En het zou ook fijn zijn als ik dat dan de volgende dag tegen mijn huisgenoot vertel en mijn beklag doe dat ie dan minstens zijn excuses aanbiedt, ipv dat ie zegt " ja, daar kan ik ook niks aan doen."
Hij kan er namelijk wel iets aan doen, geen drugs gebruiken hier, of zorgen dat je vrienden geen drugs gebruiken hier, of slapen 's nachts...
Ik zou in mijn eigen huis ook geen herriestoppers willen gebruiken. Moet een plek van rust zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar voor 3 euro heb je van die Herriestoppers. Is het gezeik en de principes niet waard. Ik gebruik ze ook, en ik geniet heerlijk van de stilte.
Jamaar grapjes zijn alleen leuk als ze... ja, leuk zijn zegmaarquote:
Ik had ook gemengde gevoelensquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ik weet niet wat ik van Tree of Life moet vinden eigenlijk
Dat je het doet is één. Dat je het hier meldt is twee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Is t heel erg als je in je vriendjes vest slaapt als ie een weekje weg is?
? Vertelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
. Semi ontslag genomen vandaag.
.
Gezegd dat ik er klaar mee ben, en morgen een gesprek en dan gaat er wat van mijn hart af en dan ga ik er nooit meer werken. Zoiets?quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gezegd dat ik er klaar mee ben, en morgen een gesprek en dan gaat er wat van mijn hart af en dan ga ik er nooit meer werken. Zoiets?
is hij er vrijdag weer niet bij ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Is t heel erg als je in je vriendjes vest slaapt als ie een weekje weg is?c
worst zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De wereld is een goede worstverkoper armer.
Nope. Gaat paragliden in Oostenrijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is hij er vrijdag weer niet bij ?
Jamaar jamaar! Het ruikt naar auto's en racen en hemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat je het doet is één. Dat je het hier meldt is twee.
Zeg maar dat ze een dikke worst kunnen krijgen! (maar dat jij die niet meer serveert)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gezegd dat ik er klaar mee ben, en morgen een gesprek en dan gaat er wat van mijn hart af en dan ga ik er nooit meer werken. Zoiets?
Heb je een "vader"? (Ja kan best wel verteld zijn maar dat heb ik gemist).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
En ik heb mijn 'vader' even gesproken vandaag.. Wat een dag.
Goedemorgen zonnestraaltje!quote:
Biologisch, die ook iets van opgevoeding heeft gedaan, maar jammerlijk heeft gefaald. Dus ik heb de rug toe gekeerd, en sindsdien snappen ze het niet etc. Ging hij vanmorgen heel sneaky bellen met een onbekend nummer, en hij bleef maar hameren dat we moesten praten. Toen heb ik gezegd dat dat geen zin heeft met mensen die ik toch niet vertrouw. En heb ik weer opgehangen alsof het een telefonisch verkoper is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een "vader"? (Ja kan best wel verteld zijn maar dat heb ik gemist).
Als in: de biologische die je normaal nooit ziet? Of als in niet de biologische?
Hmmz. Ja nou weet ik natuurlijk niet het hele voorval, maar er zit geen kans in dat je er nog ooit mee gaat praten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Biologisch, die ook iets van opgevoeding heeft gedaan, maar jammerlijk heeft gefaald. Dus ik heb de rug toe gekeerd, en sindsdien snappen ze het niet etc. Ging hij vanmorgen heel sneaky bellen met een onbekend nummer, en hij bleef maar hameren dat we moesten praten. Toen heb ik gezegd dat dat geen zin heeft met mensen die ik toch niet vertrouw. En heb ik weer opgehangen alsof het een telefonisch verkoper is.
Ik heb echt totaal geen binding meer met ze, op het feit na dat ze nog geld van me hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Ja nou weet ik natuurlijk niet het hele voorval, maar er zit geen kans in dat je er nog ooit mee gaat praten?
Wie weet komt het nog ooit, als je voor t altaar staat en denkt "Ach", maar goed. Ik roep ook nog steeds dat de band met mijn vader nooit meer hetzelfde zal zijn. Toch is ie inmiddels al weer heel andrs dan 20 jaar geleden. Time will tell.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen binding meer met ze, op het feit na dat ze nog geld van me hebben.
Er is helemaal geen band, het zijn 2 vervelende mensen die alleen maar mindfucken en aan zichzelf denken. Nooit aandacht voor mij of broertjes gehad. Altijd werken voor die 2, of ruzie maken om niks. Nooit een keer normaal. Ik voelde me zo opgelucht en tot leven komen sinds ik naar Amsterdam ben verhuisd. Mijn leven begon pas 19 jaar later.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie weet komt het nog ooit, als je voor t altaar staat en denkt "Ach", maar goed. Ik roep ook nog steeds dat de band met mijn vader nooit meer hetzelfde zal zijn. Toch is ie inmiddels al weer heel andrs dan 20 jaar geleden. Time will tell.
Gewoon proberen, merk je het vanzelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:04 schreef Steve het volgende:
Friso op facebook..
Nu nog leren hoe die pagina in elkaar zit..
Je moet nu steeds schakelen tussen je account en de pagina. ook voor reacties enzo, dat gaat zeker nog wel heel vaak fout.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gewoon proberen, merk je het vanzelf..
iets voor #durftevragenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Dat gaat geheid 70x foutMaar bedankt Stevepeefje!
Alleen de friso twitter aan de pagina koppelen is me nog niet gelukt. Hij wil hem wel aan de persoon twitter koppelen, maar niet aan de pagina. Hij vraagt nl ook de inlog in facebook... en een pagina heeft geen inlog. Die heeft gewoon beheerders.
Dat kun je instellen op automatisch, ergens. Heb ik ook. Als je dan post, is het altijd onder de naam van de pagina, niet de beheerder.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet nu steeds schakelen tussen je account en de pagina. ook voor reacties enzo, dat gaat zeker nog wel heel vaak fout..
Maar dan kun je niet meer onder je eigen naam reageren toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef wonderer het volgende:
Dat kun je instellen op automatisch, ergens. Heb ik ook. Als je dan post, is het altijd onder de naam van de pagina, niet de beheerder.
Ja, dat is dan wel weer zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar dan kun je niet meer onder je eigen naam reageren toch?
Ja, maar dat wilden we niet. Want dan kun je niet meer onder je eigen naam iets zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je instellen op automatisch, ergens. Heb ik ook. Als je dan post, is het altijd onder de naam van de pagina, niet de beheerder.
zo'n bietje water maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef De_Directeur het volgende:
[ afbeelding ]
Die badeendjes! Die vieze voegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zit in een stadium dat ik 's avonds alleen nog maar aan eten kan denken dus ik wordt er niet opgewonden vanHoeveel kilo is de winst tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
tja dat is heel wisselend wat is het startmoment en zo, vorig jaar augustus woog ik 10 kilo meer, maar heb ook meer gewogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel kilo is de winst tot nu toe?
binnenkort hoop ik onder een magische grens uit te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm tsja. Ligt toch ook wel wat aan het jaargetijde. In de winter weegt iedereen wat meer, want minder bewegen (minder buitenshuis) en meer eten....
Ik zou 'r nog niet indurven al hadde't graag!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo'n bietje water maar!
zo hoort een bad te zijn![]()
[ afbeelding ]
op het roestige pootje en de stenen na dan natuurlijk
Ik vind dat soort poses altijd zo raarquote:
Ik moest meteen denken aan:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dat is heel wisselend wat is het startmoment en zo, vorig jaar augustus woog ik 10 kilo meer, maar heb ook meer gewogen
mevrouw van poppel ik vijn de zonne onzinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan:
Bende gij zwaar.... ja da is een rare vraag want waar vergelijkte da mee he? Me een zwaar mens, me een licht mens...
"Ja gewoon, met een gemiddeld mens!"
Ja en dan da wege... wanneer weegde gij oew eige? Smorreges, smiddags. Bende net naar de wc geweest....
“Wa weegt poep nou?!”
Ja nou, gij wilt t toch precies wete?
“Ja telt ‘r dan een kilo bij zeg”
Ja en waar staat de weegschaal. Op hout, op zeil, op steen. En hoe sta je d’rop!
“Wilde gij ‘m op een stoel legge en d’r op gan zitte dan? Gewoon, op de vloer!”
Nou en dan nog wa telde allemaal mee he? Want ge moet oew cupmaat nie meetelle. Da is gewenst vet en da moette nie meetelle me ongewenst vet! Ik vin da allemoal zunne’n onzin!
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou 'r nog niet indurven al hadde't graag!
Ik heb geen ongewenst vetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan:
Bende gij zwaar.... ja da is een rare vraag want waar vergelijkte da mee he? Me een zwaar mens, me een licht mens...
"Ja gewoon, met een gemiddeld mens!"
Ja en dan da wege... wanneer weegde gij oew eige? Smorreges, smiddags. Bende net naar de wc geweest....
“Wa weegt poep nou?!â€
Ja nou, gij wilt t toch precies wete?
“Ja telt ‘r dan een kilo bij zegâ€
Ja en waar staat de weegschaal. Op hout, op zeil, op steen. En hoe sta je d’rop!
“Wilde gij ‘m op een stoel legge en d’r op gan zitte dan? Gewoon, op de vloer!â€
Nou en dan nog wa telde allemaal mee he? Want ge moet oew cupmaat nie meetelle. Da is gewenst vet en da moette nie meetelle me ongewenst vet! Ik vin da allemoal zunne’n onzin!
Heb je je speech al voorbereid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
Oh wee als iemand vanavond mijn Oscar voor 'Best Brother' steelt..
mijn zusje kan mij niet nomineren vanavond voor die categorie want die is er niet, van jou wel een broer of een zus dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
Ik heb hem al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn zusje kan mij niet nomineren vanavond voor die categorie want die is er niet, van jou wel een broer of een zus dan?
Het is ook wel je beste rol ooitquote:
Het is zo.... gammel, roestig, eng en viezig afbladderend en beschadigd lijkt 't welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
over de desert gesproken, jij gaat natuurlijk wel in stijl naar Ayres Rock en Kings Canyon ? daar waar Priscilla is opgenomen ??quote:
Degene die het best een Dame Blanche kan maken?quote:
Je drinkt ook al gratisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh koopavond. Goed idee. Hopelijk heb ik geld.
Tegen de tijd dat jullie naar huis gaan, ga ik opstaan om naar werk te gaan. Nee.quote:
fijne zaterdag pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie naar huis gaan, ga ik opstaan om naar werk te gaan. Nee..
Natuurlijkquote:
Ach pijn is fijn en daarbij komt jij hebt het nog, dat moet de pijn toch verzachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wel last van mijn voeten nu
. Niet-ingelopen schoenen...
Fietsen is gezond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe schoenen, bandjes oppompen en danfietsen
en dan ben ik er straks
.
Welkom terug, hoe was het?quote:
Ja top! Altijd weer jammer om "gewoon" weer thuis te zijn. Maar veel gezien en behoorlijk goed weer gehadquote:
Elke maand nieuwe schoenen kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwam vast door je nieuwe schoenen
Had ik daar maar geld voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke maand nieuwe schoenen kopen.
Declareren bij je voorzitter?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Elke maand nieuwe schoenen kopen.
Schermvullend die meest blote foto op het scherm, ja. Terwijl de overburen kunnen meekijken.quote:
Zo ging het topic vanmiddag lezen in de tram, snel scrollen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schermvullend die meest blote foto op het scherm, ja. Terwijl de overburen kunnen meekijken.
Heb de lamellen inmiddels dichtgeklapt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zo ging het topic vanmiddag lezen in de tram, snel scrollen..
Van mij mogen mijn buren meekijken, maar die ken ik toch niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb de lamellen inmiddels dichtgeklapt.
Je kent je buren niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Van mij mogen mijn buren meekijken, maar die ken ik toch niet..
Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je deze pagina ververst zie je als eerste die plaatjes van De Directeur weer in beeld...
Ik weet van degene met wie ik deze verdieping deel de naam, en van de bovenbuurvrouw ook. En ik heb een onderbuurman in zijn boxer gezien. Dat is alles.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kent je buren niet?
Mijn buurvrouw gaat nog wel, maar die buurman van me is zo'n bekrompen zak, zo bijzonder, nee die moet hier niet achterkomen.
Is op zich ook voldoende.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik weet van degene met wie ik deze verdieping deel de naam, en van de bovenbuurvrouw ook. En ik heb een onderbuurman in zijn boxer gezien. Dat is alles.
Nee, het was op een vroeger zaterdagmorgen, uurtje of 6 en ging richting werk. Toen vond ik hem in de hal, hij was door zijn 2 scharrels buiten gesloten. Ik ben met mijn slapende hoofd ook doorgelopen haha.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is op zich ook voldoende.
En je buren in boxer zien, dat is dan ook weer apart. Hoe dat nou zo kwam zal ik maar niet vragen. Brandalarm en iedereen moest er onmiddellijk uit, midden in de nacht?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schermvullend die meest blote foto op het scherm, ja. Terwijl de overburen kunnen meekijken.
En welke vind je dan het leukst?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met die plaatjes niet, klopt. Ik heb ze ook gesaved.
Tot nu toe deze (prachtige belichting):quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:42 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
En welke vind je dan het leukst?
Deze heeft ook een mooie belichting:quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot nu toe deze (prachtige belichting):
[ afbeelding ]
Inderdaad. Alleen had ie van mij niet zo bloot gehoeven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:11 schreef Peter het volgende:
Deze heeft ook een mooie belichting:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Is trouwens opgenomen rond de Bevertalsperre.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb eindelijk Summer Storm maar eens gekeken...
Mooie film!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
*dronken binnenvalt
Hey what about a GAY forum?
je bedoelt op zichzelf staand, los van fok?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:14 schreef remlof het volgende:
*dronken binnenvalt
Hey what about a GAY forum?
Ik denk dat ze een sub-forum bedoelen, zoals ONZ en WGR.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bedoelt op zichzelf staand, los van fok?
Ik ben beken, ik ben een kloon van kug. Tevreden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
De_directeur je begint herkenbaar gedrag te vertonen, ik vind dat je je toch lang hebt kunnen beheersen![]()
voor jou doen dan
nee, nee, nee, je weet best dat het spoor nu een andere kant op wijstquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:47 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik ben beken, ik ben een kloon van kug. Tevreden?
Dit is een topicreeks.. in ONZquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, nee, nee, je weet best dat het spoor nu een andere kant op wijst![]()
en waarom nog een ander gay subforum als dit homo subforum al matig loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |