die slinger is mijn surftrofee van roze maandag een paar jaar terugquote:
waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
zo voel ik me ook als ik er op ligquote:
Ik vind het wat mooier als het een onderdeel van een bank is... En niet als losstaand meubel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind chaise longues wel tof maar qua vorm wel strakker dan die van TMM...
Van die moderne kunnen nog wel erg mooi zijn, maar ik doel dan ook meer op het model zoals die van TMM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind chaise longues wel tof maar qua vorm wel strakker dan die van TMM...
Ook dat, zo een heb ik er zelf ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wat mooier als het een onderdeel van een bank is... En niet als losstaand meubel.
Dat is maar goed ook, anders zou het maar een saaie eenheidsworst worden, deze wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat fijn dat smaken verschillen he
nou, ik merk wel dat ze enorm de aandacht opeist en dat ze niet erg in de rest van het interieur op gaat, hier hoor eigenlijk een kroonluchter bijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik het losstaand wel mooi, maar weer niet als onderdeel van een interieur..
heb je het worstfilmpje gekeken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders zou het maar een saaie eenheidsworst worden, deze wereld..
Ik hou niet van films met worstenquote:
was gewoon een hele grappige reactie van die manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou niet van films met worsten
Ruik je tenminste fris naar een dennenbos of citroen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Vrouwen die toiletreiniger als parfum gebruiken
ik vind wc eend wel handig als deodorant, het komt zo lekker onder de randjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Vrouwen die toiletreiniger als parfum gebruiken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Voor een pot zou toiletreiniger wel logisch zijn om te gebruiken als deo
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Voor een pot zou toiletreiniger wel logisch zijn om te gebruiken als deo
Zij/hij staat inderdaad wel een beetje... erbij gepropt. Da's jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou, ik merk wel dat ze enorm de aandacht opeist en dat ze niet erg in de rest van het interieur op gaat, hier hoor eigenlijk een kroonluchter bijen zo'n jazzjongen
http://static.uslnn.com/w(...)02/thewild-party.jpg
nope allemaal forensen die het slachtoffer xijn omdat ze geen herfstvakantie hebben nu prorail een nieuwe brug over de zuid willemsvaart aanlegtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb daar nu zo'n beeld bij van huisvrouwen die gaan schoonmaken bij Center Parcs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |