Wat een onzin. Het heeft toch ook te maken wat voor opleidingen hij heeft gedaan. En kijk s voor de gein op monsterboard. 8 van de 10 eindigt de schaal op 3200-3500 euro. als Testengineer.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Veels te weinig met jouw ervaring
En kijk zijn uren hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het heeft toch ook te maken wat voor opleidingen hij heeft gedaan. En kijk s voor de gein op monsterboard. 8 van de 10 eindigt de schaal op 3200-3500 euro. als Testengineer.
Dat jouw vrienden als Testengineer 5000 euro per maand verdient met 2 jaar ervaring daar zullen we het maar niet over hebben.
Daarnaast is wat hij verdiend ver boven modaal. Dus als hij het naar zn zin heeft, dan heeft ie niets te klagen vind ik.
Er zijn zat branches waar je op zijn leeftijd de helft verdient.
Tja, ik ben sinds een half jaar overgestapt van een detcacheringsbedrijf die je door heel nederlands sturen naar een bedrijf op 5 minuten afstand van mijn werk. Ik weet dat ik bij verschillende andere bedrijven meer zou kunnen verdienen. Maar dit dicht bij huis werken is me geld waard omdat ik zo meer tijd voor mijn dochtertje heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:07 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Veels te weinig met jouw ervaring
Ook dat jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:04 schreef Reeleezee het volgende:
Daarnaast is wat hij zij verdiend ver boven modaal. Dus als hij zij het naar zn dr zin heeft, dan heeft ie ze niets te klagen vind ik.
Nou nou nou, ik weet wel van een hoop studiegenoten en starters dat de traineeships een behoorlijk vertekend beeld kunnen geven, zeker in tijden van crisis. Op het moment dat jij een traineeship doet, ga je allerlei leuke onderdelen snuiven van een bedrijf en dikwijls werd bij de sollicitatie gezegd dat je binnen no-time kon doorstromen naar een leuke functie. Nu blijkt dat rooskleurige toekomstbeeld niet altijd waargemaakt te worden en soms wordt je inderdaad met een lager salaris of zelfs geen werk afgescheept.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:36 schreef JansRon het volgende:
Uhm nee, moet je nooit en te nimmer doen, je gaat toch niet 500 euro inleveren van een toch al niet geweldig hoog loon? Dat is gewoon 300 euro ofzo in de maand, dat kun je echt niet zomaar missen. Kun je beter jaartje blijven zitten en dan overstappen, dan heb je relevante werkervaring en kun je iets veel beters bedingen.
Dit aanbod staat bijna gelijk aan slavenarbeid
Dan kun je net zo goed je best gaan doen bij de AH voor 20 uur in de week.quote:Op donderdag 3 november 2011 04:04 schreef fh101 het volgende:
01: Bedrijfstak: geestelijk gehandicaptenzorg
02: Functie: woningassistente
03: Opleiding: propedeuse pedagogiek, ben derdejaars voor mn bachelor
04: Leeftijd: 20
05: Aantal uren per week: 3
06: Aantal vakantiedagen: nvt
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 120
09: Netto maand salaris: gokje: 80?
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: 0
12: Goodies: noppes
Tja, iedereen moet ergens beginnen he. En dit is wel mooi studie gerelateerdBen er blij mee iig, alleen de uren hadden wat meer gemogen
Mwah, dat staat lang niet zo mooi op mn cv als dit. Bovendien is de dichstbijzijnde grote supermarkt 15 km verder op, en dit is maar 15 minuten fietsen. Is voor mij ook erg belangrijkquote:Op donderdag 3 november 2011 04:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed je best gaan doen bij de AH voor 20 uur in de week.
True, dan is dit wel een mooie. En woon je op een onbewoond eiland?quote:Op donderdag 3 november 2011 04:24 schreef fh101 het volgende:
[..]
Mwah, dat staat lang niet zo mooi op mn cv als dit. Bovendien is de dichstbijzijnde grote supermarkt 15 km verder op, en dit is maar 15 minuten fietsen. Is voor mij ook erg belangrijkBovendien wilde ze me hier aannemen terwijl ze wisten dat ik nu van september tm december niet voor ze kan werken, dat was/is ook wel heel erg prettig. Meer voordelen dan nadelen dus
haha niet onbewoond, wel op een eilandquote:Op donderdag 3 november 2011 04:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, dan is dit wel een mooie. En woon je op een onbewoond eiland?
Dat klopt, maar al ik meteen hier was begonnen kreeg ik ook dit salaris.quote:Op donderdag 3 november 2011 02:36 schreef JansRon het volgende:
Uhm nee, moet je nooit en te nimmer doen, je gaat toch niet 500 euro inleveren van een toch al niet geweldig hoog loon? Dat is gewoon 300 euro ofzo in de maand, dat kun je echt niet zomaar missen. Kun je beter jaartje blijven zitten en dan overstappen, dan heb je relevante werkervaring en kun je iets veel beters bedingen.
Dit aanbod staat bijna gelijk aan slavenarbeid
Ik weetquote:Op donderdag 3 november 2011 08:36 schreef _VoiD_ het volgende:
1800 als HTSer werktuigbouw is wel echt weinig hoor. Ik zou toch minimaal voor de 2000 gaan.
tippietop?quote:Op donderdag 3 november 2011 09:56 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Ik weet
Was ik maar rechten gaan studeren, minder moeite en meer geld!
Vervelende vent is datquote:
Klopt. Desalniettemin heb je als advocaat-stagiair dezelfde bevoegdheden als een 4e jaars advocaat, en sta je gewoon al als advocaat ingeschreven bij de orde.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Advocaat-stagiair zal het wel zijn. Op je 23e heb je die drie jaar nog niet achter de rug.
En ik maar al die uurtjes besteden aan het begrijpen van Lineaire Algebra voor een hongerloonquote:Op donderdag 3 november 2011 16:52 schreef Lockup het volgende:
01: Bedrijfstak: Commerciele Advocatuur
02: Functie: Advocaat
03: Opleiding: Rechten
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: Gemiddeld 50-55
06: Aantal vakantiedagen: 20
07: 13e maand: Nee
08: Bruto maand salaris: 3800,-
09: Netto maand salaris: 2500,-
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 0 jaar, tijdens studie wel relevante werkervaring opgedaan.
12: Goodies: Sportabonnement, Blackberry.
Hij werkt er ook flink wat uren voor.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef Verwerker het volgende:
[..]
En ik maar al die uurtjes besteden aan het begrijpen van Lineaire Algebra voor een hongerloon
Belachelijk hoog startsalaris als ik vrij mag zijn.
Het is inderdaad flink boven gemiddeld. Maar aan de andere kant werk ik ook flink meer uren dan gemiddeld en is er echt strenge selectie aan de poort.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:08 schreef Verwerker het volgende:
[..]
En ik maar al die uurtjes besteden aan het begrijpen van Lineaire Algebra voor een hongerloon
Belachelijk hoog startsalaris als ik vrij mag zijn.
Nou nou 55 uur veel noemenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:12 schreef Lockup het volgende:
[..]
Het is inderdaad flink boven gemiddeld. Maar aan de andere kant werk ik ook flink meer uren dan gemiddeld en is er echt strenge selectie aan de poort.
Lijkt me al met al wel redelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |