Jij hebt het toch niet veroorzaakt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:49 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Muhaha. 5 maanden mijn rijbewijs en gisteravond mijn eerste ongeluk gehad. Reed vanuit Amsterdam op de A2 op de linkerrijstrook en sloot achteraan bij een file. Na ongeveer 50 meter langzaam te hebben gereden trok het verkeer weer op om met een redelijk tempo te versnellen, net wanneer je een file uitrijdt zeg maar. Plots remde de auto voor mij weer waarop ik ook remde. Ik haalde het vrij makkelijk, en keek uit gewoonte in de binnenspiegel en zie daar een BMW met de neus diep naar beneden gedoken aan komen. Bleek naderhand dat er een Audi op die BMW was geklapt die de remlichten niet had gezien, waarna de BMW zich in mijn Peugeot boorde, en ik in de Renault voor mij klapte die de auto daarvoor weer raakte.
Uiteindelijk ziet de Peugeot (die van mijn moeder is) eruit als een harmonica. We hebben nog niks gehoord van de verzekering, maar zelfs ik _met mijn gebrekkige technische kennis_ kan je vertellen dat ie total-loss bevonden gaat worden.
Dus als je gisteravond in de file stond dankzij mij, excuses-moi.
Gelukkig niet zeg. De Audi die achterop reed duwde iedereen op elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:58 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij hebt het toch niet veroorzaakt?
Heb de file wel gehoord op de radio
Dat is zuur inderdaad. (wel grappigquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:19 schreef Cyaa het volgende:
ik zat vanmiddag nog dit topic door te bladeren van 'goh, ik heb eigenlijks niks te vertellen'...
ik had moeten afkloppen![]()
reed vanavond van me werk naar huis, ik voeg in op de uitvoegstrook, opeens de autos voor mij hard remmen, dus ik rem rustig mee...knalt er een Laguna achterin me Polo...ik had hem net een weekkats total-loss dat ding
het is nog ironischer eigenlijk...begin dit jaar kocht ik een volkswagen golf die het binnen een week begaf -> naar de sloopquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaad. (wel grappig)
Maar je bent toch goed verzekerd neem ik aan?
VW #3 wordt je dood!quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:50 schreef Cyaa het volgende:
[..]
het is nog ironischer eigenlijk...begin dit jaar kocht ik een volkswagen golf die het binnen een week begaf -> naar de sloop
nu koop ik een volkswagen polo die binnen een week word aangereden -> naar de sloop
Hoog tijd voor Volkswagen #3
dan kies ik toch voor de Volkswagen...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
VW #3 wordt je dood!
Koop een Mercedes ofzo
Dan heb je zo'n topic waarschijnlijk binnen de kortste keren vol.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:05 schreef invine het volgende:
Dit topic gaat storm lopen nu 16,5 jarige ook mogen autorijden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |