Slecht.
Ik ben in therapie gegaan voor emotioneel afgevlakt zijn [aka niks voelen..kucht]
Het lijkt te werken maar na genoeg niet positief, dingen moet eerst erger worden dat beter zoals altijd,ik begin niet echt te voelen.. maar de andere mensen in mijn therapie hebben duidelijk wel resultaat.
Daarbij zijn er gewoon wat dingen aan de gang in mijn leven en heb ik nu naast de leegte ook echt het gevoel van leegte.
Iedereen onderneemt hele dagen maar dingen voor een gevoel van volbrenging maar als je dat niet hebt waar doe je het nog voor?
Daarmee zit ik nu dus een beetje op een borderline randje en kansloost ondertussen mijn leven om me heen in mekaar.
Mijn vrienden die ik toch al meer als mongole kenissen begon te beschouwen hebben me uit de groep gepleurt omdat ik niet meer leuk was om bij te zijn,
omdat ik me na genoeg gewoon kut voel.. huppa 7 jaar vriendschap met -+ 5 mensen weg.
En dat terwijl je gewoon hebt aan gegeven hoe slecht het met je gaat

Ben ook arbeidsongeschikt verklaart ivm burn out.
Dus zit ik nu heel gezellig alleen thuis
Volgens mij tijd om mezelf te laten op nemen en permanent op dit subforum te blijven plakken,
stel je voor dat ik nog andere mensen verveel met het feit dat ik niet meer gezellig ben om mee uit te hangen omdat ik mezelf nogal Blanco voel.
Klacht:
Kut vrienden, kut mensen, kut wereld, kut moralen nu kan ik niet eens zelfmoord plegen want dat is gvd te makkelijk.
Klacht:
GVD dit is niet de Klaagbaak.
Gover.