M&M zilver is bij 30 vluchten, zo haal ik hem ieder jaarquote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef ASSpirine het volgende:
Is er bij M&M de optie van een andere status bereiken (ipv xx xxx miles) met aantal vluchten vervallen? Vind het nergens.
Ook zijn de miles die ik krijg om naar China te vliegen fel verminderd tegenover de vorige keer...
Ik moet binnen de komende 4 maanden 3 maal naar China vliegen (4 vluchten per trip).
Nu heb ik eerder dit jaar al een keer met FB 4 vluchten gehad (heel lage aantal miles) en bij M&M 2 vluchten (+/- 6000 miles) gehad.
Welke zou ik best kiezen voor de resterende vluchten?
enkeltje Amsterdam-Parijs is al 20.000 (Classic Award)quote:Op woensdag 19 september 2012 16:10 schreef static het volgende:
Hier ff kijken: https://www.klm.com/trave(...)ding_miles/index.htm
Er zijn eindeloos vaak aanbiedingen, ik vlieg meestal voor 5000. Gewoon zoeken als je toch een keer iets boekt. Het is met name ideaal als je een keer een enkeltje nodig hebt. Met cash zijn enkeltjes bij KLM/AF niet te betalen, met punten wel.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
enkeltje Amsterdam-Parijs is al 20.000 (Classic Award)die hele Miles kunnen me gestolen worden..
bedoel je 5000 zonder bij betalen??quote:Op woensdag 19 september 2012 17:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Er zijn eindeloos vaak aanbiedingen, ik vlieg meestal voor 5000. Gewoon zoeken als je toch een keer iets boekt. Het is met name ideaal als je een keer een enkeltje nodig hebt. Met cash zijn enkeltjes bij KLM/AF niet te betalen, met punten wel.
Je moet altijd bij betalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
bedoel je 5000 zonder bij betalen??
Soms, soms niet. En voor een enkeltje is het briljant. Daarbij vlieg ik nooit met charters.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan je net zo goed met een charter vliegen..
ik heb echter niets aan enkeltjes, ik boek altijd retourtjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Soms, soms niet. En voor een enkeltje is het briljant. Daarbij vlieg ik nooit met charters.
Is het een bepaald merk tas waarvan je de kwaliteit kunt nagaan ? Zo niet, dan zou ik er vanuit gaan dat het niet zoveel bijzonders is. Verder is het ook mogelijk dat je moet betalen voor verzendkosten of servicekosten oid, waardoor het aanbod al minder interessant wordt. Dit kun je nagaan door een fake order te plaatsen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:11 schreef HomoSaabiens het volgende:
Wat zouden jullie doen in de volgende situatie. Heb inmiddels een klein aantal miles bij Miles&More vergaard afgelopen jaar, plm 13k. Ik heb gezien dat je hiervoor een retourtje in Europa kan boeken, in de aanbieding, of bijvoorbeeld een nieuwe reistas kan kopen.
Toevallig heb ik een nieuwe nodig, maar weet niet of het echt voordelig is om de punten daarvoor te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |