abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103533504
Na een defect aan mij Zyxel powerline adapter opgestuurd aan Ibood. Ontvangst bevestiging gekregen op 26 juli 2011. daarna........niets meer.
Tig mailtjes gestuurd, gebeld....niemand weet waar mn device is. Drie weken geleden nog een keer geprobeerd, en ja het was duidelijk. Apparaat is defect en kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg mn geld terug....hoezeee!
Geld terug gehad? Nee hoor... en weer geen reactie op mn mails. En ik maar bellen naar die slecht bereikbare klantenservice.

BAH
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_103533567
Rechtsbijstand er bij inschakelen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:59:05 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_103533675
Een van de redenen om daar niets meer te kopen... service is baggerslecht, daar lees ik overal klachten van.
Jammer dat het zo moet ibood, want anders hebben ze soms best leuke dingen.

Ondertussen op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477666
censuur :O
pi_103533762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef Keffo het volgende:
Na een defect aan mij Zyxel powerline adapter opgestuurd aan Ibood. Ontvangst bevestiging gekregen op 26 juli 2011. daarna........niets meer.
Tig mailtjes gestuurd, gebeld....niemand weet waar mn device is. Drie weken geleden nog een keer geprobeerd, en ja het was duidelijk. Apparaat is defect en kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg mn geld terug....hoezeee!
Geld terug gehad? Nee hoor... en weer geen reactie op mn mails. En ik maar bellen naar die slecht bereikbare klantenservice.

BAH
Ik hoor wel vaker dat mensen gedonder hebben met ibood. Terechte klacht.
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:04:45 #5
16961 legacythe2nd
pi_103533796
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Een van de redenen om daar niets meer te kopen... service is baggerslecht, daar lees ik overal klachten van.
Jammer dat het zo moet ibood, want anders hebben ze soms best leuke dingen.

Ondertussen op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477666
Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?
pi_103533826
Online verkopen is een makkie. Omgaan met retouren is een stuk moeilijker (en levert je geen geld op). Helaas nemen veel online bedrijven wel de lusten en niet de lasten. iBood is er schijnbaar zo eentje.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:11:07 #7
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_103533953
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_103533990
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef legacythe2nd het volgende:

[..]

Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?
precies, keihard neernakken zulke lutsers. Ibood is gewoon fucking kansloos.
Doe eens lief!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:13:53 #9
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_103534008
is Ibood van danny ofzo ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_103534036
Ik zou gewoon even langsgaan, TS. Eerder zullen ze er geen werk van maken...

quote:
Contactweg 159-2
1014BJ Amsterdam
Nederland
pi_103534184
Ook even een shopreview gedaan en mn ongenoegen op het forum geuit....hoop dat er iets gaat gebeuren.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:30:22 #12
354071 Alstead
WTF doet deze tekst hier?
pi_103536003
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef Keffo het volgende:
Ook even een shopreview gedaan en mn ongenoegen op het forum geuit....hoop dat er iets gaat gebeuren.
^O^
Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
pi_103537917
Ze besteden hun geld liever aan promotie op FOK!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_103545610
Ik wacht ook al 3 weken op geld terug. Koop nooit meer wat bij die kut site.

Leuke aanbiedingen soms, maar dramatische aftersales.
pi_103545720
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze besteden hun geld liever aan promotie op FOK!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:18:27 #16
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_103545778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zou gewoon even langsgaan, TS. Eerder zullen ze er geen werk van maken...

[..]

Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_103548633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel niet
Er stond een shopreview van een man die inderdaad gewoon langs de contactweg is gegaan (op de site staat dat het geen bezoekadres is) en dat hij opeens wel snel geholpen werd :').

Zelf ook bagger ervaringen met ibood, vooral de aftersales dan. Het traject ervoor gaat meestal wel goed, soms lange levertijden (die dan zelfs meestal nog niet gehaald worden). Qua aftersales...tja :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_103548947
Tsja het is niet voor niets zo goedkoop, he.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:43:20 #19
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_103549033
Daarom www.bol.com
Everything seems to be different.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')