Ik hoor wel vaker dat mensen gedonder hebben met ibood. Terechte klacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef Keffo het volgende:
Na een defect aan mij Zyxel powerline adapter opgestuurd aan Ibood. Ontvangst bevestiging gekregen op 26 juli 2011. daarna........niets meer.
Tig mailtjes gestuurd, gebeld....niemand weet waar mn device is. Drie weken geleden nog een keer geprobeerd, en ja het was duidelijk. Apparaat is defect en kan niet meer gemaakt worden. Ik krijg mn geld terug....hoezeee!
Geld terug gehad? Nee hoor... en weer geen reactie op mn mails. En ik maar bellen naar die slecht bereikbare klantenservice.
BAH
Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Een van de redenen om daar niets meer te kopen... service is baggerslecht, daar lees ik overal klachten van.
Jammer dat het zo moet ibood, want anders hebben ze soms best leuke dingen.
Ondertussen op Tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477666
precies, keihard neernakken zulke lutsers. Ibood is gewoon fucking kansloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Waarom zou de TS niet op meerdere plekken zijn ongenoegen mogen uitten?
quote:Contactweg 159-2
1014BJ Amsterdam
Nederland
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef Keffo het volgende:
Ook even een shopreview gedaan en mn ongenoegen op het forum geuit....hoop dat er iets gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ze besteden hun geld liever aan promotie op FOK!
Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zou gewoon even langsgaan, TS. Eerder zullen ze er geen werk van maken...
[..]
Er stond een shopreview van een man die inderdaad gewoon langs de contactweg is gegaan (op de site staat dat het geen bezoekadres is) en dat hij opeens wel snel geholpen werdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd gewoon full contact met die bitches wat denken ze wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |