Wij zitten de rechtzaak even te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef bartgielen het volgende:
Ik zit nu even de Oxford speech van Michael te beluisteren (2001), zit goed in elkaar! Ik erger me wel aan zijn constante gezeur over kinderen (heb het woord children nu al zo vaak uit zijn woord horen komen...) maar de bedoeling is goedDat ie ook begint te huilen
vanaf 2:37
Hij zag er trouwens wel afschuwelijk uit zeg, die dag. Wie heeft hem aangeraden dat haar/die pruik te nemen? En wat heeft ie toch in godsnaam uitgevoerd tussen 1997 en 2001? In 1997 zag ie er nog net zo uit als tijdens z'n Bad era...
Fijn zo'n getuige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef quirina het volgende:
Typisch dat ze gelijk de bijverschijnselen ging zoeken van propofolgebruik.
Dus zou ze het geweten hebben dat hij het gebruikte?
Geeft niks hoor. Ja, de verdediging is nu aan het woord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef bartgielen het volgende:
Ja sorry dat ik er zo tussenval :$
Ik heb de rechtszaak niet meer echt gevolgd.. Ze zitten nu bij de verdediging toch? Zo te horen stelt het weinig voor..
Tuurlijk wist ze dat...ik geleuf onze Klazien niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef quirina het volgende:
Typisch dat ze gelijk de bijverschijnselen ging zoeken van propofolgebruik.
Dus zou ze het geweten hebben dat hij het gebruikte?
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ze dat...ik geleuf onze Klazien niet.
Een beetje van dit en een beetje van dat. Maar Propofol wordt afgebroken door de lever. Dat werkt dus niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef quirina het volgende:
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.
Hehehehe uit betrouwbare bron (Shafer) weet ik dat het drinken van "melk" niet werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.
Nog niet. Ze adviseerde hem geen Red Bull te drinken. Boo fucking hoo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef blanket het volgende:
Klazien houdt tenminste wel een medisch rapport bij...hebben jullie um door
Vital signs...progress report...ze hield het echt bij hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet. Ze adviseerde hem geen Red Bull te drinken. Boo fucking hoo.
Yep, daar heb je een punt. Deze getuige werkt alleen maar tegen CM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:34 schreef blanket het volgende:
Vital signs...progress report...ze hield het echt bij hoorMurray had geen letter op papier.
En zijn bloeddruk meten , die bloeddrukmeter van Murrey was nog niet eens uitgepakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef blanket het volgende:
Klazien houdt tenminste wel een medisch rapport bij...hebben jullie um door
Knijp!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:41 schreef gifkwal het volgende:
Verklaart zijn staat op de 19e, toen Kenny zo bezorgd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |