Haha, dan kom je vast op leuke sites terechtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:12 schreef blanket het volgende:
Ik moest opzoeken wat een milf was![]()
![]()
Ik wens een ieder een goede nacht. (slaap lekker zeg ik maar niet meer...is niet zo vanzelfsprekend)
Jij denkt dat engelse doktoren wel hun patienten in hun eigen woning doormiddel van propofol in slaap mogen brengen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef gifkwal het volgende:
Ik zat zo te denken, wat als dit pas was gebeurd toen ze al in Londen waren? Hoe zouden de Engelsen dit hebben aangepakt, zou er ook een rechtszaak zijn gekomen?
Ik weet inderdaad niet of dat daar ook zo gedaan zou worden idd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel bijzonder vind hoor. Ik vind het ergens ook raar dat dit gewoon zo gaatquote:
Dat is mij dus ook een raadsel. Wel een kapster oproepen maar niet Arnold Klein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef blanket het volgende:
Ze komt dus echt heh Karen FayeAls zij mag komen snap ik niet waarom Klein niet komt. Ze hebben het wel continu over hem en wat hij Michael wel of niet gegeven zou hebben.
Ik moest die naam even googlen maar je hebt gelijk. Ze is in 2009 wel ondervraagd door de LAPD.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef quirina het volgende:
Waarom halen ze Grace Rwaramba er niet bij?
Die woonde bij hem in. Ik denk dat zij meer kan vertellen dan Karen Faye.
Krijg de jury nu ook een boete van 10 dollar per te laat gekomen minuut?quote:mccartneyAP Anthony McCartney
Jury just arrived, so Murray trial will be starting a bit late. #murraytrial
8 minutes ago Favorite Retweet Reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |