Jij denkt dat engelse doktoren wel hun patienten in hun eigen woning doormiddel van propofol in slaap mogen brengen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef gifkwal het volgende:
Ik zat zo te denken, wat als dit pas was gebeurd toen ze al in Londen waren? Hoe zouden de Engelsen dit hebben aangepakt, zou er ook een rechtszaak zijn gekomen?
Ik weet inderdaad niet of dat daar ook zo gedaan zou worden idd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook wel bijzonder vind hoor. Ik vind het ergens ook raar dat dit gewoon zo gaatquote:
Dat is mij dus ook een raadsel. Wel een kapster oproepen maar niet Arnold Klein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef blanket het volgende:
Ze komt dus echt heh Karen FayeAls zij mag komen snap ik niet waarom Klein niet komt. Ze hebben het wel continu over hem en wat hij Michael wel of niet gegeven zou hebben.
Ik moest die naam even googlen maar je hebt gelijk. Ze is in 2009 wel ondervraagd door de LAPD.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef quirina het volgende:
Waarom halen ze Grace Rwaramba er niet bij?
Die woonde bij hem in. Ik denk dat zij meer kan vertellen dan Karen Faye.
Krijg de jury nu ook een boete van 10 dollar per te laat gekomen minuut?quote:mccartneyAP Anthony McCartney
Jury just arrived, so Murray trial will be starting a bit late. #murraytrial
8 minutes ago Favorite Retweet Reply
En weer heb ik geen geluid.quote:
Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Robijn48 het volgende:
Haha moet je Murray zien kijken, die denkt echt van: sjezus, heb ik weer
Ja, zit ook al te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Ik volg de tweets van http://twitter.com/#!/mccartneyAP. Zo mis ik niks.
Dat is mijn gevoel nou ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef gifkwal het volgende:
Ik vond haar gisteren al heel nerveus overkomen. Vooral wanneer haar naar de door haar opgezette IV's werd gevraagd.
Maar begrijp ik het goed dat ze nu is flauwgevallen of zo? Tijd voor een shotje vitamine C, zou je zeggen!
Ja die volg ik ook. Maar hij zit volgens mij nu in Nederland en niet daar. Schreef hij gister in zijn tweets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef beequeen het volgende:
Ik volg de tweets van http://twitter.com/#!/mccartneyAP. Zo mis ik niks.
Ik heb geen idee. Het is een kruidenvrouwtje dus misschien wel een heks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:50 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat ze ( Lee) een bietje de zenuwen heeft omdat ze misschien niet helemaal zuiver is.
Maar ja mijn indruk kan ook verkeerd zijn natuurlijk.
Met of zonder bezem?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef Robijn48 het volgende:
Ze is terug in de courtroom volgens twitter
Nee, mobile phones are not allowed in the courtroom. Daarom volgt hij het via de streams, nat als wij. Maar hij zit in de gang buiten de courtroom of zoiets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:52 schreef eskil het volgende:
Ja die volg ik ook. Maar hij zit volgens mij nu in Nederland en niet daar. Schreef hij gister in zijn tweets.
quote:
Erg dat die opnamen verloren zijn gegaan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:54 schreef gifkwal het volgende:
TMZ legt ook duidelijk uit waar die getuigenis van dat mannetje wat de cameraopnamen heeft veiliggesteld nou voor nodig was. Om aan te tonen dat slechts een kort tijdframe is veiliggesteld en de overige 24 uur rond MJs dood daarmee verloren is gegaan. Er is dus geen beeld meer beschikbaar van wie er eventueel in of uit het huis ging met eventuele spullen. Artikel
Beetje slordig ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Erg dat die opnamen verloren zijn gegaan!
Of expres. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Robijn48 het volgende:
Erg dat die opnamen verloren zijn gegaan!
Geen idee, maar ze moeten wat hè?quote:
Omdat dokters hem verteld hadden dat het veilig was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:12 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou het laat zien dat Michael zelf die propofol wilde
Sjesses die 5 pagina's die ze heeft. Had ze het niet even kunnen doornemen de dagen voordat ze moest getuigen? Jeeeezzzzquote:
Wij zitten de rechtzaak even te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef bartgielen het volgende:
Ik zit nu even de Oxford speech van Michael te beluisteren (2001), zit goed in elkaar! Ik erger me wel aan zijn constante gezeur over kinderen (heb het woord children nu al zo vaak uit zijn woord horen komen...) maar de bedoeling is goedDat ie ook begint te huilen
vanaf 2:37
Hij zag er trouwens wel afschuwelijk uit zeg, die dag. Wie heeft hem aangeraden dat haar/die pruik te nemen? En wat heeft ie toch in godsnaam uitgevoerd tussen 1997 en 2001? In 1997 zag ie er nog net zo uit als tijdens z'n Bad era...
Fijn zo'n getuige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef quirina het volgende:
Typisch dat ze gelijk de bijverschijnselen ging zoeken van propofolgebruik.
Dus zou ze het geweten hebben dat hij het gebruikte?
Geeft niks hoor. Ja, de verdediging is nu aan het woord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:25 schreef bartgielen het volgende:
Ja sorry dat ik er zo tussenval :$
Ik heb de rechtszaak niet meer echt gevolgd.. Ze zitten nu bij de verdediging toch? Zo te horen stelt het weinig voor..
Tuurlijk wist ze dat...ik geleuf onze Klazien niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:22 schreef quirina het volgende:
Typisch dat ze gelijk de bijverschijnselen ging zoeken van propofolgebruik.
Dus zou ze het geweten hebben dat hij het gebruikte?
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ze dat...ik geleuf onze Klazien niet.
Een beetje van dit en een beetje van dat. Maar Propofol wordt afgebroken door de lever. Dat werkt dus niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef quirina het volgende:
Misschien deed ze wel melk door zn smoothies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |