quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heb het zelf nooit gedaan, maar het is zo makkelijk! Echt heel verleidelijk, je hebt tegenwoordig ook hele goede
Link?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
Ik las ook dat Kul Tiras in de nieuwe expansion zit? Die zal dan wel neutral zijn.
Zit je in de Misery battlegroup? Want dan is het mogelijk idd, en de combinatie warrior/mage zijn we gisteren ook tegengekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Altron het volgende:
[..]
omg... mischien heb ik gisteren dan wel een paar potjes tegen jou gespeeld.
Heeft er één van jullie nog dat witte pve setje ? ( 346ilvl ofzo )
Die gasten lagen iig elke keer binnen 5 seconden
( was gisteren ook weer opnieuw begonnen met een arena team , die maat van mij als Mage , ik als Warrior )
Yep , zit op Tarren Mill ( Misery Battlegroup ) , dus dat ben jij dan geweest met je maatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zit je in de Misery battlegroup? Want dan is het mogelijk idd, en de combinatie warrior/mage zijn we gisteren ook tegengekomenNu is dit team ook maar een beetje voor de lol trouwens, op onze paladins zijn we ondertussen wat serieuzer bezig (maar daar hebben we ook veel betere gear op
). Ik ben ondertussen nog een beetje battlegrounds aan t farmen om in ieder geval meer 371 pvp gear te hebben voor mn priest, want anders schiet het nog steeds niet op.
bedankt. Ga ik eens doorkijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
wat heb ik toch een hekel aan vissenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
148 / 150 pets!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht....laat ik eens een uurtje vissen voor Mr. Pinchy!Werden nog geen 5 minuutjes!
Dat heb ik net zo vaak gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef KanNichtSehen het volgende:
Oké, nu op 7/10 winstreak met Arenahopelijk gaan we niet weer dood op het moment dat we 9/10 raken
Dat zou dan al de 4e keer zijn
![]()
Zo bagger irritant datquote:
Waarom moeten daar nou diequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou net vragen waarom jij niet ook naar Auchindoun komt maar jij wil perséorc
zijn
Dan ben ik op tijd transfered om mee te komen klappenquote:
Ik was nog het meest blij met het AV-weekend, 4 dingen van de Vicious set gescoordquote:
Pleurt op, Orcs zijn na de Forsaken het tofste rasquote:
Ik had 'm voor de eerste keer, ik ging eigenlijk voor de achievement voor Outland Dungeon Masterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef TwyLight het volgende:
Kut Anzu dropt nooit eens die mount ffs
ik haat jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Ik had 'm voor de eerste keer, ik ging eigenlijk voor de achievement voor Outland Dungeon Master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |